Nové Audi Q7 si již můžete objednat. Stojí minimálně 60 900 euro

Nové Audi Q7 si již můžete objednat. Stojí minimálně 60 900 euro

Automobilka Audi oficiálně oznámila, že dnešním dnem startuje předprodej nové generace modelu Q7. Pokud tedy chcete být mezi prvními majiteli, už si můžete podat svou objednávku. První hotové exempláře dorazí do showroomů v červnu.

Prohlédněte si Audi Q7 nové generace na prvním videu

Prohlédněte si Audi Q7 nové generace na prvním videu

Základní Audi Q7 nastupující generace používá motor 3.0 TDI s výkonem 200 kW (272 k). Zájemci si na takový vůz musí připravit minimálně 60 900 euro. Benzinová varianta osazená třílitrovým šestiválcem TFSI disponujícím maximem 245 kW (333 k) pak vyjde minimálně na 62 900 euro.

Audi Q7 e-tron je hybridní SUV se spotřebou 1,7 litru na 100 km

Audi Q7 e-tron je hybridní SUV se spotřebou 1,7 litru na 100 km

Nová generace Audi Q7 má na co navazovat. Generace první se nakonec dostala na zhruba půl milionu prodaných kusů. Kromě zmíněných motorů bude u novinky postupem času k dispozici taktéž slabší diesel 3.0 TDI (160 kW / 218 k) a naopak vrcholné 3.0 TDI e-tron, které se ukázalo v Ženevě

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Ford Mustang Bullitt: Všechno nejlepší, Franku!

Ford Mustang Bullitt

Bylo by fajn se v testu Fordu Mustang vyhnout otřepaným frázím o amerických svalech a podobně. Obávám se ale, že dnes to nevyjde. Obzvláště, když tady máme ikonický Bullitt!

včera | Jan Mička | 46 příspěvků
TEST Peugeot 508 GT PureTech 225 : Nejlepší obranou střední třídy je útok!

Peugeot 508 GT PureTech 225

Peugeot se ve střední třídě rozhodl k opravdu radikálnímu kroku. Je to lék na umírající segment, nebo už zašli příliš daleko?

10.  11.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Mercedes-Benz S 560 kabrio: Bez střechy až do posledních paprsků

Mercedes-Benz S 560 kabrio

S faceliftem Mercedesu třídy S přišly na řadu i verze kupé a kabriolet. Testování sice připadlo na říjen, nemáte ale jediný důvod k obavám.

6.  11.  2018 | Milan Lažanský | 15 příspěvků