Specifický model pro čínský trh nabídne až sedm míst a kufr srovnatelný s menší dodávkou. Má i jeden zajímavý šestiválec.
Design Audi Q6 pro nás po úniku informací z čínského Ministerstva průmyslu a informačních technologií velkým překvapením není, po oficiální premiéře se tak nyní můžeme spíše zabývat technikou, kapacitami a výkony. Vůz s označením Q6 sice na evropském trhu koupíme, ale až později a půjde o elektrický e-tron na úplně jiné technice. Čínská Q6 stojí na platformě MQB s motory napříč (velká Q na starém kontinentu mají MLB evo) a vychází z Volkswagenu Atlas.
Na délku má 5099 mm a šířka činí 2014 mm (pro srovnání, „naše“ Q7 má 5052 mm a 1968 mm) při rozvoru 2980 mm. K dispozici bude v šesti- i sedmimístné konfiguraci, přičemž všechna sedadla jsou čalouněna kůží. Dvoumístná druhá řada může mít stejně jako ta první elektrické nastavení v dvanácti směrech, vyhřívání a chlazení. Se sklopenými opěradly se dovnitř vejde až 2398 litrů nákladu.
Q6 bude k dostání jen s benzinovými motory. Základní provedení 45 TFSI má přeplňovaný čtyřválcový dvoulitr s výkonem 195 kW (265 k) a 400 Nm točivého momentu. Silnější 50 TFSI dostává šestiválec 2.5 VR6 z řady EA390 s 200 kW (299 k) a 500 Nm, s nímž zrychlí na 100 km/h za 7,3 sekundy. Obě provedení mají vždy pohon všech kol, automatickou převodovku a odpružení DCC. Ceny se v přepočtu pohybují mezi 1,7 a 2,3 milionu korun.