Nové Audi Q7 ve startovních blocích

Nové Audi Q7 ve startovních blocích
  • Luxusní SUV je možné objednávat od 1. dubna u všech autorizovaných dealerů Audi v ČR
  • Vstupní cena 1 579 900 Kč za verzi s motorem 3.0 TDI 160kW
  • Celkem bylo prodáno více než 500 000 vozů první generace Q7

Praha, 31. března 2015 – Předprodej nového Audi Q7 bude zahájen 1. dubna a v červnu se tato novinka objeví u prodejců Audi. Druhá generace prestižního SUV přesvědčí inovativní technikou, jakož i výkonnými a úspornými motory, díky nimž je mistrem své třídy z hlediska emisí CO2. Vstupní cena modelu Q7 3.0 TDI (160 kW) byla stanovena na 1 579 900 Kč, 3.0 TDI (200kW) je k dispozici za cenu 1 699 900 Kč a 3.0 TFSI (245kW) od 1 769 900 Kč.

Audi Q7 patří řadu let mezi bestsellery v kategorii velkých SUV. Úspěšná historie vozů SUV značky Audi byla odstartována v roce 2006 uvedením první generace modelové řady Q7 na trh. Od té doby bylo pro prodáno více než dva miliony vozů Q – z toho více než půl milionu vozů Audi Q7.

Nové Audi Q7 dostalo do vínku nový designérský styl modelů Q s výrazně prostorově ztvárněnou maskou chladiče Singleframe. Kromě toho je druhá generace Q7 mnohem úspornější, lehčí a prostornější než úspěšný předchůdce. Provozní hmotnost je až o 325 kg nižší, takže nové Audi Q7 je nejlehčím představitelem své třídy. Úsporné motory spotřebují až o 28 procent méně paliva.

Bohatá sériová pro Českou republiku obsahuje např.: LED světlomety, elektricky nastavitelná a vyhřívaná přední sedadla, kožené potahy sedadel, elektricky ovládané víko zavazadlového prostoru, MMI rádio Plus s Audi sound systémem, bluetooth, přední a zadní parkovací senzory, standardní záruku na 4 roky a mnoho dalšího.  

Nabídku příplatkové výbavy završuje velký počet nových asistenčních systémů a rozsáhlá paleta informačních a zábavních systémů včetně digitálního panelu sdružených přístrojů Audi virtual cockpit.

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

včera | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků