Automobilka v tuto chvíli nemá vhodného konkurenta pro mastodonty od své přímé konkurence, jmenovitě BMW X7 a Mercedes-Benz GLS, po nichž baží zejména zámořské trhy. Zdroj: kolesa.ru

Automobilka v tuto chvíli nemá vhodného konkurenta pro mastodonty od své přímé konkurence, jmenovitě BMW X7 a Mercedes-Benz GLS, po nichž baží zejména zámořské trhy. | Zdroj: kolesa.ru

Tajemstvím zatím pochopitelně zůstává design připravovaného modelu Q9 – takto si jej představují grafici ze serveru kolesa.ru. Zdroj: kolesa.ru

Tajemstvím zatím pochopitelně zůstává design připravovaného modelu Q9 – takto si jej představují grafici ze serveru kolesa.ru. | Zdroj: kolesa.ru

Dá se čekat, že novinka využije platformu MLB Evo, stejně jako v současnosti vrcholné modely Q7 a Q8. Zdroj: YouTube

Dá se čekat, že novinka využije platformu MLB Evo, stejně jako v současnosti vrcholné modely Q7 a Q8. | Zdroj: YouTube

Rovněž je pravděpodobné, že se bude chtít vyrovnat rozměrům konkurentů – X7 má na délku 5181 mm, GLS pak dokonce 5207 mm. Zdroj: REC

Rovněž je pravděpodobné, že se bude chtít vyrovnat rozměrům konkurentů – X7 má na délku 5181 mm, GLS pak dokonce 5207 mm. | Zdroj: REC

Z hlediska pohonu můžeme zřejmě čekat výběr důstojných motorů, vycházejících z aktuální nabídky Audi – třílitrový benzinový šestiválec, naftová TDI o shodném objemu, sportovní osmiválec SQ9 a také plug-in hybridy, spřažené se zážehovými jednotkami. Zdroj: YouTube

Z hlediska pohonu můžeme zřejmě čekat výběr důstojných motorů, vycházejících z aktuální nabídky Audi – třílitrový benzinový šestiválec, naftová TDI o shodném objemu, sportovní osmiválec SQ9 a také plug-in hybridy, spřažené se zážehovými jednotkami. | Zdroj: YouTube

Elektrická verze se jeví jako vysoce nepravděpodobná – automobilka v loňském roce potvrdila zásadní změny ve svém systému označení, v rámci nějž budou sudá čísla náležet elektromobilům, lichá vozům se spalovacími motory, jak potvrdil technický ředitel značky Oliver Hoffmann. Zdroj: REC

Elektrická verze se jeví jako vysoce nepravděpodobná – automobilka v loňském roce potvrdila zásadní změny ve svém systému označení, v rámci nějž budou sudá čísla náležet elektromobilům, lichá vozům se spalovacími motory, jak potvrdil technický ředitel značky Oliver Hoffmann. | Zdroj: REC

Tajemstvím zatím pochopitelně zůstává design připravovaného modelu Q9 – takto si jej představují grafici ze serveru kolesa.ru. Zdroj: kolesa.ru
Dá se čekat, že novinka využije platformu MLB Evo, stejně jako v současnosti vrcholné modely Q7 a Q8. Zdroj: YouTube
Rovněž je pravděpodobné, že se bude chtít vyrovnat rozměrům konkurentů – X7 má na délku 5181 mm, GLS pak dokonce 5207 mm. Zdroj: REC
Z hlediska pohonu můžeme zřejmě čekat výběr důstojných motorů, vycházejících z aktuální nabídky Audi – třílitrový benzinový šestiválec, naftová TDI o shodném objemu, sportovní osmiválec SQ9 a také plug-in hybridy, spřažené se zážehovými jednotkami. Zdroj: YouTube
6
Fotogalerie

Nové Audi Q9 vykresleno podle maskovaných prototypů. Nový obr by měl dostat „normální“ motory

Rozšiřování nabídky německé značky směrem vzhůru bylo potvrzeno již před nějakou dobou. Bude nový vrchol vypadat takto?

Zvěsti o chystaném obřím SUV od Audi kolují v automobilovém světě již delší dobru, špionážní fotografové odchytili maskované stroje při testování – otázkou není, zda Q9 bude, ale spíše kdy bude.

Automobilka v tuto chvíli nemá vhodného konkurenta pro mastodonty od konkurence, jmenovitě BMW X7 a Mercedes-Benz GLS, po nichž baží zejména zámořské trhy. Dá se čekat, že novinka využije platformu MLB Evo, stejně jako v současnosti vrcholné modely Q7 a Q8. Rovněž je pravděpodobné, že se bude chtít vyrovnat rozměrům konkurentů – X7 má na délku 5181 mm, GLS pak dokonce 5207 mm.

Z hlediska pohonu můžeme zřejmě čekat výběr důstojných motorů, vycházejících z aktuální nabídky Audi – třílitrový benzinový šestiválec, naftová TDI o shodném objemu, sportovní osmiválec SQ9 a také plug-in hybridy, spřažené se zážehovými jednotkami.

Elektrická verze se jeví jako vysoce nepravděpodobná – automobilka v loňském roce potvrdila zásadní změny ve svém systému označení, v rámci nějž budou sudá čísla náležet elektromobilům, lichá vozům se spalovacími motory, jak potvrdil technický ředitel značky Oliver Hoffmann.

Tajemstvím zatím pochopitelně zůstává design připravovaného modelu Q9 – takto si jej představují grafici ze serveru kolesa.ru. V jejich pojetí je znát orientaci na jiné než evropské trhy, kde mají obří SUV velkou popularitu i vřelejší přijetí ze strany veřejnosti.

Audi

Německá automobilka Audi patří do od roku 1964 ke koncernu Volkswagen, ve kterém má roli prémiové značky. Počátky společnosti sahají do roku 1899 a k zakladateli Augustu Horchovi.

Audi A1 •  Audi A3Audi A4Audi A5Audi A6Audi A7Audi A8Audi Q2Audi Q3Audi Q5Audi Q7Audi Q8Audi R8Audi e-tron

Doporučujeme

Články odjinud