Nové Audi RS 4 Avant dorazilo do Česka. S příplatkovou výbavou vás šetřit nebude

Nejmenší z rodu ostrých kombi od Audi může upalovat rychlostí až 280 km/h.

Nové Audi RS4 Avant dorazilo na český trh s cenovkou 2.234.900 Kč. Oproti verzi před faceliftem je tedy dražší o 40.000 Kč. Hlavní hvězdou je dvakrát přeplňovaný šestiválec o objemu 2,9 litru, výkonu 331 kW (450 koní) a točivém momentu 600 N.m. S pohonem všech kol quattro a 8stupňovým automatem zvládne stovku za 4,1 vteřiny. Nejbližším konkurentem je Mercedes-Benz C63 kombi s výkonem 476 koní a cenovkou 2.276.010 Kč.

Brutální Audi RS Q8 má kompletní české ceny. V rámci mezí jde o výhodnou koupi

Brutální Audi RS Q8 má kompletní české ceny. V rámci mezí jde o výhodnou koupi

Audi má ve standardu má tempomat, Alcantarová sedadla, infotainment MMI s úhlopříčkou 10,1“, automatickou klimatizaci, LED světlomety, 19palcová kovaná kola nebo pedály z ušlechtilé oceli. To vás ale asi moc nezajímá. Důležité jsou tady položky jako lepší brzdy, sportovní RS podvozek, elektromechanické servořízení s proměnným účinkem nebo quattro se samosvorným diferenciálem.

Audi RS4 Avant má ale stále jen po faceliftu, takže vás ve standardní výbavě stále čeká infotainment čnící z palubní desky nebo otočné ovladače světel. Svoje nové Audi si ale můžete opět šperkovat, jak se vám zachce.

Audi RS 5 Coupé a Sportback mají po faceliftu. Uzavírají letošní oslavu výročí

Audi RS 5 Coupé a Sportback mají po faceliftu. Uzavírají letošní oslavu výročí

Třeba karbonovým paketem doplňků exteriéru za 130.000 Kč, kryty zrcátek v karbonu za 21.700 Kč, karbonovým dekorem interiéru za 50.300 Kč nebo lepším infotainmentem za 64.200 Kč. Z hlediska funkční výbavy nabízí Audi lepší výfuky za 16.100 Kč nebo karbon-keramické brzdy za 171.600 Kč.

Jinak řečeno s příplatkovou výbavou se cena nového Audi RS4 Avant může dostat snadno přes tři miliony korun. Jak takové auto za 3.143.800 Kč vypadá se podívejte nahoře v galerii. Je to to červené.

Audi RS 4 Avant po faceliftu: Technická data a cena
Motor 2.9 TFSI biturbo
Pohon všech
Zdvihový objem [cm3] 2894
Válce/ventily 6/4
Největší výkon [kW/min] 331/5700-6700
Točivý moment [N.m/min] 600/1900-5000
Převodovka 8A
Max. rychlost [km/h] 250 (280)
Zrychlení 0-100 km/h [s] 4,1
Komb. spotřeba [l/100 km] 9,2
Základní cena [Kč] 2.234.900 Kč
Autosalon Ženeva 2020: Novinky, premiéry, vstupné a další důležité info na jednom místě!

Autosalon Ženeva 2020: Novinky, premiéry, vstupné a další důležité info na jednom místě!

TEST Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4: Jak roztomilý Japonec vyzrál na EU

Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4

Zatímco řada evropských automobilek šíří názor, že malá SUV a crossovery pohon 4x4 nepotřebují, Suzuki se s tím nepáře a v modelu Ignis jej nabízí. Po nedávné modernizaci dokonce s hybridním pohonem, který je pro daný model jedinou možností.

včera | Jan Mička | 48 příspěvků
Chevrolet Corvette C1 vzbudil rozruch v centru Prahy. Tento rudý skvost řídí žena

Chevrolet Corvette C1

Kdy jste naposledy spatřili na silnici Chevrolet Corvette? Možná docela nedávno. Jenže se s vámi vsadíme o cokoliv, že původní typ C1 z poloviny 50. let to rozhodně nebyl. Přesto i v Česku jeden takový vzácný zámořský klenot jezdí!

8.  8.  2020 | Lukáš Prejzek | 12 příspěvků
Minitest BMW M850i xDrive Gran Coupé: Osm válců a čtyři věčně vysmáté hlavy

BMW M850i xDrive GC

Třetí karosářská varianta uzavírá náš obrázek o tom, jaká vlastně nová osmička je. Zároveň nám ale nedá si nevzpomenout na jedno z nejlepších aut na trhu. To je totiž také z Mnichova.

6.  8.  2020 | Vladimír Kadera | 30 příspěvků