Nové Audi RS 4 Avant dorazilo do Česka. S příplatkovou výbavou vás šetřit nebude

Nejmenší z rodu ostrých kombi od Audi může upalovat rychlostí až 280 km/h.

Nové Audi RS4 Avant dorazilo na český trh s cenovkou 2.234.900 Kč. Oproti verzi před faceliftem je tedy dražší o 40.000 Kč. Hlavní hvězdou je dvakrát přeplňovaný šestiválec o objemu 2,9 litru, výkonu 331 kW (450 koní) a točivém momentu 600 N.m. S pohonem všech kol quattro a 8stupňovým automatem zvládne stovku za 4,1 vteřiny. Nejbližším konkurentem je Mercedes-Benz C63 kombi s výkonem 476 koní a cenovkou 2.276.010 Kč.

Brutální Audi RS Q8 má kompletní české ceny. V rámci mezí jde o výhodnou koupi

Brutální Audi RS Q8 má kompletní české ceny. V rámci mezí jde o výhodnou koupi

Audi má ve standardu má tempomat, Alcantarová sedadla, infotainment MMI s úhlopříčkou 10,1“, automatickou klimatizaci, LED světlomety, 19palcová kovaná kola nebo pedály z ušlechtilé oceli. To vás ale asi moc nezajímá. Důležité jsou tady položky jako lepší brzdy, sportovní RS podvozek, elektromechanické servořízení s proměnným účinkem nebo quattro se samosvorným diferenciálem.

Audi RS4 Avant má ale stále jen po faceliftu, takže vás ve standardní výbavě stále čeká infotainment čnící z palubní desky nebo otočné ovladače světel. Svoje nové Audi si ale můžete opět šperkovat, jak se vám zachce.

Audi RS 5 Coupé a Sportback mají po faceliftu. Uzavírají letošní oslavu výročí

Audi RS 5 Coupé a Sportback mají po faceliftu. Uzavírají letošní oslavu výročí

Třeba karbonovým paketem doplňků exteriéru za 130.000 Kč, kryty zrcátek v karbonu za 21.700 Kč, karbonovým dekorem interiéru za 50.300 Kč nebo lepším infotainmentem za 64.200 Kč. Z hlediska funkční výbavy nabízí Audi lepší výfuky za 16.100 Kč nebo karbon-keramické brzdy za 171.600 Kč.

Jinak řečeno s příplatkovou výbavou se cena nového Audi RS4 Avant může dostat snadno přes tři miliony korun. Jak takové auto za 3.143.800 Kč vypadá se podívejte nahoře v galerii. Je to to červené.

Audi RS 4 Avant po faceliftu: Technická data a cena
Motor 2.9 TFSI biturbo
Pohon všech
Zdvihový objem [cm3] 2894
Válce/ventily 6/4
Největší výkon [kW/min] 331/5700-6700
Točivý moment [N.m/min] 600/1900-5000
Převodovka 8A
Max. rychlost [km/h] 250 (280)
Zrychlení 0-100 km/h [s] 4,1
Komb. spotřeba [l/100 km] 9,2
Základní cena [Kč] 2.234.900 Kč
Autosalon Ženeva 2020: Novinky, premiéry, vstupné a další důležité info na jednom místě!

Autosalon Ženeva 2020: Novinky, premiéry, vstupné a další důležité info na jednom místě!

Minitest Opel Astra 1.2 Turbo (96 kW) Elegance: Tříválec na dlouhé cesty

Opel Astra 1.2 Turbo

Faceliftovaná Astra generace K dostala pod kapotu výhradně tříválcové motory, všechny pocházejí od General Motors, nikoli z dílen PSA. Vyzkoušeli jsme silnější verzi základní dvanáctistovky, která v mnoha ohledech velmi mile překvapila.

15.  2.  2020 | Petr Schnagl | 37 příspěvků
Minitest Mercedes-Benz V300d: Šestiválec vám už chybět nebude

Mercedes-Benz V300d

Skoro 240 koní v dodávce. Kdo to potřebuje? Když se nad tím zamyslíte, tak možná právě vy...

13.  2.  2020 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST Toyota GR Supra: Nekonečné čekaní se vyplatilo. Tohle je extraliga!

Toyota GR Supra

Nová Toyota Supra je technicky příbuzná s BMW Z4. Je to až takový problém, jak se některým zdá?

11.  2.  2020 | Vladimír Kadera | 22 příspěvků