Zatímco nás Audi láká teprve  maskovanými prototypy a novinkami na technice , nedlouho před samotnou premiérou nové generace RS 3 již utíkají do éteru první fotografie zcela odhaleného modelu, přesněji s karoserií Sedan. | Audi RS 3 Sedan Zdroj:  VAG Cafe

Zatímco nás Audi láká teprve maskovanými prototypy a novinkami na technice, nedlouho před samotnou premiérou nové generace RS 3 již utíkají do éteru první fotografie zcela odhaleného modelu, přesněji s karoserií Sedan. | Audi RS 3 Sedan | Zdroj: VAG Cafe

Snímky potvrzují ještě agresivnější vzezření než dříve, a to ve spojení s výrazným zeleným lakem karoserie. | Audi RS 3 Sedan Zdroj:  VAG Cafe

Snímky potvrzují ještě agresivnější vzezření než dříve, a to ve spojení s výrazným zeleným lakem karoserie. | Audi RS 3 Sedan | Zdroj: VAG Cafe

Fotky sdílené facebookovou stránkou  VAG Cafe  dále odhalují černé kontrastní prvky karoserie, které vepředu opticky ještě zvětšují mřížku chladiče – ačkoliv lze očekávat, že tyto černé prvky budou součástí volitelného balíčku. | Audi RS 3 Sedan Zdroj:  VAG Cafe

Fotky sdílené facebookovou stránkou VAG Cafe dále odhalují černé kontrastní prvky karoserie, které vepředu opticky ještě zvětšují mřížku chladiče – ačkoliv lze očekávat, že tyto černé prvky budou součástí volitelného balíčku. | Audi RS 3 Sedan | Zdroj: VAG Cafe

Vzadu se pak mřížka výdechů protáhla přes celou šířku nárazníku, minimálně středová část bude ale falešná. Zahlédnout lze i dvojici oválných koncovek výfuku a malý spoiler na dveřích kufru. | Audi RS 3 Sedan Zdroj:  VAG Cafe

Vzadu se pak mřížka výdechů protáhla přes celou šířku nárazníku, minimálně středová část bude ale falešná. Zahlédnout lze i dvojici oválných koncovek výfuku a malý spoiler na dveřích kufru. | Audi RS 3 Sedan | Zdroj: VAG Cafe

K dispozici jsou také fotky digitálního přístrojového štítu, na němž lze vidět specifickou grafiku RS 3 v drift režimu RS Torque Rear včetně měření přetížení G, využití výkonu a točivého momentu. | Audi RS 3 Sedan Zdroj:  VAG Cafe

K dispozici jsou také fotky digitálního přístrojového štítu, na němž lze vidět specifickou grafiku RS 3 v drift režimu RS Torque Rear včetně měření přetížení G, využití výkonu a točivého momentu. | Audi RS 3 Sedan | Zdroj: VAG Cafe

Jak už víme, díky novému diferenciálu RS Torque Splitter s dvojicí elektronicky ovládaných spojek bude nové RS 3 schopné preferovat i pohon jen zadních kol pro jízdu bokem na okruhu. | Audi RS 3 Sedan Zdroj:  VAG Cafe

Jak už víme, díky novému diferenciálu RS Torque Splitter s dvojicí elektronicky ovládaných spojek bude nové RS 3 schopné preferovat i pohon jen zadních kol pro jízdu bokem na okruhu. | Audi RS 3 Sedan | Zdroj: VAG Cafe

Od Audi už máme potvrzeno, že sedmistupňová dvouspojková převodovka a zvučný řadový pětiválec o objemu 2,5 litru v novém RS 3 zůstávají. V nové generaci bude motor opět produkovat rovných 400 koní (294 kW)... | Audi RS 3 Sedan Zdroj:  VAG Cafe

Od Audi už máme potvrzeno, že sedmistupňová dvouspojková převodovka a zvučný řadový pětiválec o objemu 2,5 litru v novém RS 3 zůstávají. V nové generaci bude motor opět produkovat rovných 400 koní (294 kW)... | Audi RS 3 Sedan | Zdroj: VAG Cafe

...nově však již od 5600 do 7000 ot./min (dříve od 5850 ot./min). Točivý moment pak vzrůstá o 20 N.m na celkem 500 N.m. Více jsme se o technice novinky  již rozepsali . Více v článku... | Audi RS 3 Sedan Zdroj:  VAG Cafe

...nově však již od 5600 do 7000 ot./min (dříve od 5850 ot./min). Točivý moment pak vzrůstá o 20 N.m na celkem 500 N.m. Více jsme se o technice novinky již rozepsali. Více v článku... | Audi RS 3 Sedan | Zdroj: VAG Cafe

Snímky potvrzují ještě agresivnější vzezření než dříve, a to ve spojení s výrazným zeleným lakem karoserie. | Audi RS 3 Sedan Zdroj:  VAG Cafe
Fotky sdílené facebookovou stránkou  VAG Cafe  dále odhalují černé kontrastní prvky karoserie, které vepředu opticky ještě zvětšují mřížku chladiče – ačkoliv lze očekávat, že tyto černé prvky budou součástí volitelného balíčku. | Audi RS 3 Sedan Zdroj:  VAG Cafe
Vzadu se pak mřížka výdechů protáhla přes celou šířku nárazníku, minimálně středová část bude ale falešná. Zahlédnout lze i dvojici oválných koncovek výfuku a malý spoiler na dveřích kufru. | Audi RS 3 Sedan Zdroj:  VAG Cafe
K dispozici jsou také fotky digitálního přístrojového štítu, na němž lze vidět specifickou grafiku RS 3 v drift režimu RS Torque Rear včetně měření přetížení G, využití výkonu a točivého momentu. | Audi RS 3 Sedan Zdroj:  VAG Cafe
8
Fotogalerie

Nové Audi RS 3 Sedan odhaleno únikem. Falešných mřížek se značka nevzdává

Ještě Sportback a do premiéry nemá nové Audi RS 3 již co schovávat.

Zatímco nás Audi láká teprve maskovanými prototypy a novinkami na technice, nedlouho před samotnou premiérou nové generace RS 3 již utíkají do éteru první fotografie zcela odhaleného modelu, přesněji s karoserií Sedan. Snímky potvrzují ještě agresivnější vzezření než dříve, a to ve spojení s výrazným zeleným lakem karoserie.

Fotky sdílené facebookovou stránkou VAG Cafe dále odhalují černé kontrastní prvky karoserie, které vepředu opticky ještě zvětšují mřížku chladiče – ačkoliv lze očekávat, že tyto černé prvky budou součástí volitelného balíčku. Vzadu se pak mřížka výdechů protáhla přes celou šířku nárazníku, minimálně středová část bude ale falešná. Zahlédnout lze i dvojici oválných koncovek výfuku a malý spoiler na dveřích kufru.

K dispozici jsou také fotky digitálního přístrojového štítu, na němž lze vidět specifickou grafiku RS 3 v drift režimu RS Torque Rear včetně měření přetížení G, využití výkonu a točivého momentu. Jak už víme, díky novému diferenciálu RS Torque Splitter s dvojicí elektronicky ovládaných spojek bude nové RS 3 schopné preferovat i pohon jen zadních kol pro jízdu bokem na okruhu.

Od Audi už máme potvrzeno, že sedmistupňová dvouspojková převodovka a zvučný řadový pětiválec o objemu 2,5 litru v novém RS 3 zůstávají. V nové generaci bude motor opět produkovat rovných 400 koní (294 kW), nově však již od 5600 do 7000 ot./min (dříve od 5850 ot./min). Točivý moment pak vzrůstá o 20 N.m na celkem 500 N.m. Více jsme se o technice novinky již rozepsali.

Teď už stačí jen čekat na oficiální premiéru a také odhalení hatchbacku Sportback. Ke všemu má dojít příští měsíc.

Audi A3

Kompaktní model Audi má napříč uložené motory a pohon předních kol, popřípadě čtyřkolku Haldex. Aktuální generace využívá moderní koncernovou platformu MQB. Technicky je tedy Audi A3 příbuzná se Škodou Octavií.

Ceny, výbava, data • Audi A3 Sportback • Audi A3 Sedan • Test Audi A3 Sportback 30 TDI S line

Doporučujeme

Články odjinud