RS4 je mimořádně schopné a vynikající auto. Určitě všestranejsi než M3 a minimálně stejně dobre jako C63 ... prodeje jsou sice nízké, ale o to lepší vidět samé M3 a RS4 jen jednu za čas, ale přeci o tom to je. S prodeji si má lámat hlavu Audi ne já jako kupující, který je extrémně spokojený.
Auto hezký. S minulou RS4 jsem měl tu čest a je opravdu hodno označení RS. Nicméně dát za to přes 3 mega? To asi ne...
Souhlas, předražený kombík s 6 válcem. Mimochodem den po koupi na tom člověk už skoro milion tratí.
Kde jsou ty nabídky RS4 koupené včera s milionovou slevou, pěkně prosím, měl bych zájem.Ty řeči jak auto vyjede ze salonu a hned ztrácí 20% na hodnotě miluju, jen jsem ten trh s jednodenními auty ještě neviděl..
Tak jakou V8 “ameriku” můžeš mít za ty peníze? Určitě něco s výkonem kolem tisíce koní? ;-)Mimochodem slovo “předražený” se dá napsat o necem, co se neprodá. Když lidi ty peníze daji, proč má jít automobilka níže?
Tak za 2,2 což je základ této Audi, reálně to půjde s příplatky tak o 300-500 nahoru, ale zase kdo koupí Audi se slevou menší jak 20% je opravdu divný... už pár amerik s V8 bude. Pravda kombíků s tímto výkonem moc ne. Sedanu s téměř jednou tak větším už pár ano ;) kupé docela dost.
Upřímně záleží na zákazníkovi. Ja bych americké auto prostě nezvolil a muže mi nabízet výkonu třeba dvojnásobek. Pro mě to nemá smysl.
Ale já tě chápu, to je v pohodě, jen opovídám na to, jaké ameriky s V8 tu jsou za ty peníze a já odpovídám, že jsou. To, že ti nevyhovují na tom nic nemění.
Zvláštní logika, takže ikdyby prodali 1 auto, tak cena byla ok, protože se to “prodalo”? Takhle to asi nefunguje co, zvlášť když Audi má dost bidny prodeje v rámci D3...
Bídné prodeje? Jen o málo menší než Mercedes a BMW. Primárním cílem jakéhokoliv podnikání nejsou prodeje, ale zisk a ty má Audi z D3 nejvyšší. A proti zbytku prémie v podobě Volva, Lexusu, Infiniti, Acury a dalších je v prodejích o světelné roky dál.
Volvo neni premie, jen auto si na premii hrajici..
takhle já mám teda zaškatulkovounou i Audi..
Jakoze Audi nemá znaky prémie? Motory až W12, výkonné verze, exkluzivní materiály a individuální programy pro zákazníky? Co je potom znak prémie? Vždyť jen na blbem cvakani ovladačů dělá v Itálii sedmi členný tým lidí. Nemluvím o historii, kdy existoval jen Mercedes a kluci z BMW se zatím jen učili, kolik je 1+1 a nemluvím o sportovních úspěších, když už v roce 1912-1914 slavilo Audi třikrát po sobě vítězství v alpských závodech.
"už v roce 1912-1914 slavilo Audi třikrát po sobě vítězství v alpských závodech."Fanboi?Ponechajme teraz mimo fakt, kedy vznikla znacka Audi ako taka... Ale akosi zabudas na fakt, ze VW kupil Audi od... Daimler-Benz.Takze skutocne nemozes sportove uspechy z roku 1912 pouzivat ako argument v debatach, akou je tato. Pretoze dnesne Audi s tym nema nic spolocne. Dokonca ani znacku.
Jako vždy mimo. Tehdy to bylo Audi, dnes je to Audi. Benz ji měl až v 50. letech.
V padesátých letech Audi ani neexistovalo, vždyť první "novodobé" Audi je až z druhé poloviny šedesátých let. Audi nelze upírat snahu, ale pokud bych měl být fakt tradicionalista, pak je s chutí zařadím k Lexusu.
Takže značka Audi před rokem 1950 neexistovala?
Existovala asi stejně jako třeba Borgward a podobné. Jen zaregistrovaná a bez výroby. Z bývalého Auto Union fungovalo v podstatě jen DKW. Řadil bys dnes Borgward k prémii, když mezi ni patřil v dobách své největší slávy? To asi ne, co?
Uf, tak to je slušně mimo. Samozřejmě značka Audi existovala jako značka s tímto jménem. Raději si o tom něco zjisti. Audi vznikla v roce 1910 poté, co se pan Horch rozešel se svým partnerem a nemohl používat slovo Horch. Audi je jen latinsky Horch (slyšet). První model mají dokonce v národním technickém muzeu Audi Type Ahttps://en.m.wikipedia.org/wiki/Audi_Type_A...
Ale notak... Od začátku války do roku 1965 Audi nic nevyrábělo, ta značka existovala pouze na papíře. VW mohl stejně dobře vzkřísit kteroukoli z mnoha zaniklých značek historie (a nebýt marketingově nevhodné vazby DKW na dvoutakty, nejspíš by Audi ani nikdy neožilo).Takže promiň, ale tentokrát jsi mimo ty. Mám k tobě velkou úctu co se týká přehledu v automobilním světě, ale tvá zaslepenost pro Audi je poněkud nekritická.
Ja jsem nemluvil o začátku války. Ja jsem mluvil o historii a výrobě od roku 1910. Proste Audi existovalo a vyrábělo. V roce 1924 uvedli na trh první šestiválce v modelu Type M. Co tehdy dělaly jiné značky možná ani nechceš vědět. V třicátých letech vyhrávají Type C závody atd atd. Ta historie tam je a nevím, proč do toho míchat poválečné období. Zaslepenost to není, ja se nepřu, ze chvíli patřili Benzovi. Ja chci, aby se na Audi nahlíželo i z hlediska krásných předválečných strojů pod oficiální značkou Audi (žádné Auto Union).
Audi v roce 1939 skončilo, už několik let předtím nevyráběli. Vše ostatní je umělé znovuvytvoření zaniklé značky. Jsme zase u toho Borgwardu. Audi nemá kontinuální tradici, takže proč se zabývat rokem 1910 a třicátými léty? I ty slavné "Type A-D" jsou Auto Union, takže žádné Audi. Argumentuješ odkazem z wikipedie na první Audi, ale historii značky si tam dohledat neumíš? Nebo nechceš?
No... a teď si řekneme kdy a jak vznikl Lexus :D
Myslím, ze o historii vím daleko více. Typ A bylo Audi. Auto Union bylo založeno až v roce 1932.
To je škoda, že závodní typ A přišel až v roce 1933... Tvé znalosti jsou poněku děravé, milý stealthe. Dostudovat, zítra opakování.
:-D:-D:-D to je jak akademicka bitva dvou profesoru na historii Audi. Bavorsky profesor Stealth01 vyhral o bod nad profesorem mpolanem ze Sorbony:-D:-D:-D
Jo, audi má svoje vrcholy ale i hlubiny kdy sdílí techniku s tuctovými VW...třeby i ty ovladače.
Stejně jako Rolls-Royce používá lacinou techniku BMW. Není důvod nesdílet techniku. Jinak které ovladače jsou shodné? Třeba A6 ve vyšší střední vs Passat ve střední mainstream?
Ekvivalentem Passata je A4, to přece víš.Co mě na audi snižuje image premie je jeho začlenění v koncernu VW. Tím že je VW tak úspěšný ve fleetech mu sice generuje pěkná prodejní čísla, jenže Audi se tím stává fasovaným autem, které dostáváš přidělené v závislosti na funkci. Pak s tím jezdí farmaceuti...prostě to fasuješ jako montérky.V tu chvíli to ale v mých očích tu premiovost ztrácí. Ale beru že je to jen subjektivní dojem - což se ale dá říci o vnímání premiovosti vždy..
Premii ale za mne nedela to, ze ji nekod fasuje na nejake urovni jako firemni karu. Za mne to dela hlavne to, ze to auto nabizi veci, co nenabidne 90% jinych aut. Proto Volvo nebo Lexus nebudu nikdy za premii povazovat, ale za ty "druhe za nimi" protoze proste nenabizi ty moznosti vybav, motorizaci, pohonu a hlavne individidualizacni programy apod. to jsou pak ty kraviny, kdy si das lak za dve kila, kola za sto pade a kuzi za tri sta... to je ta premie. Ne to, ze ji nafasoval obchodak v lepsi ci horsi firme.
Lexus prémie je, technicky, interiérem, motory, designem. Volvu chybí ta technika a motory, proti Lexusu má zase tradici, ale aktuálně mu nesahá ani po kotníky.
Individualizační programy jsou, podle mě, už trochu za hranicí prémie a spíš jako "něco navíc", co musely značky vytáhnout k odlišení od ostatních. Protože tohle dovedou i tebou opovrhované Volvo a Lexus, jen se tím zbytečně nechlubí.
Ne, toto opravdu ani Lexus a ani Volvo neumi.
Čím se to liší od nafasovaného BMW nebo Mercedesu v základu? To jsou taky klasická fleetová auta.
Rozhodně ne v takové mířeZnám spoustu firem kde se Audi fasuje, ale ani jednu (alespon z paměti) kde se fasuje BMW či Mercedes.A i když takové firmy existují, asi s nimi nejezdí zmínění farmaceuti či finanční poradci z Partners..
V Německu naprosto normální přístup, každá firma má "svou" oblíbenou značku. Nejde na to pohlížet jen optikou českého trhu.Upřímně, nevím, čím jezdí finanční poradci z Partners (to je pro mne takový odpad poradenství), normální poradci jezdí s tím, co se jim zrovna líbí. Ale stavět na základě toho Audi do jiné roviny oproti BMW a Mercedesu je kravina.
Až budu žít v Německu, budu vnímat značky po německu.Ale žiju v reáliích ČR kde kolem mě jezdí audiny s obchoďáky či s logem Partners.To se prostě Audi musí rozhodnout jestli chtějí být premie nebo masovka prodávaná do fleetů.Prémiová masovka je tak trochu protimluv..
Tak, ten nahoře tvrdí, jak má olympiáda nízké prodeje proti vrtuli a hvězdě. A tenhle tydýt zase že je to masovka. Tak už se vy primitivní hateři domluvte, jak to budete hejtovat.
Ach, ta čecháčkovská sebestřednost...
Hlavně ty grafické na displeji :)
Takže mají dělat vše extra, aby to bylo ještě dražší i když to nedává smysl?
To je sen. Mimo moji ligu. Zajimalo by me kolik na to muze stat rocne havarijko..? Tak ctyricatnika z Prahy
Ja platím se všemi bonusy na Audi za 3,6 milionu cca 5500 měsíčně. 42;Praha
Brutální. Tolik mě stojí pojištění za rok. :-D
To musíš mít nějakou neveřejnou nabídku. Myslím si, že 70tis ročně odpovídá i s bonusy, vozu kolem 1.5 - 2.0 mil max.
A ono se to neřídí zcela jasně podle ceny. Dost s tím zahýbaj třeba jejich nterní tabulky o tom jak se ta auta kradou atd.
A proti tomu pro zajímavost motorky. BMW za 750tis 39tis. Za harleye za 600tis chtěli kdysi 72tis kč, takže toho jsem ani nepojišťoval.
Platim teď za nové bmw 2.5 mil auto včetně bonusů 43tis ročně. CLS500 stálo nejdřív 60tis a pak postupně 47tis. X6 50i 83tis...
Všechny bonusy co jdou. Za R8 platím 3060.
Tak to asi ne, my jsme ted za auto za 1,3 M zaplatili 20 tis rocne.
Ja platil 55k v Brne na auto za 2,5 a bonusy takove polovicni bych rekl.
Takze treba 70 rocne. Ty blaaaho:) No to musi byt svezenicko. Klobouk doluB-]
I se splátkou to auto vychází cca na 50000 měsíčně. R8 taktéž. 330e vychází na 26. Všechno v mem blogu.
Tvl. me zadaj furt nejaky nadace at jim poslu par korun na nejakou zdravotni pomucku pro nejakyho invalidu a ty bys je zachranil vsechny, chces?
Chci a taky to dělám. Ale řeč je o autech ne?
Pekne, ty ;-)
Pekne podporujes ekonomiku ;-)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.