Nové Audi Q7 s mimořádně úsporným turbodieselem

Audi uvádí na trh Audi Q7 ultra 3.0 TDI quattro*, mimořádně úspornou vznětovou verzi nového modelu Audi Q7, kterou mohou zákazníci již objednávat. Nový motor snižuje spotřebu paliva na 5,5 litru nafty na 100 km. Zároveň klesla cena vstupního modelu řady Q7 na 1 579 900 Kč. První vozy se objeví u českých prodejců Audi na podzim.
Nové Audi Q7 s mimořádně úsporným turbodieselem

„Nové Audi Q7 je stejně jako předchůdce trefou do černého, o čemž svědčí již více než 330 zákaznických objednávek od zahájení předprodeje na českém trhu. Zákazníci oceňují na Q7 komfort, bezpečnost i progresivní design. To vše je nyní s novým vstupním modelem Q7 ultra 3.0 TDI quattro s atraktivní cenou a mimořádně nízkou spotřebou paliva ještě dostupnější,“ říká Tomáš Velek, ředitel divize Audi společnosti Porsche Česká republika.

Nová verze modelu Audi Q7 se může pochlubit příkladnou hospodárností, protože kombinovaná spotřeba paliva motoru 3.0 TDI s výkonem 160 kW (218 k) činí pouhých 5,5 litru na 100 kilometrů. O dobré ekologické bilanci svědčí také hodnota emisí CO2 144 gramů na kilometr. Nové rekordní hodnoty v segmentu luxusních SUV znamenají snížení spotřeby paliva až o 28 procent v porovnání s předchůdcem. Nové Audi Q7 je symbolem „Náskoku díky technice“, protože mimořádnou hospodárnost spojuje s pozoruhodnými jízdními výkony, které ilustruje zrychlení z 0 na 100 km/h za 7,1 sekundy a nejvyšší rychlost 216 km/h.

Modely Audi s doplňkovým označením „ultra“ dosahují díky vyspělé technice rekordně nízkých hodnot spotřeby paliva a emisí a jsou nejúspornějšími vozy ve svých segmentech. Q7 ultra je třetí variantou v modelové řadě Q7, která byla v polovině června úspěšně uvedena na evropské trhy se dvěma motory 3.0 TFSI* o výkonu 245 kW (333 k) a 3.0 TDI* o výkonu 200 kW (272 k).

Audi Q7 ultra 3.0 TDI quattro s výkonem 160 kW (218 k) a točivým momentem 500 N.m od 1250 do 3000 min-1 je koncipováno pro mimořádně nízkou spotřebu paliva a od výkonnějšího motoru 3.0 TDI s výkonem 200 kW (272 k) se odlišuje několika detaily, například modifikovaným řízením spalovacího procesu a upraveným čerpadlem chladicí kapaliny a chladičem motorového oleje.

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 8 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků