Nové Audi RS 6 Avant zachyceno na Ringu: Bude mít jako hybrid až 650 koní?

Karl  |  14. 04. 2019 11:06

Prostě nejkrásnější kombi je Avant. Naprosto univerzální a smrtonosné.

Odpovědět  |   | 
CF  |  14. 04. 2019 14:03

Ale nic tam pořádně nevleze.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  14. 04. 2019 18:24

ale vleze a ne málo. Ona i A7 má kufr sice vzadu nízký. ale reálně toho pojme neuvěřitelně moc.

Odpovědět  |   | 
CF  |  14. 04. 2019 19:45

Na tašky ano, ale ani nedáte pod plato plnohodnotnou rezervu, což pokud chcete cestovat je dost na facku. Čekat někde v pr*eli na odtah..

Odpovědět  |   | 
iPace  |  14. 04. 2019 11:20

Pokud bude pod haubnou podobna technika jakou ma Panamera Turbo S E-Hybrid, tak bych se nezlobil a RS6 si poridil, posledni RS6 ktera se me libila byla s 10 Valcem, ta soucasna me nijak nepresvedcila, ale ta budouci treba zase bude necim po cem pokukovat

Odpovědět  |   | 
jano  |  15. 04. 2019 00:28

To je zvuk ako z pokazeného vysavača. 12valec tdi už len zapojíť pluh a rovno orať.

Odpovědět  |   | 
iPace  |  15. 04. 2019 10:02

v Panamere Turbo S E-Hybrid je benzinovej 8 valec

Odpovědět  |   | 
.-.  |  14. 04. 2019 12:14

Myslím, že spekulovat o motorizaci je poněkud mimo mísu. Už dávno je jasné, že to bude motorizace vyvinutá společně Audi a Porsche a která je již nyní pod kabátem Panamery.
Tedy osmiválec s baterkami a 500kW.

Odpovědět  |   | 
TVL  |  14. 04. 2019 14:13

Spekulace v EU jsou právě zcela na místě. Čím budou jezdit Amíci je jasný ale jaký diesel si Audi přichystalo pro Evropu není vůbec jisté? V8 z SQ7 mi příjde trochu málo ale třeba si inženýři půjčily agregát z prototypu R18 a ještě budeme valit bulvy jak bude RS6 táhnout vodspodu a žrát 5 litrů.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  14. 04. 2019 18:02

Motor V12tdi je u ledu a čeká na svou příležitost, ale tady ji ještě nemá. Tady bude samozřejmě tradiční turbo FSI + hybrid možná s větší kapacitou baterie pro městský dojezd cca 100km..... aby se odlišil trochu od panamery. RS6 je oblíbený stihač v městských aglomeracích s vnějším ringem. Typicky např. Berlín. Ve městě se dá jezdit na baterku a na okruhu to provětrat 200-250km/h při rychlých přesunech. Ideální stroj.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  14. 04. 2019 18:23

Pekna charakteristika.

Odpovědět  |   | 
chacha  |  14. 04. 2019 20:41

Tak ho taky u ledu nech. Píše o agregátu z Audi R18, ta žádný dvanáctiválec neměla ale vždy jen V6 TDI později doplněný o hybridní pohon. Ten ale hlavně sloužil k jinému účelu, takže tvoje reakce na příspěvek je naprosto mimo mísu. Jeden píšete o voze a druhý o koze. Hádám že to celé myslel ironicky jako reakci na parodii v podobě dieselové S6 pro EU.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  15. 04. 2019 08:15

Dieselová s6 je přesný zásah na komoru bruselským přizdisráčům. Za odvahu dávám audi palec nahoru.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  15. 04. 2019 18:36

V12tdi má potenciál kolem 600-650 kw... na něj je ještě čas. Možná přijde a možná ho odstřelí zelená plíseň s plošným zákazem rychlosti nad 130km/h.

Odpovědět  |   | 
.-.  |  14. 04. 2019 19:51

Vzhledem k tomu, že v EU všechno řídí emise, tak ideální je právě hybrid, ten vykáže 2l/100 a ještě sníží flotilové emise navyšované diesely a rozežranými benzínovými tříválci.

Odpovědět  |   | 
DS  |  16. 04. 2019 12:24

Jste úplně mimo. Motor bude z Urusu. Stačí se zajimat, pak tu nebudete mlet nesmysly.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit. Ještě dlouho vám nenabídne vše

Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit.…

Nová generace Škody Octavia klepe na dveře. Ale teď už doopravdy. Testovacích prototypů se na cestách hemží spousta, věřit se jim ale nedá prakticky v ničem.

22.  9.  2019 | | 74 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A