Nové Audi RS 6 Avant zachyceno na Ringu: Bude mít jako hybrid až 650 koní?

Karl  |  14. 04. 2019 11:06

Prostě nejkrásnější kombi je Avant. Naprosto univerzální a smrtonosné.

Odpovědět  |   | 
CF  |  14. 04. 2019 14:03

Ale nic tam pořádně nevleze.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  14. 04. 2019 18:24

ale vleze a ne málo. Ona i A7 má kufr sice vzadu nízký. ale reálně toho pojme neuvěřitelně moc.

Odpovědět  |   | 
CF  |  14. 04. 2019 19:45

Na tašky ano, ale ani nedáte pod plato plnohodnotnou rezervu, což pokud chcete cestovat je dost na facku. Čekat někde v pr*eli na odtah..

Odpovědět  |   | 
iPace  |  14. 04. 2019 11:20

Pokud bude pod haubnou podobna technika jakou ma Panamera Turbo S E-Hybrid, tak bych se nezlobil a RS6 si poridil, posledni RS6 ktera se me libila byla s 10 Valcem, ta soucasna me nijak nepresvedcila, ale ta budouci treba zase bude necim po cem pokukovat

Odpovědět  |   | 
jano  |  15. 04. 2019 00:28

To je zvuk ako z pokazeného vysavača. 12valec tdi už len zapojíť pluh a rovno orať.

Odpovědět  |   | 
iPace  |  15. 04. 2019 10:02

v Panamere Turbo S E-Hybrid je benzinovej 8 valec

Odpovědět  |   | 
.-.  |  14. 04. 2019 12:14

Myslím, že spekulovat o motorizaci je poněkud mimo mísu. Už dávno je jasné, že to bude motorizace vyvinutá společně Audi a Porsche a která je již nyní pod kabátem Panamery.
Tedy osmiválec s baterkami a 500kW.

Odpovědět  |   | 
TVL  |  14. 04. 2019 14:13

Spekulace v EU jsou právě zcela na místě. Čím budou jezdit Amíci je jasný ale jaký diesel si Audi přichystalo pro Evropu není vůbec jisté? V8 z SQ7 mi příjde trochu málo ale třeba si inženýři půjčily agregát z prototypu R18 a ještě budeme valit bulvy jak bude RS6 táhnout vodspodu a žrát 5 litrů.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  14. 04. 2019 18:02

Motor V12tdi je u ledu a čeká na svou příležitost, ale tady ji ještě nemá. Tady bude samozřejmě tradiční turbo FSI + hybrid možná s větší kapacitou baterie pro městský dojezd cca 100km..... aby se odlišil trochu od panamery. RS6 je oblíbený stihač v městských aglomeracích s vnějším ringem. Typicky např. Berlín. Ve městě se dá jezdit na baterku a na okruhu to provětrat 200-250km/h při rychlých přesunech. Ideální stroj.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  14. 04. 2019 18:23

Pekna charakteristika.

Odpovědět  |   | 
chacha  |  14. 04. 2019 20:41

Tak ho taky u ledu nech. Píše o agregátu z Audi R18, ta žádný dvanáctiválec neměla ale vždy jen V6 TDI později doplněný o hybridní pohon. Ten ale hlavně sloužil k jinému účelu, takže tvoje reakce na příspěvek je naprosto mimo mísu. Jeden píšete o voze a druhý o koze. Hádám že to celé myslel ironicky jako reakci na parodii v podobě dieselové S6 pro EU.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  15. 04. 2019 08:15

Dieselová s6 je přesný zásah na komoru bruselským přizdisráčům. Za odvahu dávám audi palec nahoru.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  15. 04. 2019 18:36

V12tdi má potenciál kolem 600-650 kw... na něj je ještě čas. Možná přijde a možná ho odstřelí zelená plíseň s plošným zákazem rychlosti nad 130km/h.

Odpovědět  |   | 
.-.  |  14. 04. 2019 19:51

Vzhledem k tomu, že v EU všechno řídí emise, tak ideální je právě hybrid, ten vykáže 2l/100 a ještě sníží flotilové emise navyšované diesely a rozežranými benzínovými tříválci.

Odpovědět  |   | 
DS  |  16. 04. 2019 12:24

Jste úplně mimo. Motor bude z Urusu. Stačí se zajimat, pak tu nebudete mlet nesmysly.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Mitsubishi Space Star 1.2 MIVEC: Když vám auto vybírá peněženka

Mitsubishi Space Star 1.2 MIVEC

Kategorie aut, která se dají koupit do tří set tisíc korun, se pomalu ale jistě zužuje. Kvůli novým povinným bezpečnostním systémům navíc můžeme očekávat zdražení napříc celým segmentem. Mitsubishi Space Star se však ještě drží v přijatelných mezích.

včera | Vladimír Kadera | 4 příspěvky
TEST Audi Q3 35 TDI S tronic: Když nemůže, tak přidej!

Audi Q3 35 TDI S tronic

Příbuznost minulé a nové generace Audi Q3 byste možná na první pohled netipovali. Až tak se kompaktní SUV změnilo. Otázkou zůstává, o kolik výš dokáže novinka posunout standardy nastolené předchůdcem.

19.  4.  2019 | Jan Mička | 70 příspěvků
První jízda se Suzuki Swift Sport: Je to žlutý ďábel za super peníze!

Suzuki Swift Sport (první svezení)

„No konečně, ty malej rošťáku“, vypadlo ze mě ihned po nasednutí. Tohle auto je totiž naprosto skvělý způsob, jak utratit půl milionu.

14.  4.  2019 | Vladimír Kadera | 36 příspěvků

Nejčtenější články

Automobilky vyzrály na nejpodlejší trik zlodějů. Brzy neuspějí ani u Škody

Automobilky vyzrály na nejpodlejší trik zlo…

O krádežích nejenom luxusních aut vybavených bezklíčovým odemykáním a startováním už toho bylo napsáno dost. Automobilky však postupně přicházejí s jednoduchým řešením, jak vozidla ochránit.

14.  4.  2019 | | 99 N/A
Škoda se vrací k zadokolkám. Tu nejnovější představí již za pár dnů

Škoda se vrací k zadokolkám. Tu nejnovější …

Nečekejte přerod značky v takovém stylu, jaký v minulých letech předvedla Alfa Romeo. Zadní pohon umožní nová platforma, na které v budoucnu vzniknou desítky vozů koncernu VW.

12.  4.  2019 | | 34 N/A
Škoda 120 S Rallye byla předvojem 130 RS. Homologaci získala podvodem

Škoda 120 S Rallye byla předvojem 130 RS. H…

Za přímé předchůdce Škody 130 RS lze považovat soutěžní modely 180 a 200 RS. Pokud jde ale o motor či konstrukci chlazení, stotřicítka má mnohem blíže poněkud zapomenuté Škodě 120 S Rallye.

30.  3.  2019 | | 9 N/A
Škoda Buggy mířila do výroby. Erko do terénu však stálo mimo zákony

Škoda Buggy mířila do výroby. Erko do terén…

Umíte si představit, že by se v 70. letech dostala do výroby vedle klasického sedanu a kupé také bugina bez dveří a klasické střechy? Vývojové oddělení AZNP tomu věřilo, tehdejší podmínky však jejich odvaze vůbec nenahrávaly.

20.  4.  2019 | | 12 N/A
Dacia v Česku slaví historický úspěch. Je třetí nejlepší značkou, přeskočila Hyundai

Dacia v Česku slaví historický úspěch. Je t…

České zastoupení automobilky Dacia zdůrazňuje, že za úspěchem na českém trhu nestojí rozsáhlé mediální kampaně. Značka to zatím letos dotáhla na trojku na českém trhu.

12.  4.  2019 | | 189 N/A