Nejmenší z rodu ostrých kombi od Audi může upalovat rychlostí až 280 km/h.
Nové Audi RS4 Avant dorazilo na český trh s cenovkou 2.234.900 Kč. Oproti verzi před faceliftem je tedy dražší o 40.000 Kč. Hlavní hvězdou je dvakrát přeplňovaný šestiválec o objemu 2,9 litru, výkonu 331 kW (450 koní) a točivém momentu 600 N.m. S pohonem všech kol quattro a 8stupňovým automatem zvládne stovku za 4,1 vteřiny. Nejbližším konkurentem je Mercedes-Benz C63 kombi s výkonem 476 koní a cenovkou 2.276.010 Kč.
Audi má ve standardu má tempomat, Alcantarová sedadla, infotainment MMI s úhlopříčkou 10,1“, automatickou klimatizaci, LED světlomety, 19palcová kovaná kola nebo pedály z ušlechtilé oceli. To vás ale asi moc nezajímá. Důležité jsou tady položky jako lepší brzdy, sportovní RS podvozek, elektromechanické servořízení s proměnným účinkem nebo quattro se samosvorným diferenciálem.
Audi RS4 Avant má ale stále jen po faceliftu, takže vás ve standardní výbavě stále čeká infotainment čnící z palubní desky nebo otočné ovladače světel. Svoje nové Audi si ale můžete opět šperkovat, jak se vám zachce.
Třeba karbonovým paketem doplňků exteriéru za 130.000 Kč, kryty zrcátek v karbonu za 21.700 Kč, karbonovým dekorem interiéru za 50.300 Kč nebo lepším infotainmentem za 64.200 Kč. Z hlediska funkční výbavy nabízí Audi lepší výfuky za 16.100 Kč nebo karbon-keramické brzdy za 171.600 Kč.
Jinak řečeno s příplatkovou výbavou se cena nového Audi RS4 Avant může dostat snadno přes tři miliony korun. Jak takové auto za 3.143.800 Kč vypadá se podívejte nahoře v galerii. Je to to červené.
Audi RS 4 Avant po faceliftu: Technická data a cena |
Motor |
2.9 TFSI biturbo |
Pohon |
všech |
Zdvihový objem [cm3] |
2894 |
Válce/ventily |
6/4 |
Největší výkon [kW/min] |
331/5700-6700 |
Točivý moment [N.m/min] |
600/1900-5000 |
Převodovka |
8A |
Max. rychlost [km/h] |
250 (280) |
Zrychlení 0-100 km/h [s] |
4,1 |
Komb. spotřeba [l/100 km] |
9,2 |
Základní cena [Kč] |
2.234.900 Kč |