Nové Audi R8 a jeho deset válců poprvé naživo [aktualizováno]

Seznam kapitol
  1. Nové Audi R8
  2. Nové Audi R8: Fotogalerie

Aktualizováno (3.3. 9:15) Audi publikovalo kompletní studiovou galerii nového Audi R8 včetně fotek nového modelu R8 e-tron. Jen připomeneme, že e-tron má dojezd 450 km a umím se rozjet až na 250 km/h.


Že klasické supersporty s velkými motory pomalu vymírají? Ale jděte! Nové Audi R8 dokazuje, že klasické atmosférické sání, velký objem a důstojný počet válců ještě nepatří do starého železa. Naživo si tak můžeme prohlédnout novou generaci velmi úspěšného sportovního modelu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nové Audi R8 navazuje na úspěch vůbec prvního plnohodnotného supersportu značky. Minulé generace R8 se vyrobilo přes 54 000 kusů

Zatímco se někteří vydali cestou brutálního downsizingu a hybridizace, Audi sází na klasiku. Desetiválec 5,2 litru posílá na všechna kola přes dvouspojkovou převodovku výkon až 610 koní v nejsilnějším provedení. Ale to už víte...

Duel: Audi R8 4.2 FSI vs. Porsche 911 Carrera 4S na českých silnicích

Duel: Audi R8 4.2 FSI vs. Porsche 911 Carrera 4S na českých silnicích

I základní motorizace o výkonu 540 koní je na stovce za 3,5 sekundy a rozjede se na 323 km/h. Pro silnější verzi jsou tyto parametry 3,2 s a 330 km/h. Dvoustovkou jede silnější auto za necelých deset sekund.

Zajímavostí je možnost objednat si kompletní laserová světla za příplatek. Audi R8 dostalo i moderní sdružený digitální displej po vzoru nového Audi TT. Co se konstrukce týče, jedná se spíše o evoluci současného R8. Karoserie sedí na hliníkovém prostorovém rámu, který byl ale vyztužen uhlíkovými vlákny. Hmotnost vozu se vejde do 1500 kg.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Nové Audi R8
  2. Nové Audi R8: Fotogalerie
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Se Škodou Octavia 2.0 TDI Evo poprvé v Česku: Musí být nejlepší. Daří se jí to?

Škoda Octavia Combi 2.0 TDI Evo

Novou generaci Škody Octavia jsme poprvé vyzkoušeli rovnou na českých silnicích. Kombi s motorem 2.0 TDI Evo se tváří jako ideální služebák, navíc model jako takový nemá v rámci automobilky jednoduché poslání.

27.  3.  2020 | Jan Mička | 117 příspěvků
TEST Mazda CX-30 Skyactiv-X 6MAN vs. 6AT 4x4: Revoluční All In One?

Mazda CX-30 2.0 Skyactiv-X

Vznětová, zážehová, přeplňovaná, atmosférická, hybridní. Zdá se to sice k nevíře, ale všechna tato adjektiva popisují kompaktní SUV Mazda CX-30 s „dieselovým benzinem“ Skyactiv-X. Jen ne všechna najednou. Jaká tedy v reálném světě je a jak se liší čtyřkolka s automatem od předokolky s manuální převodovkou?

25.  3.  2020 | Petr Schnagl | 24 příspěvků
Minitest Honda Civic 5D 1.0 VTEC CVT: Stačilo po 5 letech jen posypat pepřem?

Honda Civic 1.0 VTEC CVT

Japonci Hondu Civic lehce vylepšili a poslali zpět na trh se zajímavou cenou. Stačí to ale k tomu, aby vyčnívala nad konkurencí?

21.  3.  2020 | Vladimír Kadera | 125 příspěvků