Nové Audi RS 4 Avant dorazilo do Česka. S příplatkovou výbavou vás šetřit nebude

fanda rs twincharger  |  19. 01. 2020 12:21

To je sen. Mimo moji ligu. Zajimalo by me kolik na to muze stat rocne havarijko..? Tak ctyricatnika z Prahy

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  19. 01. 2020 15:20

Ja platím se všemi bonusy na Audi za 3,6 milionu cca 5500 měsíčně. 42;Praha

Odpovědět  |   | 
fanda rs twincharger  |  19. 01. 2020 15:44

Takze treba 70 rocne. Ty blaaaho:) No to musi byt svezenicko. Klobouk dolu

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  19. 01. 2020 17:45

I se splátkou to auto vychází cca na 50000 měsíčně. R8 taktéž. 330e vychází na 26. Všechno v mem blogu.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  19. 01. 2020 19:26

Pekne podporujes ekonomiku

Odpovědět  |   | 
homer  |  19. 01. 2020 20:10

Tvl. me zadaj furt nejaky nadace at jim poslu par korun na nejakou zdravotni pomucku pro nejakyho invalidu a ty bys je zachranil vsechny, chces?

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  19. 01. 2020 20:12

Chci a taky to dělám. Ale řeč je o autech ne?

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  20. 01. 2020 13:27

Pekne, ty

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  19. 01. 2020 16:16

To musíš mít nějakou neveřejnou nabídku. Myslím si, že 70tis ročně odpovídá i s bonusy, vozu kolem 1.5 - 2.0 mil max.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  19. 01. 2020 17:08

Ja platil 55k v Brne na auto za 2,5 a bonusy takove polovicni bych rekl.

Odpovědět  |   | 
mex  |  19. 01. 2020 17:44

Tak to asi ne, my jsme ted za auto za 1,3 M zaplatili 20 tis rocne.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  19. 01. 2020 17:44

Všechny bonusy co jdou. Za R8 platím 3060.

Odpovědět  |   | 
MM  |  20. 01. 2020 15:30

Platim teď za nové bmw 2.5 mil auto včetně bonusů 43tis ročně. CLS500 stálo nejdřív 60tis a pak postupně 47tis. X6 50i 83tis...

Odpovědět  |   | 
MM  |  20. 01. 2020 15:31

A ono se to neřídí zcela jasně podle ceny. Dost s tím zahýbaj třeba jejich nterní tabulky o tom jak se ta auta kradou atd.

Odpovědět  |   | 
MM  |  20. 01. 2020 15:34

A proti tomu pro zajímavost motorky. BMW za 750tis 39tis. Za harleye za 600tis chtěli kdysi 72tis kč, takže toho jsem ani nepojišťoval.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  20. 01. 2020 08:22

Brutální. Tolik mě stojí pojištění za rok.

Odpovědět  |   | 
Lulda  |  19. 01. 2020 13:15

Auto hezký. S minulou RS4 jsem měl tu čest a je opravdu hodno označení RS. Nicméně dát za to přes 3 mega? To asi ne...

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  19. 01. 2020 19:46

Souhlas, předražený kombík s 6 válcem. Mimochodem den po koupi na tom člověk už skoro milion tratí.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  19. 01. 2020 19:57

Tak jakou V8 “ameriku” můžeš mít za ty peníze? Určitě něco s výkonem kolem tisíce koní?
Mimochodem slovo “předražený” se dá napsat o necem, co se neprodá. Když lidi ty peníze daji, proč má jít automobilka níže?

Odpovědět  |   | 
Adam  |  19. 01. 2020 21:51

Zvláštní logika, takže ikdyby prodali 1 auto, tak cena byla ok, protože se to “prodalo”? Takhle to asi nefunguje co, zvlášť když Audi má dost bidny prodeje v rámci D3...

Odpovědět  |   | 
.  |  19. 01. 2020 22:23

Bídné prodeje? Jen o málo menší než Mercedes a BMW. Primárním cílem jakéhokoliv podnikání nejsou prodeje, ale zisk a ty má Audi z D3 nejvyšší. A proti zbytku prémie v podobě Volva, Lexusu, Infiniti, Acury a dalších je v prodejích o světelné roky dál.

Odpovědět  |   | 
Adamantium  |  19. 01. 2020 23:15

Volvo neni premie, jen auto si na premii hrajici..

Odpovědět  |   | 
fri  |  20. 01. 2020 05:32

takhle já mám teda zaškatulkovounou i Audi..

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  20. 01. 2020 05:37

Jakoze Audi nemá znaky prémie? Motory až W12, výkonné verze, exkluzivní materiály a individuální programy pro zákazníky? Co je potom znak prémie? Vždyť jen na blbem cvakani ovladačů dělá v Itálii sedmi členný tým lidí.
Nemluvím o historii, kdy existoval jen Mercedes a kluci z BMW se zatím jen učili, kolik je 1+1 a nemluvím o sportovních úspěších, když už v roce 1912-1914 slavilo Audi třikrát po sobě vítězství v alpských závodech.

Odpovědět  |   | 
fri  |  20. 01. 2020 06:01

Jo, audi má svoje vrcholy ale i hlubiny kdy sdílí techniku s tuctovými VW...třeby i ty ovladače.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  20. 01. 2020 06:27

Takže mají dělat vše extra, aby to bylo ještě dražší i když to nedává smysl?

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  20. 01. 2020 06:31

Stejně jako Rolls-Royce používá lacinou techniku BMW.
Není důvod nesdílet techniku. Jinak které ovladače jsou shodné? Třeba A6 ve vyšší střední vs Passat ve střední mainstream?

Odpovědět  |   | 
Petr  |  20. 01. 2020 06:41

Hlavně ty grafické na displeji :)

Odpovědět  |   | 
fri  |  20. 01. 2020 08:15

Ekvivalentem Passata je A4, to přece víš.
Co mě na audi snižuje image premie je jeho začlenění v koncernu VW. Tím že je VW tak úspěšný ve fleetech mu sice generuje pěkná prodejní čísla, jenže Audi se tím stává fasovaným autem, které dostáváš přidělené v závislosti na funkci. Pak s tím jezdí farmaceuti...prostě to fasuješ jako montérky.
V tu chvíli to ale v mých očích tu premiovost ztrácí. Ale beru že je to jen subjektivní dojem - což se ale dá říci o vnímání premiovosti vždy..

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  20. 01. 2020 08:24

Čím se to liší od nafasovaného BMW nebo Mercedesu v základu? To jsou taky klasická fleetová auta.

Odpovědět  |   | 
fri  |  20. 01. 2020 08:42

Rozhodně ne v takové míře
Znám spoustu firem kde se Audi fasuje, ale ani jednu (alespon z paměti) kde se fasuje BMW či Mercedes.
A i když takové firmy existují, asi s nimi nejezdí zmínění farmaceuti či finanční poradci z Partners..

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  20. 01. 2020 09:20

V Německu naprosto normální přístup, každá firma má "svou" oblíbenou značku. Nejde na to pohlížet jen optikou českého trhu.
Upřímně, nevím, čím jezdí finanční poradci z Partners (to je pro mne takový odpad poradenství), normální poradci jezdí s tím, co se jim zrovna líbí. Ale stavět na základě toho Audi do jiné roviny oproti BMW a Mercedesu je kravina.

Odpovědět  |   | 
fri  |  20. 01. 2020 11:19

Až budu žít v Německu, budu vnímat značky po německu.
Ale žiju v reáliích ČR kde kolem mě jezdí audiny s obchoďáky či s logem Partners.
To se prostě Audi musí rozhodnout jestli chtějí být premie nebo masovka prodávaná do fleetů.
Prémiová masovka je tak trochu protimluv..

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  20. 01. 2020 11:34

Ach, ta čecháčkovská sebestřednost...

Odpovědět  |   | 
Reakce pod tímto příspěvkem se již nevětví
manga  |  22. 01. 2020 12:36

Tak, ten nahoře tvrdí, jak má olympiáda nízké prodeje proti vrtuli a hvězdě. A tenhle tydýt zase že je to masovka. Tak už se vy primitivní hateři domluvte, jak to budete hejtovat.

Odpovědět  |   | 
Reakce pod tímto příspěvkem se již nevětví
Petr  |  20. 01. 2020 08:41

Premii ale za mne nedela to, ze ji nekod fasuje na nejake urovni jako firemni karu. Za mne to dela hlavne to, ze to auto nabizi veci, co nenabidne 90% jinych aut. Proto Volvo nebo Lexus nebudu nikdy za premii povazovat, ale za ty "druhe za nimi" protoze proste nenabizi ty moznosti vybav, motorizaci, pohonu a hlavne individidualizacni programy apod. to jsou pak ty kraviny, kdy si das lak za dve kila, kola za sto pade a kuzi za tri sta... to je ta premie. Ne to, ze ji nafasoval obchodak v lepsi ci horsi firme.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  20. 01. 2020 09:08

Individualizační programy jsou, podle mě, už trochu za hranicí prémie a spíš jako "něco navíc", co musely značky vytáhnout k odlišení od ostatních. Protože tohle dovedou i tebou opovrhované Volvo a Lexus, jen se tím zbytečně nechlubí.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  20. 01. 2020 14:43

Ne, toto opravdu ani Lexus a ani Volvo neumi.

Odpovědět  |   | 
manga  |  22. 01. 2020 12:38

Lexus prémie je, technicky, interiérem, motory, designem. Volvu chybí ta technika a motory, proti Lexusu má zase tradici, ale aktuálně mu nesahá ani po kotníky.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  20. 01. 2020 08:48

"už v roce 1912-1914 slavilo Audi třikrát po sobě vítězství v alpských závodech."

Fanboi?

Ponechajme teraz mimo fakt, kedy vznikla znacka Audi ako taka... Ale akosi zabudas na fakt, ze VW kupil Audi od... Daimler-Benz.

Takze skutocne nemozes sportove uspechy z roku 1912 pouzivat ako argument v debatach, akou je tato. Pretoze dnesne Audi s tym nema nic spolocne. Dokonca ani znacku.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  20. 01. 2020 08:58

Jako vždy mimo. Tehdy to bylo Audi, dnes je to Audi. Benz ji měl až v 50. letech.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  20. 01. 2020 09:17

V padesátých letech Audi ani neexistovalo, vždyť první "novodobé" Audi je až z druhé poloviny šedesátých let.
Audi nelze upírat snahu, ale pokud bych měl být fakt tradicionalista, pak je s chutí zařadím k Lexusu.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  20. 01. 2020 09:24

Takže značka Audi před rokem 1950 neexistovala?

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  20. 01. 2020 09:30

Existovala asi stejně jako třeba Borgward a podobné. Jen zaregistrovaná a bez výroby. Z bývalého Auto Union fungovalo v podstatě jen DKW. Řadil bys dnes Borgward k prémii, když mezi ni patřil v dobách své největší slávy? To asi ne, co?

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  20. 01. 2020 09:34

Uf, tak to je slušně mimo. Samozřejmě značka Audi existovala jako značka s tímto jménem. Raději si o tom něco zjisti. Audi vznikla v roce 1910 poté, co se pan Horch rozešel se svým partnerem a nemohl používat slovo Horch. Audi je jen latinsky Horch (slyšet).
První model mají dokonce v národním technickém muzeu Audi Type A

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Audi_Type_A...

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  20. 01. 2020 10:30

Ale notak... Od začátku války do roku 1965 Audi nic nevyrábělo, ta značka existovala pouze na papíře. VW mohl stejně dobře vzkřísit kteroukoli z mnoha zaniklých značek historie (a nebýt marketingově nevhodné vazby DKW na dvoutakty, nejspíš by Audi ani nikdy neožilo).
Takže promiň, ale tentokrát jsi mimo ty. Mám k tobě velkou úctu co se týká přehledu v automobilním světě, ale tvá zaslepenost pro Audi je poněkud nekritická.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  20. 01. 2020 12:02

Ja jsem nemluvil o začátku války. Ja jsem mluvil o historii a výrobě od roku 1910. Proste Audi existovalo a vyrábělo. V roce 1924 uvedli na trh první šestiválce v modelu Type M. Co tehdy dělaly jiné značky možná ani nechceš vědět. V třicátých letech vyhrávají Type C závody atd atd. Ta historie tam je a nevím, proč do toho míchat poválečné období.
Zaslepenost to není, ja se nepřu, ze chvíli patřili Benzovi. Ja chci, aby se na Audi nahlíželo i z hlediska krásných předválečných strojů pod oficiální značkou Audi (žádné Auto Union).

Odpovědět  |   | 
Reakce pod tímto příspěvkem se již nevětví
mpolan  |  20. 01. 2020 12:13

Audi v roce 1939 skončilo, už několik let předtím nevyráběli. Vše ostatní je umělé znovuvytvoření zaniklé značky. Jsme zase u toho Borgwardu. Audi nemá kontinuální tradici, takže proč se zabývat rokem 1910 a třicátými léty? I ty slavné "Type A-D" jsou Auto Union, takže žádné Audi. Argumentuješ odkazem z wikipedie na první Audi, ale historii značky si tam dohledat neumíš? Nebo nechceš?

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  20. 01. 2020 13:56

Myslím, ze o historii vím daleko více. Typ A bylo Audi. Auto Union bylo založeno až v roce 1932.

Odpovědět  |   | 
fanda rs twincharger  |  20. 01. 2020 14:41

to je jak akademicka bitva dvou profesoru na historii Audi. Bavorsky profesor Stealth01 vyhral o bod nad profesorem mpolanem ze Sorbony

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  20. 01. 2020 18:35

To je škoda, že závodní typ A přišel až v roce 1933... Tvé znalosti jsou poněku děravé, milý stealthe. Dostudovat, zítra opakování.

Odpovědět  |   | 
manga  |  22. 01. 2020 12:41

No... a teď si řekneme kdy a jak vznikl Lexus :D

Odpovědět  |   | 
Petr  |  20. 01. 2020 06:28

Tak za 2,2 což je základ této Audi, reálně to půjde s příplatky tak o 300-500 nahoru, ale zase kdo koupí Audi se slevou menší jak 20% je opravdu divný... už pár amerik s V8 bude. Pravda kombíků s tímto výkonem moc ne. Sedanu s téměř jednou tak větším už pár ano ;) kupé docela dost.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  20. 01. 2020 06:32

Upřímně záleží na zákazníkovi. Ja bych americké auto prostě nezvolil a muže mi nabízet výkonu třeba dvojnásobek. Pro mě to nemá smysl.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  20. 01. 2020 06:40

Ale já tě chápu, to je v pohodě, jen opovídám na to, jaké ameriky s V8 tu jsou za ty peníze a já odpovídám, že jsou. To, že ti nevyhovují na tom nic nemění.

Odpovědět  |   | 
fri  |  20. 01. 2020 05:31

Kde jsou ty nabídky RS4 koupené včera s milionovou slevou, pěkně prosím, měl bych zájem.
Ty řeči jak auto vyjede ze salonu a hned ztrácí 20% na hodnotě miluju, jen jsem ten trh s jednodenními auty ještě neviděl..

Odpovědět  |   | 
 |  19. 01. 2020 22:02

RS4 je mimořádně schopné a vynikající auto. Určitě všestranejsi než M3 a minimálně stejně dobre jako C63 ... prodeje jsou sice nízké, ale o to lepší vidět samé M3 a RS4 jen jednu za čas, ale přeci o tom to je. S prodeji si má lámat hlavu Audi ne já jako kupující, který je extrémně spokojený.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Range Rover P400 Autobiography: Další důvod, proč se stát milionářem

Range Rover P400

Range Rover není autem pro každého, ale každý by si ho měl zkusit. Nyní má nový motor o výkonu 400 koní s hybridní technikou. Jaký je?

dnes | Vladimír Kadera | 38 příspěvků
TEST Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4 Black Edition: Ta nejčernější myslí jen zeleně

Toyota RAV4 Hybrid Black Edition

Současná generace Toyoty RAV4 se vzdala naftového motoru. Oblíbené SUV koupíte buď s ryze benzinovým, nebo hybridním pohonem, přičemž elektrifikovaná verze nedávno dorazil na český trh v atraktivním provedení Black Edition. Vyzkoušeli jsme tu nejlepší možnou konfiguraci.

26.  11.  2020 | Jan Mička | 79 příspěvků
TEST BMW X6 xDrive30d: Starbucks, špinavé nohavice a příjemná jízda

BMW X6 xDrive30d

Jednou z největších premiér loňského roku bylo nové BMW X6, obří stylovka pro hordy movitých majitelů, kteří se nebojí expresivního stylu. Zkusili jsme naftový základ v podobě verze xDrive30d.

22.  11.  2020 | Vladimír Kadera | 64 příspěvků

Nejčtenější články

Takto si Tatra představovala kancelář na kolech. Verzi Mobicom ale nikdo nechtěl

Takto si Tatra představovala kancelář na ko…

Jedny z poslední variant Tatry 613 byly přehlídkou hi-tech výbavy, která u české produkce neměla obdoby.

31.  10.  2020 | | 32 N/A
Daniel Fuglevič
VýbavaTatraLuxusní auta
Ve Zlíně vyrábí úžasná šlapací autíčka. Na zakázku postaví Felicii i embéčko

Ve Zlíně vyrábí úžasná šlapací autíčka. Na …

Nechte svému potomkovi vyrobit šlapací autíčko na zakázku a titul rodiče roku máte dozajista v kapse.

18.  11.  2020 | | 48 N/A
Daniel Fuglevič
Český trhŠkodaRetro
Vzácný pick-up Škoda 1202 je na prodej. Nádherný kus má na tachometru 143 km!

Vzácný pick-up Škoda 1202 je na prodej. Nád…

Do české inzerce opět zavítala jedna zajímavá rarita od škodovky. Tento old-school pick-up je navíc v brilantním stavu.

4.  11.  2020 | | 23 N/A
Daniel Fuglevič
Raritapick-upŠkodaOjetiny
Nová Škoda Fabia Combi byla oficiálně potvrzena! Do hry ji vrátili i naštvaní Češi

Nová Škoda Fabia Combi byla oficiálně potvr…

Na schválení výroby měly údajně zapůsobit i negativní ohlasy české veřejnosti na ukončení praktičtější Fabie.

26.  11.  2020 | | 68 N/A
Daniel Fuglevič
Nová FabiaŠkodaKombi
Dacia Duster mohla vypadat i takto. Starý koncept má od dnešního SUV daleko

Dacia Duster mohla vypadat i takto. Starý k…

Dokázal by Duster jakožto lifestylový crossover zaujmout takovou hromadu zákazníků jako jeho následná produkční a méně odvážná verze?

9.  11.  2020 | | 19 N/A
Daniel Fuglevič
KonceptDacia Duster