Nové Audi R8 a jeho deset válců poprvé naživo [aktualizováno]

Seznam kapitol
  1. Nové Audi R8
  2. Nové Audi R8: Fotogalerie

Aktualizováno (3.3. 9:15) Audi publikovalo kompletní studiovou galerii nového Audi R8 včetně fotek nového modelu R8 e-tron. Jen připomeneme, že e-tron má dojezd 450 km a umím se rozjet až na 250 km/h.


Že klasické supersporty s velkými motory pomalu vymírají? Ale jděte! Nové Audi R8 dokazuje, že klasické atmosférické sání, velký objem a důstojný počet válců ještě nepatří do starého železa. Naživo si tak můžeme prohlédnout novou generaci velmi úspěšného sportovního modelu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nové Audi R8 navazuje na úspěch vůbec prvního plnohodnotného supersportu značky. Minulé generace R8 se vyrobilo přes 54 000 kusů

Zatímco se někteří vydali cestou brutálního downsizingu a hybridizace, Audi sází na klasiku. Desetiválec 5,2 litru posílá na všechna kola přes dvouspojkovou převodovku výkon až 610 koní v nejsilnějším provedení. Ale to už víte...

Duel: Audi R8 4.2 FSI vs. Porsche 911 Carrera 4S na českých silnicích

Duel: Audi R8 4.2 FSI vs. Porsche 911 Carrera 4S na českých silnicích

I základní motorizace o výkonu 540 koní je na stovce za 3,5 sekundy a rozjede se na 323 km/h. Pro silnější verzi jsou tyto parametry 3,2 s a 330 km/h. Dvoustovkou jede silnější auto za necelých deset sekund.

Zajímavostí je možnost objednat si kompletní laserová světla za příplatek. Audi R8 dostalo i moderní sdružený digitální displej po vzoru nového Audi TT. Co se konstrukce týče, jedná se spíše o evoluci současného R8. Karoserie sedí na hliníkovém prostorovém rámu, který byl ale vyztužen uhlíkovými vlákny. Hmotnost vozu se vejde do 1500 kg.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Nové Audi R8
  2. Nové Audi R8: Fotogalerie
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 10 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 59 příspěvků