Nové Audi RS 3 oficiálně: Pětiválec a 400 koní má pořád, už známe i české ceny

20 komentářů

Pantani
19. července • 19:41

Jo a už to má taky fejkový vejfuky. Proč mě to vlastně vůbec nepřekvapuje, vždyť víceméně jsem to čekal. Teďka jsem se koukal na starší verzi co jsem našel a ta to fakt ještě nemá. Začalo to asi už u Lamborghini (LP640) a pokračovalo to níž a níž celým vw group. Abych použil jen ta zde povolená slovíčka: je to nebývale nepěkné.

Jedna Bedna
20. července • 20:20

Fejkova je vzadu mřížka uprostřed, výfuky jsou pravé.

Gumídek
19. července • 17:49

Škoda toho dole zploštělého volantu. No ale vždycky se dá vyměnit za lepší a kulatější.

Petr
19. července • 15:02

RS3 vypadá asi nejhůře z celé RS modelové řady. Nejkrásnější je rozhodně RS7, v těsném, závěsu ikonická RS6, RSQ8 atd. .... A3 působí celkově příliš umělohmotně ačkoliv jezdit bude určitě lépe než BMW, než Mercedes možná. Poslední z mohykánů ... než se z aut stanou úplné domácí spotřebiče na kolech, určitě spěchejte, nebudou.

Pantani
19. července • 19:14

Ano, A3 je umělohmotná a musí vypadat nejhůř z řady, přeci jde o hierarchii, ne? S RS7 bych souhlasil, ale jen s přechozí generací, nová je ošklivá. Nová RS6 se mi líbí určitě víc, ale to je jedno, zcela subjektivní.Co se týče spotřebičů, tak bych navrhoval tuhle generaci určitě nekupovat, protože to je právě už jen ten pouhopouhý spotřebič. Kdo ji chce, koupí raději starší verzi, bez nesmyslů jako jsou driftovací módy s hromadou zbytečný elektroniky ale i hw, umělým zvukem, protože zvuk naopak "pokazili" vším možným jemu postavenýmu v cestě, výhradně dotykovým ovládáním v interiéru kterej už není to co býval, hromadou více či méně povinných asistentů, který nejde vypnout apod.

GTI
19. července • 22:49

Naprostý souhlas, nová RS3 je už moc "digitální".

Skeptik
19. července • 11:58

No prosím, 100% ultimátní kára za cenu q4 etron. Možná se už jedná o labutí píseň.

tourer
19. července • 11:12

nevěřil bych, že budu Audi dávat palet nahoru ... RS6, RS4 i RS3 ...

stealth01
19. července • 11:51

Už v době modelu Type-R a jejich prvních řadových šestiválců mě ta automobilka fascinuje. Žádný rozmazlený fracek BMW nebo Mercedes, což jsou značky, které měly vždy zaručen úspěch, ale tvrdá dřina, pot a slzy... Hodně sentimentální příspěvek. :D

Luise
19. července • 12:25

Hele a co to znamená vždy zaručený úspěch? To asi z něčeho vzniklo co? Třeba z tvrdé dřiny, potu a slz..

stealth01
19. července • 12:40

Myslíš ten čtyřválcový okopírovaný Austin, který začalo BMW prodávat ve stejném roce, kdy Audi uvedlo na trh V8 motor v Type-M? To byla ta dřina a pot? Tři podpisy na smlouvě o koupi jiné automobilky...https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_Dixi...

Luise
19. července • 13:15

Myslím ta desetiletí sportovních vozů, která jezdila vždycky lépe než konkurent od Audi, až na výjimky. Popravdě, RS3 vypadá skvěle, bude mít skvělý motor, ale prostě tomu zase bude něco chybět, taková ta emoce, to něco, co dělá sportovní auto sportovním autem. Něco, co Alfa Romeo dokáže autu dát, ačkoliv zbytek auta stojí za vyližprd.... To se kluci v Ingolstadtu nikdy nenaučili.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Stealth01
19. července • 16:52

Audi quattro je takové typické auto bez emocí. Ja jsem se v replice S1 málem …al.
Ale je to bez emocí. Otázka je jen jedna. Co je pro jednoho emoce může být pro někoho nuda a naopak. Emoce je čistě subjektivní záležitost.
Ale ve finále nechci obhajovat Audi, jen jsem napsal, že si té značky nesmírně vážím, protože dokázala to, co jiné nemusely. To je vše. Respekt, odvaha a úcta před myšlenkami Augusta Horcha.

GTI
19. července • 21:40

To je pravda, od cca 80. let po současnost urazila značka Audi obrovský kus cesty a z prémiové trojky (Audi, BMW, MB) bych řekl že je vidět u ní největší progres..

GTI
19. července • 15:10

Souhlasím s Luisem, když vezmu třeba R8, ať je jakkoliv skvělá, špičkové jízdní vlastnosti a zpracování, ale konkrétně v oblasti supersportů nemá takovou prestiž a zdaleka emoce jak třeba koncernové Lambo Huracán. To je prostě fakt a holá skutečnost.

OnlyTruth
19. července • 10:15

velmi pekne, palec hore za 5valec.. len skoda, ze to nema prave quattro ... haldex nenahradi poriadne prave mechanicke diferencialy

GTI
21. července • 10:41

"Pravé" quattro dáš pouze do podélně uloženého motoru.

OnlyTruth
23. července • 9:29

preto by mali vsetky audi mat MLB platformu a nesetrit, auto za obrovske peniaze a mame tam koncepciu priecne ulozeneho motora

GTI
23. července • 12:53

Taky bych to bral, kéž by to bylo tak jednoduché:-).

OnlyTruth
2. srpna • 15:55

aspon ze tam je benzin a nie elektro

Doporučujeme

Články odjinud