Nové Audi RS 3 oficiálně: Pětiválec a 400 koní má pořád, už známe i české ceny

OnlyTruth  |  19. 07. 2021 10:15

velmi pekne, palec hore za 5valec.. len skoda, ze to nema prave quattro ... haldex nenahradi poriadne prave mechanicke diferencialy

Odpovědět  |   | 
GTI  |  21. 07. 2021 10:41

"Pravé" quattro dáš pouze do podélně uloženého motoru.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  23. 07. 2021 09:29

preto by mali vsetky audi mat MLB platformu a nesetrit, auto za obrovske peniaze a mame tam koncepciu priecne ulozeneho motora

Odpovědět  |   | 
GTI  |  23. 07. 2021 12:53

Taky bych to bral, kéž by to bylo tak jednoduché.

Odpovědět  |   | 
tourer  |  19. 07. 2021 11:12

nevěřil bych, že budu Audi dávat palet nahoru ... RS6, RS4 i RS3 ...

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  19. 07. 2021 11:51

Už v době modelu Type-R a jejich prvních řadových šestiválců mě ta automobilka fascinuje. Žádný rozmazlený fracek BMW nebo Mercedes, což jsou značky, které měly vždy zaručen úspěch, ale tvrdá dřina, pot a slzy... Hodně sentimentální příspěvek. :D

Odpovědět  |   | 
Luise  |  19. 07. 2021 12:25

Hele a co to znamená vždy zaručený úspěch? To asi z něčeho vzniklo co? Třeba z tvrdé dřiny, potu a slz..

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  19. 07. 2021 12:40

Myslíš ten čtyřválcový okopírovaný Austin, který začalo BMW prodávat ve stejném roce, kdy Audi uvedlo na trh V8 motor v Type-M? To byla ta dřina a pot? Tři podpisy na smlouvě o koupi jiné automobilky...

https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_Dixi...

Odpovědět  |   | 
Luise  |  19. 07. 2021 13:15

Myslím ta desetiletí sportovních vozů, která jezdila vždycky lépe než konkurent od Audi, až na výjimky. Popravdě, RS3 vypadá skvěle, bude mít skvělý motor, ale prostě tomu zase bude něco chybět, taková ta emoce, to něco, co dělá sportovní auto sportovním autem. Něco, co Alfa Romeo dokáže autu dát, ačkoliv zbytek auta stojí za vyližprd.... To se kluci v Ingolstadtu nikdy nenaučili.

Odpovědět  |   | 
GTI  |  19. 07. 2021 15:10

Souhlasím s Luisem, když vezmu třeba R8, ať je jakkoliv skvělá, špičkové jízdní vlastnosti a zpracování, ale konkrétně v oblasti supersportů nemá takovou prestiž a zdaleka emoce jak třeba koncernové Lambo Huracán. To je prostě fakt a holá skutečnost.

Odpovědět  |   | 
Stealth01  |  19. 07. 2021 16:52

Audi quattro je takové typické auto bez emocí. Ja jsem se v replice S1 málem …al.
Ale je to bez emocí. Otázka je jen jedna. Co je pro jednoho emoce může být pro někoho nuda a naopak. Emoce je čistě subjektivní záležitost.
Ale ve finále nechci obhajovat Audi, jen jsem napsal, že si té značky nesmírně vážím, protože dokázala to, co jiné nemusely. To je vše. Respekt, odvaha a úcta před myšlenkami Augusta Horcha.

Odpovědět  |   | 
GTI  |  19. 07. 2021 21:40

To je pravda, od cca 80. let po současnost urazila značka Audi obrovský kus cesty a z prémiové trojky (Audi, BMW, MB) bych řekl že je vidět u ní největší progres..

Odpovědět  |   | 
Skeptik  |  19. 07. 2021 11:58

No prosím, 100% ultimátní kára za cenu q4 etron. Možná se už jedná o labutí píseň.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  19. 07. 2021 15:02

RS3 vypadá asi nejhůře z celé RS modelové řady. Nejkrásnější je rozhodně RS7, v těsném, závěsu ikonická RS6, RSQ8 atd. .... A3 působí celkově příliš umělohmotně ačkoliv jezdit bude určitě lépe než BMW, než Mercedes možná. Poslední z mohykánů ... než se z aut stanou úplné domácí spotřebiče na kolech, určitě spěchejte, nebudou.

Odpovědět  |   | 
Pantani  |  19. 07. 2021 19:14

Ano, A3 je umělohmotná a musí vypadat nejhůř z řady, přeci jde o hierarchii, ne? S RS7 bych souhlasil, ale jen s přechozí generací, nová je ošklivá. Nová RS6 se mi líbí určitě víc, ale to je jedno, zcela subjektivní.

Co se týče spotřebičů, tak bych navrhoval tuhle generaci určitě nekupovat, protože to je právě už jen ten pouhopouhý spotřebič. Kdo ji chce, koupí raději starší verzi, bez nesmyslů jako jsou driftovací módy s hromadou zbytečný elektroniky ale i hw, umělým zvukem, protože zvuk naopak "pokazili" vším možným jemu postavenýmu v cestě, výhradně dotykovým ovládáním v interiéru kterej už není to co býval, hromadou více či méně povinných asistentů, který nejde vypnout apod.

Odpovědět  |   | 
GTI  |  19. 07. 2021 22:49

Naprostý souhlas, nová RS3 je už moc "digitální".

Odpovědět  |   | 
Gumídek  |  19. 07. 2021 17:49

Škoda toho dole zploštělého volantu. No ale vždycky se dá vyměnit za lepší a kulatější.

Odpovědět  |   | 
Pantani  |  19. 07. 2021 19:41

Jo a už to má taky fejkový vejfuky. Proč mě to vlastně vůbec nepřekvapuje, vždyť víceméně jsem to čekal. Teďka jsem se koukal na starší verzi co jsem našel a ta to fakt ještě nemá. Začalo to asi už u Lamborghini (LP640) a pokračovalo to níž a níž celým vw group. Abych použil jen ta zde povolená slovíčka: je to nebývale nepěkné.

Odpovědět  |   | 
Jedna Bedna  |  20. 07. 2021 20:20

Fejkova je vzadu mřížka uprostřed, výfuky jsou pravé.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Fiat 500e HB La Prima: Chytne za srdce a ve městě je k neutahání

Fiat 500e La Prima (87 kW)

Fiat 500e je dalším elektromobilem do města, který vysokou cenu techniky balí do luxusního kabátku a přichází s řadou krásných detailů. Má ale na to rovnat se s Hondou e?

27.  7.  2021 | Vladimír Kadera | 4 příspěvky
TEST Ford Focus 3d 2.0 ZETEC: Vůz roku 1999 už jen kvete. Jak si vedl 20 let zpět?

Ford Focus 3d 2.0 ZETEC

Ford Focus první generace, evropské Auto roku 1999, vypadá i v dnešní době dobře. Rozhodně zajímavěji než jeho zatím poslední následovník z roku 2018. Připomeňte si test třídveřové verze, který v roce 2001 přinesli kolegové z Auto.cz

24.  7.  2021 | Tomáš Zajíček | 15 příspěvků
První jízda s Hyundaiem Ioniq 5: Tajemný krasavec může převálcovat konkurenci

Hyundai Ioniq 5

Hyundai podobně jako další značky přijíždí s vlastní rodinou elektrických aut. Jmenuje se Ioniq a jejím prvním zástupcem je kompaktní crossover s krásným retro designem. Už jsme ho vyzkoušeli.

22.  7.  2021 | David Bureš | 54 příspěvků

Nejčtenější články

Od této Škody Kodiaq dejte ruce pryč! V ČR těžce bourala, teď se tváří jako nová

Od této Škody Kodiaq dejte ruce pryč! V ČR …

Práci mechaniků nelze neobdivovat, zájemcům o ojetinu však budou vstávat chlupy na těle.

5.  7.  2021 | | 76 N/A
David Rusol
NehodaŠkoda KodiaqŽivot řidičeOjetiny
V Česku je na prodej unikátní VW Passat. Kdysi sloužil novinářům, teď má 400 koní

V Česku je na prodej unikátní VW Passat. Kd…

Testovacích aut se ročně v motoristických redakcích protočí desítky, v paměti ale jich ale obvykle utkví jenom pár. Zelený Volkswagen Passat Variant je jedním z nich a teď může být váš.

14.  7.  2021 | | 5 N/A
David Rusol
Volkswagen PassatZajímavosti
Škoda Fabia Combi Paris šokovala až na druhý pohled. Měla větší vliv, než se zdá

Škoda Fabia Combi Paris šokovala až na druh…

Tři roky po premiéře první malé škodovky postavené na technice koncernu Volkswagen už mnozí začínali vyhlížet facelift. Jednu z možných vizí modernizace odhalilo na podzim 2002 modré kombi v Paříži. Navenek nenápadné, uvnitř však nebývalé odvážné.

25.  7.  2021 | | 4 N/A
Lukáš Prejzek
Škoda FabiaRetro
Tatry 805 a 813 už můžou řádit ve vašem obýváku! A díky Čechům také Praga V3S

Tatry 805 a 813 už můžou řádit ve vašem obý…

Hráči simulátoru Snowrunner už mohou řádit s československými náklaďáky, a nejen s nimi.

5.  7.  2021 | | 1 N/A
Vladimír Kadera
HryTatra
Kultovní Cadillac Escalade můžete mít i v Česku. Kolos s V8 nepůjde přehlédnout

Kultovní Cadillac Escalade můžete mít i v Č…

Přestože GM plánuje oficiální vývoz modelu do Evropy, jeho koupi musíte prozatím řešit trochu oklikou.

3.  7.  2021 | | 10 N/A
Daniel Fuglevič
Český trhCenyCadillacAmerická auta