Nové Audi RS 4 Avant dorazilo do Česka. S příplatkovou výbavou vás šetřit nebude

fanda rs twincharger  |  19. 01. 2020 12:21

To je sen. Mimo moji ligu. Zajimalo by me kolik na to muze stat rocne havarijko..? Tak ctyricatnika z Prahy

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  19. 01. 2020 15:20

Ja platím se všemi bonusy na Audi za 3,6 milionu cca 5500 měsíčně. 42;Praha

Odpovědět  |   | 
fanda rs twincharger  |  19. 01. 2020 15:44

Takze treba 70 rocne. Ty blaaaho:) No to musi byt svezenicko. Klobouk dolu

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  19. 01. 2020 17:45

I se splátkou to auto vychází cca na 50000 měsíčně. R8 taktéž. 330e vychází na 26. Všechno v mem blogu.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  19. 01. 2020 19:26

Pekne podporujes ekonomiku

Odpovědět  |   | 
homer  |  19. 01. 2020 20:10

Tvl. me zadaj furt nejaky nadace at jim poslu par korun na nejakou zdravotni pomucku pro nejakyho invalidu a ty bys je zachranil vsechny, chces?

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  19. 01. 2020 20:12

Chci a taky to dělám. Ale řeč je o autech ne?

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  20. 01. 2020 13:27

Pekne, ty

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  19. 01. 2020 16:16

To musíš mít nějakou neveřejnou nabídku. Myslím si, že 70tis ročně odpovídá i s bonusy, vozu kolem 1.5 - 2.0 mil max.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  19. 01. 2020 17:08

Ja platil 55k v Brne na auto za 2,5 a bonusy takove polovicni bych rekl.

Odpovědět  |   | 
mex  |  19. 01. 2020 17:44

Tak to asi ne, my jsme ted za auto za 1,3 M zaplatili 20 tis rocne.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  19. 01. 2020 17:44

Všechny bonusy co jdou. Za R8 platím 3060.

Odpovědět  |   | 
MM  |  20. 01. 2020 15:30

Platim teď za nové bmw 2.5 mil auto včetně bonusů 43tis ročně. CLS500 stálo nejdřív 60tis a pak postupně 47tis. X6 50i 83tis...

Odpovědět  |   | 
MM  |  20. 01. 2020 15:31

A ono se to neřídí zcela jasně podle ceny. Dost s tím zahýbaj třeba jejich nterní tabulky o tom jak se ta auta kradou atd.

Odpovědět  |   | 
MM  |  20. 01. 2020 15:34

A proti tomu pro zajímavost motorky. BMW za 750tis 39tis. Za harleye za 600tis chtěli kdysi 72tis kč, takže toho jsem ani nepojišťoval.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  20. 01. 2020 08:22

Brutální. Tolik mě stojí pojištění za rok.

Odpovědět  |   | 
Lulda  |  19. 01. 2020 13:15

Auto hezký. S minulou RS4 jsem měl tu čest a je opravdu hodno označení RS. Nicméně dát za to přes 3 mega? To asi ne...

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  19. 01. 2020 19:46

Souhlas, předražený kombík s 6 válcem. Mimochodem den po koupi na tom člověk už skoro milion tratí.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  19. 01. 2020 19:57

Tak jakou V8 “ameriku” můžeš mít za ty peníze? Určitě něco s výkonem kolem tisíce koní?
Mimochodem slovo “předražený” se dá napsat o necem, co se neprodá. Když lidi ty peníze daji, proč má jít automobilka níže?

Odpovědět  |   | 
Adam  |  19. 01. 2020 21:51

Zvláštní logika, takže ikdyby prodali 1 auto, tak cena byla ok, protože se to “prodalo”? Takhle to asi nefunguje co, zvlášť když Audi má dost bidny prodeje v rámci D3...

Odpovědět  |   | 
.  |  19. 01. 2020 22:23

Bídné prodeje? Jen o málo menší než Mercedes a BMW. Primárním cílem jakéhokoliv podnikání nejsou prodeje, ale zisk a ty má Audi z D3 nejvyšší. A proti zbytku prémie v podobě Volva, Lexusu, Infiniti, Acury a dalších je v prodejích o světelné roky dál.

Odpovědět  |   | 
Adamantium  |  19. 01. 2020 23:15

Volvo neni premie, jen auto si na premii hrajici..

Odpovědět  |   | 
fri  |  20. 01. 2020 05:32

takhle já mám teda zaškatulkovounou i Audi..

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  20. 01. 2020 05:37

Jakoze Audi nemá znaky prémie? Motory až W12, výkonné verze, exkluzivní materiály a individuální programy pro zákazníky? Co je potom znak prémie? Vždyť jen na blbem cvakani ovladačů dělá v Itálii sedmi členný tým lidí.
Nemluvím o historii, kdy existoval jen Mercedes a kluci z BMW se zatím jen učili, kolik je 1+1 a nemluvím o sportovních úspěších, když už v roce 1912-1914 slavilo Audi třikrát po sobě vítězství v alpských závodech.

Odpovědět  |   | 
fri  |  20. 01. 2020 06:01

Jo, audi má svoje vrcholy ale i hlubiny kdy sdílí techniku s tuctovými VW...třeby i ty ovladače.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  20. 01. 2020 06:27

Takže mají dělat vše extra, aby to bylo ještě dražší i když to nedává smysl?

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  20. 01. 2020 06:31

Stejně jako Rolls-Royce používá lacinou techniku BMW.
Není důvod nesdílet techniku. Jinak které ovladače jsou shodné? Třeba A6 ve vyšší střední vs Passat ve střední mainstream?

Odpovědět  |   | 
Petr  |  20. 01. 2020 06:41

Hlavně ty grafické na displeji :)

Odpovědět  |   | 
fri  |  20. 01. 2020 08:15

Ekvivalentem Passata je A4, to přece víš.
Co mě na audi snižuje image premie je jeho začlenění v koncernu VW. Tím že je VW tak úspěšný ve fleetech mu sice generuje pěkná prodejní čísla, jenže Audi se tím stává fasovaným autem, které dostáváš přidělené v závislosti na funkci. Pak s tím jezdí farmaceuti...prostě to fasuješ jako montérky.
V tu chvíli to ale v mých očích tu premiovost ztrácí. Ale beru že je to jen subjektivní dojem - což se ale dá říci o vnímání premiovosti vždy..

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  20. 01. 2020 08:24

Čím se to liší od nafasovaného BMW nebo Mercedesu v základu? To jsou taky klasická fleetová auta.

Odpovědět  |   | 
fri  |  20. 01. 2020 08:42

Rozhodně ne v takové míře
Znám spoustu firem kde se Audi fasuje, ale ani jednu (alespon z paměti) kde se fasuje BMW či Mercedes.
A i když takové firmy existují, asi s nimi nejezdí zmínění farmaceuti či finanční poradci z Partners..

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  20. 01. 2020 09:20

V Německu naprosto normální přístup, každá firma má "svou" oblíbenou značku. Nejde na to pohlížet jen optikou českého trhu.
Upřímně, nevím, čím jezdí finanční poradci z Partners (to je pro mne takový odpad poradenství), normální poradci jezdí s tím, co se jim zrovna líbí. Ale stavět na základě toho Audi do jiné roviny oproti BMW a Mercedesu je kravina.

Odpovědět  |   | 
fri  |  20. 01. 2020 11:19

Až budu žít v Německu, budu vnímat značky po německu.
Ale žiju v reáliích ČR kde kolem mě jezdí audiny s obchoďáky či s logem Partners.
To se prostě Audi musí rozhodnout jestli chtějí být premie nebo masovka prodávaná do fleetů.
Prémiová masovka je tak trochu protimluv..

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  20. 01. 2020 11:34

Ach, ta čecháčkovská sebestřednost...

Odpovědět  |   | 
Reakce pod tímto příspěvkem se již nevětví
manga  |  22. 01. 2020 12:36

Tak, ten nahoře tvrdí, jak má olympiáda nízké prodeje proti vrtuli a hvězdě. A tenhle tydýt zase že je to masovka. Tak už se vy primitivní hateři domluvte, jak to budete hejtovat.

Odpovědět  |   | 
Reakce pod tímto příspěvkem se již nevětví
Petr  |  20. 01. 2020 08:41

Premii ale za mne nedela to, ze ji nekod fasuje na nejake urovni jako firemni karu. Za mne to dela hlavne to, ze to auto nabizi veci, co nenabidne 90% jinych aut. Proto Volvo nebo Lexus nebudu nikdy za premii povazovat, ale za ty "druhe za nimi" protoze proste nenabizi ty moznosti vybav, motorizaci, pohonu a hlavne individidualizacni programy apod. to jsou pak ty kraviny, kdy si das lak za dve kila, kola za sto pade a kuzi za tri sta... to je ta premie. Ne to, ze ji nafasoval obchodak v lepsi ci horsi firme.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  20. 01. 2020 09:08

Individualizační programy jsou, podle mě, už trochu za hranicí prémie a spíš jako "něco navíc", co musely značky vytáhnout k odlišení od ostatních. Protože tohle dovedou i tebou opovrhované Volvo a Lexus, jen se tím zbytečně nechlubí.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  20. 01. 2020 14:43

Ne, toto opravdu ani Lexus a ani Volvo neumi.

Odpovědět  |   | 
manga  |  22. 01. 2020 12:38

Lexus prémie je, technicky, interiérem, motory, designem. Volvu chybí ta technika a motory, proti Lexusu má zase tradici, ale aktuálně mu nesahá ani po kotníky.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  20. 01. 2020 08:48

"už v roce 1912-1914 slavilo Audi třikrát po sobě vítězství v alpských závodech."

Fanboi?

Ponechajme teraz mimo fakt, kedy vznikla znacka Audi ako taka... Ale akosi zabudas na fakt, ze VW kupil Audi od... Daimler-Benz.

Takze skutocne nemozes sportove uspechy z roku 1912 pouzivat ako argument v debatach, akou je tato. Pretoze dnesne Audi s tym nema nic spolocne. Dokonca ani znacku.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  20. 01. 2020 08:58

Jako vždy mimo. Tehdy to bylo Audi, dnes je to Audi. Benz ji měl až v 50. letech.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  20. 01. 2020 09:17

V padesátých letech Audi ani neexistovalo, vždyť první "novodobé" Audi je až z druhé poloviny šedesátých let.
Audi nelze upírat snahu, ale pokud bych měl být fakt tradicionalista, pak je s chutí zařadím k Lexusu.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  20. 01. 2020 09:24

Takže značka Audi před rokem 1950 neexistovala?

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  20. 01. 2020 09:30

Existovala asi stejně jako třeba Borgward a podobné. Jen zaregistrovaná a bez výroby. Z bývalého Auto Union fungovalo v podstatě jen DKW. Řadil bys dnes Borgward k prémii, když mezi ni patřil v dobách své největší slávy? To asi ne, co?

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  20. 01. 2020 09:34

Uf, tak to je slušně mimo. Samozřejmě značka Audi existovala jako značka s tímto jménem. Raději si o tom něco zjisti. Audi vznikla v roce 1910 poté, co se pan Horch rozešel se svým partnerem a nemohl používat slovo Horch. Audi je jen latinsky Horch (slyšet).
První model mají dokonce v národním technickém muzeu Audi Type A

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Audi_Type_A...

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  20. 01. 2020 10:30

Ale notak... Od začátku války do roku 1965 Audi nic nevyrábělo, ta značka existovala pouze na papíře. VW mohl stejně dobře vzkřísit kteroukoli z mnoha zaniklých značek historie (a nebýt marketingově nevhodné vazby DKW na dvoutakty, nejspíš by Audi ani nikdy neožilo).
Takže promiň, ale tentokrát jsi mimo ty. Mám k tobě velkou úctu co se týká přehledu v automobilním světě, ale tvá zaslepenost pro Audi je poněkud nekritická.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  20. 01. 2020 12:02

Ja jsem nemluvil o začátku války. Ja jsem mluvil o historii a výrobě od roku 1910. Proste Audi existovalo a vyrábělo. V roce 1924 uvedli na trh první šestiválce v modelu Type M. Co tehdy dělaly jiné značky možná ani nechceš vědět. V třicátých letech vyhrávají Type C závody atd atd. Ta historie tam je a nevím, proč do toho míchat poválečné období.
Zaslepenost to není, ja se nepřu, ze chvíli patřili Benzovi. Ja chci, aby se na Audi nahlíželo i z hlediska krásných předválečných strojů pod oficiální značkou Audi (žádné Auto Union).

Odpovědět  |   | 
Reakce pod tímto příspěvkem se již nevětví
mpolan  |  20. 01. 2020 12:13

Audi v roce 1939 skončilo, už několik let předtím nevyráběli. Vše ostatní je umělé znovuvytvoření zaniklé značky. Jsme zase u toho Borgwardu. Audi nemá kontinuální tradici, takže proč se zabývat rokem 1910 a třicátými léty? I ty slavné "Type A-D" jsou Auto Union, takže žádné Audi. Argumentuješ odkazem z wikipedie na první Audi, ale historii značky si tam dohledat neumíš? Nebo nechceš?

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  20. 01. 2020 13:56

Myslím, ze o historii vím daleko více. Typ A bylo Audi. Auto Union bylo založeno až v roce 1932.

Odpovědět  |   | 
fanda rs twincharger  |  20. 01. 2020 14:41

to je jak akademicka bitva dvou profesoru na historii Audi. Bavorsky profesor Stealth01 vyhral o bod nad profesorem mpolanem ze Sorbony

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  20. 01. 2020 18:35

To je škoda, že závodní typ A přišel až v roce 1933... Tvé znalosti jsou poněku děravé, milý stealthe. Dostudovat, zítra opakování.

Odpovědět  |   | 
manga  |  22. 01. 2020 12:41

No... a teď si řekneme kdy a jak vznikl Lexus :D

Odpovědět  |   | 
Petr  |  20. 01. 2020 06:28

Tak za 2,2 což je základ této Audi, reálně to půjde s příplatky tak o 300-500 nahoru, ale zase kdo koupí Audi se slevou menší jak 20% je opravdu divný... už pár amerik s V8 bude. Pravda kombíků s tímto výkonem moc ne. Sedanu s téměř jednou tak větším už pár ano ;) kupé docela dost.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  20. 01. 2020 06:32

Upřímně záleží na zákazníkovi. Ja bych americké auto prostě nezvolil a muže mi nabízet výkonu třeba dvojnásobek. Pro mě to nemá smysl.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  20. 01. 2020 06:40

Ale já tě chápu, to je v pohodě, jen opovídám na to, jaké ameriky s V8 tu jsou za ty peníze a já odpovídám, že jsou. To, že ti nevyhovují na tom nic nemění.

Odpovědět  |   | 
fri  |  20. 01. 2020 05:31

Kde jsou ty nabídky RS4 koupené včera s milionovou slevou, pěkně prosím, měl bych zájem.
Ty řeči jak auto vyjede ze salonu a hned ztrácí 20% na hodnotě miluju, jen jsem ten trh s jednodenními auty ještě neviděl..

Odpovědět  |   | 
 |  19. 01. 2020 22:02

RS4 je mimořádně schopné a vynikající auto. Určitě všestranejsi než M3 a minimálně stejně dobre jako C63 ... prodeje jsou sice nízké, ale o to lepší vidět samé M3 a RS4 jen jednu za čas, ale přeci o tom to je. S prodeji si má lámat hlavu Audi ne já jako kupující, který je extrémně spokojený.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Se Škodou Octavia 2.0 TDI Evo poprvé v Česku: Musí být nejlepší. Daří se jí to?

Škoda Octavia Combi 2.0 TDI Evo

Novou generaci Škody Octavia jsme poprvé vyzkoušeli rovnou na českých silnicích. Kombi s motorem 2.0 TDI Evo se tváří jako ideální služebák, navíc model jako takový nemá v rámci automobilky jednoduché poslání.

27.  3.  2020 | Jan Mička | 111 příspěvků
TEST Mazda CX-30 Skyactiv-X 6MAN vs. 6AT 4x4: Revoluční All In One?

Mazda CX-30 2.0 Skyactiv-X

Vznětová, zážehová, přeplňovaná, atmosférická, hybridní. Zdá se to sice k nevíře, ale všechna tato adjektiva popisují kompaktní SUV Mazda CX-30 s „dieselovým benzinem“ Skyactiv-X. Jen ne všechna najednou. Jaká tedy v reálném světě je a jak se liší čtyřkolka s automatem od předokolky s manuální převodovkou?

25.  3.  2020 | Petr Schnagl | 24 příspěvků
Minitest Honda Civic 5D 1.0 VTEC CVT: Stačilo po 5 letech jen posypat pepřem?

Honda Civic 1.0 VTEC CVT

Japonci Hondu Civic lehce vylepšili a poslali zpět na trh se zajímavou cenou. Stačí to ale k tomu, aby vyčnívala nad konkurencí?

21.  3.  2020 | Vladimír Kadera | 125 příspěvků

Nejčtenější články

Na severu Čech leží obrovské pohřebiště vozů Tatra. Pár z nich je možné zachránit

Na severu Čech leží obrovské pohřebiště voz…

Podobných míst byste našli spousty. Zrovna tady však odpočívá a záchranu (bez)nadějně očekává především hromada starých tatrovek.

26.  3.  2020 | | 31 N/A
Tragická nehoda, nebo vražda? Otec Škody Octavia zemřel za podivných okolností

Tragická nehoda, nebo vražda? Otec Škody Oc…

Škoda si v rámci 125letého výročí připomíná klíčové osobnosti vzniku automobilky. V případě Ludvíka Kalmy však nelze kromě vyzdvižení jeho důležité role opomenout i jeho tragický odchod.

18.  3.  2020 | | 43 N/A
Tatru 613 proslavil i šílený moment v F1. V závodě srazila pilota a praskaly kosti

Tatru 613 proslavil i šílený moment v F1. V…

Ačkoliv měla především zachraňovat, Tatra 623 je do historie zapsána možná nejznáměji jako speciál paradoxně způsobující bolest.

1.  3.  2020 | | 35 N/A
Škoda poprvé ukázala Enyaq iV už začátkem měsíce. Nikdo mu ale nevěnoval pozornost

Škoda poprvé ukázala Enyaq iV už začátkem m…

Při oficiálních prezentacích vozů je dobré všímat si detailů. Naposledy se to osvědčilo při premiéře Škody Octavia RS iV – poprvé jste totiž mohli vidět připravované elektrické SUV Enyaq iV.

6.  3.  2020 | | 41 N/A
Nový Ford Bronco odhalen únikem. Má dvě verze, zaútočí na Jeep i Land Rover

Nový Ford Bronco odhalen únikem. Má dvě ver…

Fordu utíkají na veřejnost fotky chystaného SUV a off-roadu rodiny Bronco. Potvrzují se tak informace o dvojici různě zaměřených modelů.

10.  3.  2020 | | 7 N/A