Chci ho, půjdu si ho objednát. Mojí debilní spalováky musí z baráku ven! 😇
a no, plně tě chápeme, ale píšeš spalováky a nic o počtu. A taky proč ses rozhodl pro koncern VW, když od nich houfně lidi odchází, vždyť lepší techniku a dizajn máš včil u hyundai/kia a nemáš tam německou hamižnost, jen dizajn, techniku a kvalitu kterou audi už se nemůže opřít a poznali to už spousta i podnikatelů.
tak určitěěě
nech ho na pokoji, on je retardovanej
debile
jsi tečka a nic 😂
Etron je hovno francouzky.
A ty jseš hovno slovensky.
Proč hodnoty v tabulce ohledně výkonu jsou jiné, než v článku? To zase tvořil analfabet?!!
Nikoliv. Výkon mají v článku i v tabulce správně. Rozdílné údaje mají jen u baterie, ale taky správně. V článku jsou celkové kapacity baterie, v tabulce využitelné kapacity.
Dobrý den, pán měl pravdu, v tabulce byl omylem prohozený výkon a je to již opravené. Jinak ano, kapacita akumulátorů v tabulce je uvedena jako využitelná.Vladimír
To bude určitě prodejní trhák ;-)
Nepochybně. Minulé verze se prodalo za necelé tři roky 150 000Ks, z toho v Česku přes 200ks. Tohle je technicky vylepšené, nižší spotřeba, větší baterie, cena stoupla nepatrně.
Tak jsem to naházel do konfigurátoru (místy je trochu zmatený z kombinací výbav). V únoru 2020 jsem přebíral nové auto s ceníkovou cenou 3,305 (skutečná byla výrazně méně), teď jsem ho nakonfiguroval identicky, pouze navíc: palubní nabíječka 22kW, digital matrix, nabíjecí sada 22kW. Ostatní je stejné. No a konfigurátor ukazuje 3,420. Takže po 3 letech 115 000 v ceníku navíc za dvojnásobnou rychlost AC nabíjení, digitalmatrix a o 100km delší dojezd? To je cajk. Úplně v pohodě. Akorát zase ty barvy laku, znovu bída až katastrofa.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.