Nové Audi R8 přijíždí na start

Zcela nově vyvinuté Audi R8 vnese do každodenního provozu atmosféru motoristického sportu. Sportovní Audi R8 lze nyní v České republice již objednávat a první vozy dodané zákazníkům vyjedou na silnice na podzim 2015. Model Audi R8 se bude nabízet u exkluzivních Audi R8 partnerů: PIA Auto Heller Ostrava, auto I.S.R., Top Centrum Car a Auto Jarov.
Nové Audi R8 přijíždí na start

Nové Audi R8 je jako sportovní etalon značky Audi ještě rychlejší, ještě výkonnější a ještě dynamičtější. Vrcholná varianta Audi R8 V10 plus* je s výkonem 610 k, nejvyšší rychlostí 330 km/h a zrychlením z 0 na 100 km/h za 3,2 sekundy dosud nejvýkonnějším a nejrychlejším sériově vyráběným Audi.

Úzká spolupráce mezi závodními inženýry, závodními jezdci a vývojáři přináší bohaté ovoce. „Nové Audi R8 slibuje přesně to, co zákazníci očekávají od vysokovýkonného sportovního vozu,“ říká Prof. Dr. Ulrich Hackenberg, člen představenstva Audi, zodpovědný za technický vývoj. „S tímto vozem přenášíme koncentrované know-how ze závodních okruhů na silnice.“ Hlavní podíl na tom má kompletně přepracovaná konstrukce sportovního vozu Audi. Ještě výkonnější vysokootáčkový motor V10 s atmosférickým plněním je uložen uprostřed před zadní nápravou a za jízdy fascinuje rychlými reakcemi a enormní hnací sílou v celém rozpětí využitelných otáček. Audi R8 je ještě dynamičtější na závodním okruhu i mimo něj právě díky tomuto výkonnému agregátu za přispění nové koncepce lehké konstrukce a vylepšeného pohonu všech kol quattro s adaptivním rozdělováním točivého momentu.

Další novinkou ve výbavě modelu Audi R8 je režim performance v systému řízení jízdní dynamiky Audi drive select, který umožňuje řidiči nastavit nejdůležitější parametry ovlivňující jízdní dynamiku podle přilnavosti a stavu vozovky.

Úspěšný příběh modelové řady Audi R8 začal uvedením první generace na trh v roce 2007. Od té doby bylo prodáno téměř 27 000 vozů Audi R8.

Předprodej nového Audi R8 byl nyní v České republice zahájen. Na českém trhu byly ceny stanoveny na 4 239 900 Kč (vč. DPH) za model Audi R8 V10* a na 4 899 900 Kč (vč. DPH) za vrcholnou variantu Audi R8 V10 plus*. První vozy budou zákazníkům předány na podzim.

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

včera | Milan Lažanský | 40 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 25 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků