Nové Audi R8 a jeho deset válců poprvé naživo [aktualizováno]

Seznam kapitol
  1. Nové Audi R8
  2. Nové Audi R8: Fotogalerie

Aktualizováno (3.3. 9:15) Audi publikovalo kompletní studiovou galerii nového Audi R8 včetně fotek nového modelu R8 e-tron. Jen připomeneme, že e-tron má dojezd 450 km a umím se rozjet až na 250 km/h.


Že klasické supersporty s velkými motory pomalu vymírají? Ale jděte! Nové Audi R8 dokazuje, že klasické atmosférické sání, velký objem a důstojný počet válců ještě nepatří do starého železa. Naživo si tak můžeme prohlédnout novou generaci velmi úspěšného sportovního modelu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nové Audi R8 navazuje na úspěch vůbec prvního plnohodnotného supersportu značky. Minulé generace R8 se vyrobilo přes 54 000 kusů

Zatímco se někteří vydali cestou brutálního downsizingu a hybridizace, Audi sází na klasiku. Desetiválec 5,2 litru posílá na všechna kola přes dvouspojkovou převodovku výkon až 610 koní v nejsilnějším provedení. Ale to už víte...

Duel: Audi R8 4.2 FSI vs. Porsche 911 Carrera 4S na českých silnicích

Duel: Audi R8 4.2 FSI vs. Porsche 911 Carrera 4S na českých silnicích

I základní motorizace o výkonu 540 koní je na stovce za 3,5 sekundy a rozjede se na 323 km/h. Pro silnější verzi jsou tyto parametry 3,2 s a 330 km/h. Dvoustovkou jede silnější auto za necelých deset sekund.

Zajímavostí je možnost objednat si kompletní laserová světla za příplatek. Audi R8 dostalo i moderní sdružený digitální displej po vzoru nového Audi TT. Co se konstrukce týče, jedná se spíše o evoluci současného R8. Karoserie sedí na hliníkovém prostorovém rámu, který byl ale vyztužen uhlíkovými vlákny. Hmotnost vozu se vejde do 1500 kg.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Nové Audi R8
  2. Nové Audi R8: Fotogalerie
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4M (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

21.  3.  2019 | Petr Schnagl | 45 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 11 příspěvků
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 37 příspěvků