"stále šestiválec" ehmmm.. s tímhle šestiválcem už jednou v SQ5 pohořeli, byl to propadák. A ten co tam pak vrátili a šel (a stále jde) skvěle na odbyt, ten tam zas teď není. Může to dopadnout jen dvěma způsoby: a) bude a zůstane to propadák a verze s vysokou marží bude opět neprodejná. b) bude to propadák a vrátí tam motor, o který zájem byl a je (například v Německu tvořil 40% prodejů všech Q5).
Ja jsem casto pomalejsi - myslite naftovy V6? S tim bych souhlasil, na druhou stranu na jinem trhu muze byt ta poptavka uplne jina (typicky US nebo Asie). Tak snad automobilka umi pocitat a vi, proc tam ten motor nedala.
Evropa, Austrálie, Kanada, Střední Amerika, Střední Asie, Část jihovýchodní Asie.No, obávám se, že hybné síly jsou zcela jiné, než "umí počítat". Koncern VW i přes snahu tlačit EV bude v letošním roce výrazně nad limitem pro CO2 a bude ho to stát miliardy € na pokutě. A přesto pokračuje v utlumování žádaných pohonů s nízkou produkcí CO2 a nahrazuje je jednotkami, co i v laboratorních datech, podstatných pro výpočet brandových emisí, jsou o 40 až 70% horší. Protože ideologie.
Už i Q5 má šišatý volant ne jenom dole, ale i po stranách nahoře. Prosím o návod, jak se to má držet. Co je tohle za modernu?!
Tento tvar volantu je pouze mezistupeň. Další vývoj směřuje k řízení rajčáky jako je v tanku nebo bagru 😁
Asi bych odevzdal řidičák, pokud nejsem schopen přijít na to, jak držet vilant
tak si udělej autoškolu.
Já jsem na to také nepřišel. A to ho mám zkosený jen ve spodní části. Celokulatý volant mi je příjemnější, výrazně příjemnější. Ne každý uvítá módní blbosti marketérů.
To napis do Mercedesu, ze jsou to degeni, ze maji ve formuli spatny volant :DBavi me ty reci teoretiku.A kdyz se presadlavalo z konu do aut, tak tu byli takovi jako ty, kteri nevedeli, jak se jezdi v aute a blahorecili kone.
Viděl si někdy pilota F1 na volantu ručkovat? A pochybuju, že to Audi má od středové polohy k dorazu jen 180 otočky. Takže si nech tyhle teoretické řeči od cesty a zkus si občas s nějakým autem trochu víc zajezdit, abys získal i nějaké praktické zkušenosti...
a) jen píši co se mi lépe řídíb) ve formuli není ani cm místa na zmar, volant se po celou dobu jízdy pevně drží v jedné pozici a pro tento účel má i lepší úchop, celokruhový tvar začali všichni opouštět tuším začátkem devadesátek? Ale jen ve formuli. Nechci tu být na nikoho nepříjmený, ale nepředvedl jsi nejchytřejší reakci.
Srovnávat volant F1 s volantem Q5, to nevymyslíš. Když seš tak chytrej, proč teda v rally mají volant zcela kulatý? V rally taky bude něco na způsob progresivního řízení, co má koncern VW, kdosi tu psal, že proto může mít třeba Superb Sportline zploštělý volant díky progresivnímu... Samozřejmě nesrovnávám osobní auto s rally autem, ale když tady píšeš o volantu F1 :-D :-D :-D :-D, proč teda rally auto má zcela kulatý (třeba Rally1 auta z ms v rally), tam taky nehrozí ručkování díky převodu, vysvětli, ty chytrej. Auta mají mít zcela souměrně kulatý volant, který tě neruší ovládáním, narážením do dlaní. Co nejvíce používám v autě? Volant! Má to být zcela příjemná, kulatá věc, ne přemýšlet, jak to chytnout. Když jsi takový milovník šišatosti, tak snad se ti bude líbit tohle.. :-Dhttps://www.auto.cz/video-krizovky-ve-240-km-... ...
Souhlas, tahle dementní móda šišatých volantů je úchylná.Za normálních podmínek se to u normálního auta s normálním převodem řízení ještě použít dá, ale v krizové situaci, kdy musíte udělat vyhýbací manévr sáhnete... a volant tam není... Vlastní zkušenost a to byl zkosený jen dole. Vybočil proti mě předjíždějící magor a měl jsem velké štěstí, že jsem se mu dokázal těsně vyhnout jen jednou rukou, ta druhá sáhla do víceméně prázdna.
Zajímavé, tak hlavně že to dobře dopadlo. :-) Já chtěl koupit Tiguana, ale jenom kvůli volantu jsem koupil Karoqa, ano, kvůli takové blbosti. Ať jsou v nabídce dole zploštělé, nebo i po stranách nahoře šišaté, ale ať dají zázazníkovi na výběr, toť vše. Proto nemohu koupit žadný vůz Volkswagen..
Zrovna u Audi to tak až dosud bylo. Kulatý nebo dole zploštělý, na výběr oba.
Je to tak, dříve u Audi šlo vybrat, jaký volant, Seat taky měl rovné, čekám, kdy to Volkswagen nakáže i Škodě, aby i v jiných verzích než Sportline, Monte Carlo byla povinně ta seříznutost :-D či co to je..
nejen dříve, jde o pořád. Dokonce i u nové Q6 e-tron to jde. Standardně je kulatý, za příplatek 320€ je ta šišatá divnost.
Rozumím..
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.