Nové Audi RS 6 Avant zachyceno na Ringu: Bude mít jako hybrid až 650 koní?

Karl  |  14. 04. 2019 11:06

Prostě nejkrásnější kombi je Avant. Naprosto univerzální a smrtonosné.

Odpovědět  |   | 
CF  |  14. 04. 2019 14:03

Ale nic tam pořádně nevleze.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  14. 04. 2019 18:24

ale vleze a ne málo. Ona i A7 má kufr sice vzadu nízký. ale reálně toho pojme neuvěřitelně moc.

Odpovědět  |   | 
CF  |  14. 04. 2019 19:45

Na tašky ano, ale ani nedáte pod plato plnohodnotnou rezervu, což pokud chcete cestovat je dost na facku. Čekat někde v pr*eli na odtah..

Odpovědět  |   | 
iPace  |  14. 04. 2019 11:20

Pokud bude pod haubnou podobna technika jakou ma Panamera Turbo S E-Hybrid, tak bych se nezlobil a RS6 si poridil, posledni RS6 ktera se me libila byla s 10 Valcem, ta soucasna me nijak nepresvedcila, ale ta budouci treba zase bude necim po cem pokukovat

Odpovědět  |   | 
jano  |  15. 04. 2019 00:28

To je zvuk ako z pokazeného vysavača. 12valec tdi už len zapojíť pluh a rovno orať.

Odpovědět  |   | 
iPace  |  15. 04. 2019 10:02

v Panamere Turbo S E-Hybrid je benzinovej 8 valec

Odpovědět  |   | 
.-.  |  14. 04. 2019 12:14

Myslím, že spekulovat o motorizaci je poněkud mimo mísu. Už dávno je jasné, že to bude motorizace vyvinutá společně Audi a Porsche a která je již nyní pod kabátem Panamery.
Tedy osmiválec s baterkami a 500kW.

Odpovědět  |   | 
TVL  |  14. 04. 2019 14:13

Spekulace v EU jsou právě zcela na místě. Čím budou jezdit Amíci je jasný ale jaký diesel si Audi přichystalo pro Evropu není vůbec jisté? V8 z SQ7 mi příjde trochu málo ale třeba si inženýři půjčily agregát z prototypu R18 a ještě budeme valit bulvy jak bude RS6 táhnout vodspodu a žrát 5 litrů.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  14. 04. 2019 18:02

Motor V12tdi je u ledu a čeká na svou příležitost, ale tady ji ještě nemá. Tady bude samozřejmě tradiční turbo FSI + hybrid možná s větší kapacitou baterie pro městský dojezd cca 100km..... aby se odlišil trochu od panamery. RS6 je oblíbený stihač v městských aglomeracích s vnějším ringem. Typicky např. Berlín. Ve městě se dá jezdit na baterku a na okruhu to provětrat 200-250km/h při rychlých přesunech. Ideální stroj.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  14. 04. 2019 18:23

Pekna charakteristika.

Odpovědět  |   | 
chacha  |  14. 04. 2019 20:41

Tak ho taky u ledu nech. Píše o agregátu z Audi R18, ta žádný dvanáctiválec neměla ale vždy jen V6 TDI později doplněný o hybridní pohon. Ten ale hlavně sloužil k jinému účelu, takže tvoje reakce na příspěvek je naprosto mimo mísu. Jeden píšete o voze a druhý o koze. Hádám že to celé myslel ironicky jako reakci na parodii v podobě dieselové S6 pro EU.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  15. 04. 2019 08:15

Dieselová s6 je přesný zásah na komoru bruselským přizdisráčům. Za odvahu dávám audi palec nahoru.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  15. 04. 2019 18:36

V12tdi má potenciál kolem 600-650 kw... na něj je ještě čas. Možná přijde a možná ho odstřelí zelená plíseň s plošným zákazem rychlosti nad 130km/h.

Odpovědět  |   | 
.-.  |  14. 04. 2019 19:51

Vzhledem k tomu, že v EU všechno řídí emise, tak ideální je právě hybrid, ten vykáže 2l/100 a ještě sníží flotilové emise navyšované diesely a rozežranými benzínovými tříválci.

Odpovědět  |   | 
DS  |  16. 04. 2019 12:24

Jste úplně mimo. Motor bude z Urusu. Stačí se zajimat, pak tu nebudete mlet nesmysly.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

První jízda se Škodou Kamiq 1.0 TSI: Revoluci nečekejte, poctivý kus auta ano

Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG (první svezení)

Už se těším, až si dnes večer sednu s šálkem horké kávy k počítači a zabořím se do diskuze pod tímto článkem. Na první dojem je totiž Škoda Kamiq opravdu dobrá.

včera | Vladimír Kadera | 114 příspěvků
TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

19.  8.  2019 | Petr Schnagl | 12 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 77 příspěvků

Nejčtenější články

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda Scala. Může jezdit skoro zadarmo

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda S…

Se Scalou na zemní plyn se počítalo již od samotného počátku uvedení nové škodovky. Jeden kousek byl nyní spatřen v provozu.

13.  8.  2019 | | 31 N/A
Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není. Zato ale dostala o dost více výkonu

Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není.…

Škoda upravuje ceník výhodné Octavie Tour. Akční výbava sice zdražuje, nyní už je ale dostupná rovněž jako liftback a dostává pod kapotu výkonnější základní motor.

3.  8.  2019 | | 39 N/A
Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Existuje ale něco mnohem raritnějšího

Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Exis…

Zatímco tisíce lidí v Česku šílí z pistáciových fábií, americký dealer BMW z Manhattanu se vytahuje něčím mnohem exkluzivnějším.

26.  7.  2019 | | 28 N/A
Nadšenec si nechal postavit speciální kempingový Ford Transit. Na cenu nehleděl

Nadšenec si nechal postavit speciální kempi…

Někdo se rozhodne přestavět svou dodávku na obytný vůz svépomocí a někdo zase nechá práci na profesionálech bez starosti o výslednou cenu.

24.  7.  2019 | | 4 N/A
T-Kat je jediné české auto, kterým můžete bez obav na D1. A také do války

T-Kat je jediné české auto, kterým můžete b…

Útvar rychlého nasazení, konkrétně protiteroristické oddělení, si převzala vozidlo T-Kat. Je tak skvělé, že se jí musíme chvilku věnovat.

8.  8.  2019 | | 29 N/A