Nové Audi RS3 Sportback je lehčí, silnější, rychlejší a stále používá pětiválec

Audi představuje novou generaci modelu RS 3 Sportback. Dobrou zprávou hned na úvod je to, že pod kapotou zůstal pětiválcový motor. Ten nabízí vyšší výkon než dříve, auto je zároveň celkově lehčí a to samozřejmě znamená, že je nová generace rychlejší než ta starší. První zákazníci by se svého exempláře měli dočkat v létě příštího roku.

Audi A3 Sportback 1,4 TFSI: opravdový mistr převleků! (aktualizováno)

Audi A3 Sportback 1,4 TFSI: opravdový mistr převleků! (aktualizováno)

Nové Audi RS 3 Sportback dostalo opět pětiválcový motor disponující výkonem 270 kW (367 koní) a točivým  momentem 465 Nm dostupným od 1625 do 5550 ot./min. Pro srovnání, starší verze nabízela 250 kW (340 k) a 450 Nm. Novinka je také o 55 kg lehčí a díky tomu zvládne stovku za 4,3 s. Mezigeneračně tak došlo k vylepšení této disciplíny o 0,3 s.

Maximální rychlost je omezena na 250 km/h, pokud si to budete přát, dostanete omezovač nastavený na 280 km/h. Oproti standardní A3 Sportback je RS posazeno o 25 mm blíže k vozovce a přepracovaný je i kompletně celý podvozek. Na přední nápravě najdeme kotouče o velikosti 370 mm, vzadu pak mají 310 mm. Na přání si můžete nechat vyměnit standardní brzdy za keramické.

Test Audi S3 Limousine 2.0 TFSI quattro: Máte peníze navíc?  

Test Audi S3 Limousine 2.0 TFSI quattro: Máte peníze navíc?  

Změny designu i interiéru jsou už tradiční. RS 3 Sportback má nové nárazníky, vzadu difuzor, sportovní výfuk a standardně devatenáctipalcová litá kola. Uvnitř očekávejte kožené sportovní sedačky, kovové pedály, sportovně tvarovaný volant nebo karbonové dekory. 

Zobrazit tiskovou zprávu

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků