Nové Audi R8 a jeho deset válců poprvé naživo [aktualizováno]

Seznam kapitol
  1. Nové Audi R8
  2. Nové Audi R8: Fotogalerie

Aktualizováno (3.3. 9:15) Audi publikovalo kompletní studiovou galerii nového Audi R8 včetně fotek nového modelu R8 e-tron. Jen připomeneme, že e-tron má dojezd 450 km a umím se rozjet až na 250 km/h.


Že klasické supersporty s velkými motory pomalu vymírají? Ale jděte! Nové Audi R8 dokazuje, že klasické atmosférické sání, velký objem a důstojný počet válců ještě nepatří do starého železa. Naživo si tak můžeme prohlédnout novou generaci velmi úspěšného sportovního modelu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nové Audi R8 navazuje na úspěch vůbec prvního plnohodnotného supersportu značky. Minulé generace R8 se vyrobilo přes 54 000 kusů

Zatímco se někteří vydali cestou brutálního downsizingu a hybridizace, Audi sází na klasiku. Desetiválec 5,2 litru posílá na všechna kola přes dvouspojkovou převodovku výkon až 610 koní v nejsilnějším provedení. Ale to už víte...

Duel: Audi R8 4.2 FSI vs. Porsche 911 Carrera 4S na českých silnicích

Duel: Audi R8 4.2 FSI vs. Porsche 911 Carrera 4S na českých silnicích

I základní motorizace o výkonu 540 koní je na stovce za 3,5 sekundy a rozjede se na 323 km/h. Pro silnější verzi jsou tyto parametry 3,2 s a 330 km/h. Dvoustovkou jede silnější auto za necelých deset sekund.

Zajímavostí je možnost objednat si kompletní laserová světla za příplatek. Audi R8 dostalo i moderní sdružený digitální displej po vzoru nového Audi TT. Co se konstrukce týče, jedná se spíše o evoluci současného R8. Karoserie sedí na hliníkovém prostorovém rámu, který byl ale vyztužen uhlíkovými vlákny. Hmotnost vozu se vejde do 1500 kg.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Nové Audi R8
  2. Nové Audi R8: Fotogalerie
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive: To nejlepší z Česka?

Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive

Sportovní Seaty mají nesmírně dlouhou tradici. Teprve loni se je ale Španělé rozhodli seskupit je pod jednu značku a dát jim novou identitu. A protože SUV v dnešní době táhnou, stal se průkopníkem model Ateca.

včera | Jan Mička | 27 příspěvků
Minitest Mazda 6 2.5 Skyactiv-G A/T: Mimo čas a obvyklé mantinely

Mazda 6 2.5 Skyaktiv-G A/T (minitest)

Vzepřít se jednou provždy kalendáři, jen mládí, nikdy stáří, zpívá v jednom ze svých šlágrů božský Kája. Máme ale tak trochu dojem, že si něco podobného může pobrukovat i Mazda se svou šestkou.

10.  1.  2019 | Miro Mihálik | 88 příspěvků
S VW Touareg napříč Marokem: Existuje vůbec něco, co nezvládne?

S VW Touareg napříč Marokem

Čtyři dny v autě, skoro 1300 ujetých kilometrů a mraky různorodých zážitků, které bych jinak nepochytil za celý rok. Nějak takto by se dalo ve zkratce shrnout putování Marokem za volantem jednoho z nejlepších SUV dnešní doby.

6.  1.  2019 | Jan Mička | 43 příspěvků