Jo a už to má taky fejkový vejfuky. Proč mě to vlastně vůbec nepřekvapuje, vždyť víceméně jsem to čekal. Teďka jsem se koukal na starší verzi co jsem našel a ta to fakt ještě nemá. Začalo to asi už u Lamborghini (LP640) a pokračovalo to níž a níž celým vw group. Abych použil jen ta zde povolená slovíčka: je to nebývale nepěkné.
Fejkova je vzadu mřížka uprostřed, výfuky jsou pravé.
Škoda toho dole zploštělého volantu. No ale vždycky se dá vyměnit za lepší a kulatější.
RS3 vypadá asi nejhůře z celé RS modelové řady. Nejkrásnější je rozhodně RS7, v těsném, závěsu ikonická RS6, RSQ8 atd. .... A3 působí celkově příliš umělohmotně ačkoliv jezdit bude určitě lépe než BMW, než Mercedes možná. Poslední z mohykánů ... než se z aut stanou úplné domácí spotřebiče na kolech, určitě spěchejte, nebudou.
Ano, A3 je umělohmotná a musí vypadat nejhůř z řady, přeci jde o hierarchii, ne? S RS7 bych souhlasil, ale jen s přechozí generací, nová je ošklivá. Nová RS6 se mi líbí určitě víc, ale to je jedno, zcela subjektivní.Co se týče spotřebičů, tak bych navrhoval tuhle generaci určitě nekupovat, protože to je právě už jen ten pouhopouhý spotřebič. Kdo ji chce, koupí raději starší verzi, bez nesmyslů jako jsou driftovací módy s hromadou zbytečný elektroniky ale i hw, umělým zvukem, protože zvuk naopak "pokazili" vším možným jemu postavenýmu v cestě, výhradně dotykovým ovládáním v interiéru kterej už není to co býval, hromadou více či méně povinných asistentů, který nejde vypnout apod.
Naprostý souhlas, nová RS3 je už moc "digitální".
No prosím, 100% ultimátní kára za cenu q4 etron. Možná se už jedná o labutí píseň.
nevěřil bych, že budu Audi dávat palet nahoru ... RS6, RS4 i RS3 ...
Už v době modelu Type-R a jejich prvních řadových šestiválců mě ta automobilka fascinuje. Žádný rozmazlený fracek BMW nebo Mercedes, což jsou značky, které měly vždy zaručen úspěch, ale tvrdá dřina, pot a slzy... Hodně sentimentální příspěvek. :D
Hele a co to znamená vždy zaručený úspěch? To asi z něčeho vzniklo co? Třeba z tvrdé dřiny, potu a slz..
Myslíš ten čtyřválcový okopírovaný Austin, který začalo BMW prodávat ve stejném roce, kdy Audi uvedlo na trh V8 motor v Type-M? To byla ta dřina a pot? Tři podpisy na smlouvě o koupi jiné automobilky...https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_Dixi...
Myslím ta desetiletí sportovních vozů, která jezdila vždycky lépe než konkurent od Audi, až na výjimky. Popravdě, RS3 vypadá skvěle, bude mít skvělý motor, ale prostě tomu zase bude něco chybět, taková ta emoce, to něco, co dělá sportovní auto sportovním autem. Něco, co Alfa Romeo dokáže autu dát, ačkoliv zbytek auta stojí za vyližprd.... To se kluci v Ingolstadtu nikdy nenaučili.
Audi quattro je takové typické auto bez emocí. Ja jsem se v replice S1 málem …al. Ale je to bez emocí. Otázka je jen jedna. Co je pro jednoho emoce může být pro někoho nuda a naopak. Emoce je čistě subjektivní záležitost. Ale ve finále nechci obhajovat Audi, jen jsem napsal, že si té značky nesmírně vážím, protože dokázala to, co jiné nemusely. To je vše. Respekt, odvaha a úcta před myšlenkami Augusta Horcha.
To je pravda, od cca 80. let po současnost urazila značka Audi obrovský kus cesty a z prémiové trojky (Audi, BMW, MB) bych řekl že je vidět u ní největší progres..
Souhlasím s Luisem, když vezmu třeba R8, ať je jakkoliv skvělá, špičkové jízdní vlastnosti a zpracování, ale konkrétně v oblasti supersportů nemá takovou prestiž a zdaleka emoce jak třeba koncernové Lambo Huracán. To je prostě fakt a holá skutečnost.
velmi pekne, palec hore za 5valec.. len skoda, ze to nema prave quattro ... haldex nenahradi poriadne prave mechanicke diferencialy
"Pravé" quattro dáš pouze do podélně uloženého motoru.
preto by mali vsetky audi mat MLB platformu a nesetrit, auto za obrovske peniaze a mame tam koncepciu priecne ulozeneho motora
Taky bych to bral, kéž by to bylo tak jednoduché:-).
aspon ze tam je benzin a nie elektro
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.