Nové Audi Q5 e-tron odhaleno. O další verzi známého evropského SUV ale nejde

3 komentáře

Kuk Vykuk
25. listopadu • 5:36

Koukám že tý předpotopní fejkový spalovací masky se ještě dlouho nezbavěj. :-D A ty plonkový černý plastový dekly pod světlama, tak to je fakt velká dizajnérská bezradnost. To se fakt nepovedlo. :-DB-]

jogurt
23. listopadu • 14:19

On to v podstatě Q6 e-tron je, jen pro Evropu bude napřed teď na přelomu roku upraven klasický velký e-tron rozdělením baterie na dva moduly po 400V zapojené do 800V série a jejím mírným zvětšením, což zrychlí nabíjení na 300kW a zvýší využitelnou kapacitu.
A druhá podstatná změna bude výměna zadního asynchronního elektromotoru za synchronní s permanentními magnety. Tyto změny by měly podstatně snížit spotřebu a zvýšit dojezd na 590km.
A až následně přijde menší Q6 e-tron.

Jan Taraba
23. listopadu • 15:54

Souhlas. Na "klasickém" e-tronu mi vyhovuje to, že je to velké auto a spotřebu nijak dramaticky nevnímám, baští to stejně jako jaguar a nepatrně míň než Tesla model X a o něco málo víc než Enyaq 80x, což u většího a podstatně výkonnějšího auta je docela v pohodě.
Pokud to elektricky překonfigurují na 800V a dají úspornější zadní motor, tak super. ještě by mohli dát do standardu 22kW onboard charger, těch 11kW je v pohodě doma, ale venku na AC nabíječkách, které jsou cenově nejvýhodnější, by dvojnásobek byl bezva. Já když objednával auto do výroby, tak šlo jen 11kW, teď už se to jako option objednat 22kW sice dá, ale standard by byl lepší.

Doporučujeme

Články odjinud