Nové Audi RS5 Coupe stojí v Česku dva a čtvrt milionu korun

Výkon motoru v Audi RS5 Coupe je už 450 koňských sil a točivý moment vystoupal na rovných 600 Nm.

Přesně 2 254 900 Kč stojí nová generace modelu Audi RS 5 Coupe. Tuzemské zastoupení automobilky se čtyřmi kruhy ve znaku již zahájilo předprodej tohoto vozu, který pohání čtyřistapadesátikoňový přeplňovaný zážehový šestiválec.

Minulá generace byla v prodeji od roku 2010 a koupilo si jí přes 13 000 zájemců.

Pohonná jednotka má zdvihový objem válců 2,9 litru a dokáže vozu udělit zrychlení z nuly na stovku za 3,9 sekundy a maximální rychlost 280 kilometrů v hodině. Točivý moment je opět přenášen na všechna čtyři kola.

Test ojetiny Audi S4 Avant: Rodinná emtrojka za čtvrt milionu

Test ojetiny Audi S4 Avant: Rodinná emtrojka za čtvrt milionu

Součástí sériové výbavy jsou mimo jiné 19“ kovaná kola Audi Sport, sportovní podvozek RS s adaptivními tlumiči, výfuková soustava RS, světlomety LED, dynamické ukazatele směru vzadu, systém řízení jízdní dynamiky Audi drive select, asistenční systémy Audi pre sense city a Audi side assist, automatická klimatizace.

Rovněž MMI Radio plus se 7“ barevným displejem a 8 reproduktory, osvětlené prahové lišty z hliníku s logem RS, sportovní sedadla RS čalouněná kombinací Alcantara/kůže a sportovní multifunkční volant plus s dole zploštělým věncem.

Tuzemská premiéra se odehraje v červnu, první vozy pro zákazníky doputují do republiky v létě.

Na fotogalerii modelu včetně technických řezů se podívejte zde:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

dnes | Miro Mihálik | 21 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků