Nové Audi RS3 Sportback je lehčí, silnější, rychlejší a stále používá pětiválec

Audi představuje novou generaci modelu RS 3 Sportback. Dobrou zprávou hned na úvod je to, že pod kapotou zůstal pětiválcový motor. Ten nabízí vyšší výkon než dříve, auto je zároveň celkově lehčí a to samozřejmě znamená, že je nová generace rychlejší než ta starší. První zákazníci by se svého exempláře měli dočkat v létě příštího roku.

Audi A3 Sportback 1,4 TFSI: opravdový mistr převleků! (aktualizováno)

Audi A3 Sportback 1,4 TFSI: opravdový mistr převleků! (aktualizováno)

Nové Audi RS 3 Sportback dostalo opět pětiválcový motor disponující výkonem 270 kW (367 koní) a točivým  momentem 465 Nm dostupným od 1625 do 5550 ot./min. Pro srovnání, starší verze nabízela 250 kW (340 k) a 450 Nm. Novinka je také o 55 kg lehčí a díky tomu zvládne stovku za 4,3 s. Mezigeneračně tak došlo k vylepšení této disciplíny o 0,3 s.

Maximální rychlost je omezena na 250 km/h, pokud si to budete přát, dostanete omezovač nastavený na 280 km/h. Oproti standardní A3 Sportback je RS posazeno o 25 mm blíže k vozovce a přepracovaný je i kompletně celý podvozek. Na přední nápravě najdeme kotouče o velikosti 370 mm, vzadu pak mají 310 mm. Na přání si můžete nechat vyměnit standardní brzdy za keramické.

Test Audi S3 Limousine 2.0 TFSI quattro: Máte peníze navíc?  

Test Audi S3 Limousine 2.0 TFSI quattro: Máte peníze navíc?  

Změny designu i interiéru jsou už tradiční. RS 3 Sportback má nové nárazníky, vzadu difuzor, sportovní výfuk a standardně devatenáctipalcová litá kola. Uvnitř očekávejte kožené sportovní sedačky, kovové pedály, sportovně tvarovaný volant nebo karbonové dekory. 

Zobrazit tiskovou zprávu

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 10 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků