Pane Kadero, to je pěkná blbost, co jste napsal. "Žhavou novinkou v nabídce Audi budou nové zadní svítilny s technologií OLED, které se svou unikátní technologií organických elektroluminiscenčních diod slaví v automobilech světovou premiéru. Tato velmi složitá technologie slaví úspěchy především v televizorech, protože je oproti LED rychlejší a má lepší pozorovací úhly. " Běžně se žádné LED televize neprodávají, prodávají se televize s LCD zobrazovačem, kde se používá LED podsvícení. Tedy LED nemá žádný vliv na rychlost a ani na pozorovací úhly, to je vlastnost LCD zobrazovače.
LG, Sony a další říkají, že nemáš pravdu... I v televizích už se používá OLED technologie, i když její doménou jsou spíš mobily a menší zařízení.
A abys měl pořádnou představu, tady máš například tv LED Sony, jak to funguje, a test nejlepší LED tv Sony.https://www.sony.cz/electronics/FullArrayLEDTV... https://avmania.zive.cz/sony-kd-85zg9-spickovy-re... ...
Co to píšeš za hlouposti? Já někde psal, že se OLED nepoužívá v televizorech? Sám doma mám takovou SONY tv. Pleteš si LCD (obchodní název mnohdy LED, ale jde jen o typ podsvícení LCD panelu) s OLED, což je něco naprosto jiného. Já psal, že LED tv (obraz tvořený přímo LED diodami) se neprodávají, jestli umíš číst a tak to je. A jak vidím, tak budu muset dodat, že LED technologie se v televizorech pro domácnost objevila jen na výstavách, předváděl to Samsung, jde o Micro LED technologii. Zatím moc drahé. LED (Micro LED) má lepší vlastnosti, než OLED. OLED (Organic light-emitting diode) má kratší životnost, o řád pomalejší odezvu, trpí při nevhodném používání na vypalování a má nižší svítivost než LED. Zatím se prodávají televize buď OLED, nebo LCD a je naprosto jedno, jak to výrobce nazve (např Samsung QLED tv, SONY používá panely Samsung, LG LED tv), používají se jen různé druhy LCD panelů (VA, IPS, TN) s "nějakým vylepšením" (filtry, lokální podsvícení LED diodami...).https://www.rtings.com/tv/reviews/by-type/qled-v... ...
Chtít aby redaktor rozuměl technice je naprosto utopické přání
Jak se tak dívám, mám v hodnocení ještě další dva Kadery a možná ještě nějací přibudou.. :-D
Zadní svítilny mne nazjímaj..Pro mne za mne,ať jsou tam odrazky jako na treking foxu-Dúležité ja ať prední svetla stíhaj osvecovať svet prede mnou,když jedu nekompromisne vpred a zatáčim jako Carlos Sainz
kurňa, to je hezké auto, dokonce i ta vojenská/avocado/jungle zelená je zajímavá.jen jsem doufal, že po faceliftu zmizí ten trčící čínský aftersales-tablet a udělají to jako u Q3 a A6.
Málokdy jsem jel v tak komplexním a dobře postaveném autě, které je neskonale dobře vymyšlené a skvěle postavené. X3 má kouzlo, GLC ješmrncovní, ale Q5 z těch obou vzalo vše a dotáhlo to k dokonalosti. Snad ještě příjemnější je Macan, ale ten funguje na základech minulé Q5, která byla taktéž skvělá. Audi auta prostě umí.
A co třeba takové Stelvio? Jizdně z výše jmenovaných nejlepší. Komfort plně srovnatelný. Od MY20 dokonce i el.systemy na úrovni. Nádherný interiér exterier též. Tak proč pro boha je to auto tak opomíjené???
protoze ten, kdo mysli hlavou, nebude kupovat italsky vyrobek, jehoz vyrobce muze zitra (a nejspis to taky udela) zavrit kram. to je cele.
Jo takhle! Takže podle vás už dnes nelze koupit stelvio. Hm tak to je velká síla. Děkuji za váš názor
Lituji druhomajitele, co v rámci šetření si nezaplatí havarijko a pak to při couvání někde opřou. Dostanou infarkt, až jim Audi řekne cenu náhradního zadního světla. Tohle druhovýroba vyrábět nebude, jak je to složitý.Když jsem informativně zjišťoval cenu jednoho HD Matrix reflektoru na naši Q7, tak mě to málem taky složilo.
Kolik stojí jedno světlo na q7?pade
led matrix přes 80tkč + nějaká ta marže.
jezdit autem typu q7 bez havarijka za 1k-5k spoluucast je primocara demence.jo a tahle svetla budou naopak levny na vyrobu - levnejsi, nez soucasna LED svetla, vzdyt jejich podstatou jsou (zjednodusene) 3 male displeje - takove ty, jak se davaji do telefonu za 2k i s DPH a marzi pro vsechny clanky retezce.
No, máš hodně zjednodušenou představu. Manžel mé sestřenice je optik-vývojář, který zrovna pro Q7 vyvíjel matrixové světlomety a takhle zjednodušeně mi to nevysvětloval.Problém není samotná výroba, ta je vždy relativně levná. Problém je umět to vyvinout a udržet kvalitu. To je na tom světlomětu nejdražší. Druhovýroba typu Starline to jednoduše není schopna vyrobit, protože to neumí. A když by uměla, tak cenou bude hodně blízko originálu, takže to nebude mít význam vyrábět.
vzdyt si neodporujeme - rikam, ze tohle bude zarucene levnejsi na vyrobu, mozna drazsi v servisu (vyssi marze audi, protoze hogofogo produkt) a cinan toho dokaze relativne kvalitne nasekat 100 kontejneru za par dolaru kus. kdyby za tim nebyly $$$, tezko do toho koncern investuje, zejo.
Nejak to tady nestiham - fakt se bavime o silenosti jako je “svetlomet z druhovyroby”? Fo me v zivote teda nenapadlo :-)A co je za problem, ze go svetlo stoji 100 tisic? Ja prece zaplatim jen par tisicovek spoluucast a je tam fungl novy svetlo i s blatnikem, at je to trabant nebo mercedes, ne?
Když půjdeš až nahoru, tak celá tato diskuzní větev začíná "Lituji druhomajitele, co v rámci šetření si nezaplatí havarijko" Takže když nemáš havarijko, nemáš spoluúčast. Kapišto?
Pánové, skoro celá tato větev je zcestná. V článku se píše o novince v zadních svítilnách, to nejsou přední světlomety, na to by technika OLED vůbec neměla. tk zjevně píše o těchto zadních světlech.
to je problém už skoro u každýho auta co je vybavené.
Tak takové exempláře snad netřeba litovat :-)
brhliny netreba kupovať.Oled zadne svetlá malo pred 4 rokmi bmw M4 GTS.
Ceník bude v září 2020.B-]
Příjemné střídmé auto. Proti čínskému cirkusu u konkurence je to přímo paráda. Diesly nemusím, snad přijde i pokrok v oblasti Tfsi. U Porsche naftu dávno zahodili a dobře udělali.
Jenze pro SUV moc neexistuje alternativa. Tam je diesel nejlepsi volba, obzvlaste v Evrope, ktera neumoznuje montovat jine alespon trochu rozumne motory.
alterantiva samozrejme je a prodava se dlouho....u konkurence, jen ne u VW kde se na to vysrali a dlouha leta spolehali na silny lobbing a zadne inovace jak se to delo ve svete, ....a nakonec si sami odlobbovali ze si naftu zrusej, coz je dobre
Ve jmenu proc bychom jezdili za 7 s dieselem, kdyz muzeme za 10 s benzinem a mit dojezd 600km?Nemyslim si, ze vetsina lidi to bude akceptovqt, ale muzu se plest.
s vetsim RX450h (oproti Q5) jsem jezdil pod 10, dlouhodobej byl do 9.3 dle uctenek, kolega s obdobne velkou 3 litrovou naftovou Q7 jezdil v prumeru prez 11 naftyPHEV Q5 v hybridnim nebo udrzovacim rezimu bude mit prumer na benzin tak okolo 5-6 litru naprosto vpohode ;-)
Ale tohle nesedi kamarade, protoze budto jezdite mestem a samozrejme ma hybrid vyhodu, anebo jezdite mimo mesto a s tou Q7 jezdi o 50kmh rychleji ... :-)
obe auta rocne najezdili po cele EU po stavebnich projektech kazde prez 50 tisic km, vetsinou tedy dalnicni jizda, dnes v te firme neni ve vozovem parku jediny diesel B-]
nafta se u koncernu ted dava vsude tam kde se da jeste ocekavat ze ji tam prodaj a vydelaji na ni predtim, nez ji uplne odepisou a prestanou nabizet, coz se da ocekavat u vetsiny modelu s jejich generacni obmenou, potom se da ocekavat ze bude vetsina tech modelu nabizena misto nafty s PHEV 1.4 motorizaci, tedy aby zase tuto motorizaci co nejvice umorili cenove
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.