Nové Audi e-tron GT oficiálně: Taycan od Audi má až 646 koní, známe i české ceny

Jan.A.K.  |  09. 02. 2021 19:28

Opravdu odpudivý paskvil.
Slátanina tolika aut dohromady.
Ne, nedá se na to ani dívat.
Hnus.

Odpovědět  |   | 
Jan.A.K.  |  09. 02. 2021 19:50

Předek Scirocco a Opel Ampera.
Konečný jsem si vzpomněl.

Odpovědět  |   | 

Určitě přibude značka zákaz vjezdu vozidel nad 600V.

Odpovědět  |   | 
Mariuss  |  09. 02. 2021 20:09

Vidim, ze tu vsichni resi design, ale co ta prujmove hneda barva? Navrat do 80. let?

Odpovědět  |   | 
Jan.A.K.  |  09. 02. 2021 20:11

Barvu změníš
Design zůstane

Odpovědět  |   | 
Pikus  |  09. 02. 2021 21:19

Snad těm nebozakum co na to už teď čekají ve frontach před autosalonem dávají aspoň teplý čaj.

Muj odhad je, že to ještě dotlačí do nějaký ceny auta roku, bude s tím jezdit pár fotbalistům, kterým budou vyhrožovat pokutou a pak se to s prodeji zařadí někam za I-Pace

Odpovědět  |   | 
josephko  |  09. 02. 2021 22:19

Čo sa babe chcelo, to sa babe prisnilo...
I-Pace je úplne o niečom iné. Má nevýrazný dizajn, je relatívne malý (aspoň na fotkách) a je to veľmi drahý - Jaguár. Jaguáre sami osebe sa moc dobre nepredávajú. Koľkých majiteľov Jaguárov poznáš?
Jaguár skrátka kdesi-čosi zlátal, lebo veď všetci nejaký ten elektromobil vyrábajú. Ale keď dvaja robia to isté, nie je to vždy to isté.

Odpovědět  |   | 
iPace  |  10. 02. 2021 14:52

je to vesmes Taycan od Audi, prodeje tak muzou bejt velice solidni kdys se koukneme na to jak se dari prodejne prave Porsche Taycan, at se to nekomu libi nebo ne, tak VW se s elektromobili dari a maji prodeje da se rici suprove

Odpovědět  |   | 
Jan A.K.  |  10. 02. 2021 18:38

Dej si prosim opravu chyb v textu , protoze po tobe cist, to je masakr.
To se opravdu neda. Cesky mluvim a pisu opravdu malo a jiz dlouha leta, ale to, co predvadis ty, to je ......
Diky
VW Group je s elektrifikaci komplet v prdeli . Porsche a castecne Audi, EV , je vsechno od Rimac.
VW nepatri nic. Akorat budou muset zaplatit a tou cenou bude s nejvetsi pravdepodobnosti Bugatti.
Vlastni vyvoj ala ID je totalni fiasko a prodelek v astronomickych castkach kazdy den .

Odpovědět  |   | 
iPace  |  11. 02. 2021 09:25

aaa koukam specialista na VW, hmmm to my co pro VW pracujeme se as divime jaky zajimavosti nam lidi v diskuzich napisou o firme ve ktere pracujeme a o ktere zrejme nevime tolik co bezny diskutujici

mas tam jeste nejaky moudra a informace o VW? mam cekat ze prijdu o zajimavej job kdys delam pro PR Skodovky a castecne Lamborghini? nebo se mam tesit ze me pridaj? to vis rad bych znal dalsi predpovedi z te tvoji krystalove krychliscky

Odpovědět  |   | 
josephko  |  09. 02. 2021 22:15

Vidím to na sebe: spaľovák, nech je akokoľvek nadupaný, ma už moc na ulici nepriťahuje. Ale nadupaný elektromobil? To je úplne iná liga. A nemusí byť ani nadupaný...
Kto nemá nič, pre toho je dobrý aj nadupaný spaľovák. Kto taký už má, ten chce mať nadupaný elektromobil. Je to také easy...

Odpovědět  |   | 
Lukáš  |  09. 02. 2021 23:24

Twe slint roku🤣

Odpovědět  |   | 
Petr  |  10. 02. 2021 03:40

Ty jsi ale debil, takže to není nic překvapivého..

Odpovědět  |   | 
Pikus  |  10. 02. 2021 07:47

Tunis si svuj elektrac? Co treba tesla coil misto kominku? Aby to hezky po ceste svihalo blesky ...

Odpovědět  |   | 
EL2020  |  10. 02. 2021 19:13

Je pravda, že od té doby, co rodinná Tesla avizuje 0-100 za cca 2 s, už ty různé super a hypersporty musejí zaujmout něčím jiným než čísly. Ale čím vlastně? Ta auta na plakátech v dětských pokojíčcích byla vždycky hlavně o číslech a pak taky o designu. Oboje už dneska umí elektro lépe.

Odpovědět  |   | 

A je to tu, spalovací rakovinomety už vyháněj z Londýna a za chvíli to začne i u nás. Plačte. https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi/britan... ...

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
Petr  |  10. 02. 2021 03:44

Ale jsi ty brepto. Pořádně si to přečti. Tohle je bič na socky jako ty a tobě podobní, kteří jezdí 20 let starýma vrakama a na nové nemají, i když na netu dělají ramena. Alespoň si budete moci spolu zanadávat v MHD.

Odpovědět  |   | 
Jan.A.K.  |  10. 02. 2021 06:02

Ale, skladník se ozval.
Ty máš co mluvit,ty ubožáku.

Odpovědět  |   | 

Však o tom mluvím ty troubo, největší sračkomety nesměj do centra a když tak za tučnej poplatek a tak je to v pořádku. Jen houšt.

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
EL2020  |  10. 02. 2021 19:17

Mezitím v Babišistánu: Od ledna vláda zlevnila (méně zdanila) naftu o korunu, aby to Burešovi voliči sedlající sazomety ala jedničkové Octavie a čtyřkové Golfy TDI opět hodili... Jdu blejt

Odpovědět  |   | 
Moik  |  12. 02. 2021 19:01

Bude tu ještě hodně lidí blejt při snižování daní? Jak moc budeš chrochtat až tě pirát pořádně podoji? Ajo dělnická třída...tak to můžeš být v klidu.

Odpovědět  |   | 
Ernie  |  10. 02. 2021 08:13

Zaujimave, ze RS vobec neodlisili od "beznej" verzie

Odpovědět  |   | 
Honza K  |  10. 02. 2021 09:58

Konečně hezký design elektromobilu.
Vypadá to jako běžné auto
a nemá to potřebu sdělovat světu pomocí modrých plastových a modře svítících doplňků (loga, světlomety, linky v interiéru atd.) a různě trčících/stojících obrazovek,
že to je jiné a eco/bio

Odpovědět  |   | 
Jan.A.K.  |  10. 02. 2021 10:21

Bio
Asi potřebuješ svou dávku medikamentů.
Takovou fekálií představit na fóru,to je ....., to je nemoudré

Odpovědět  |   | 
Honza K  |  10. 02. 2021 10:33

Velmi se omlouvám za pokus o diskuzi, jak zde bývalo kdysi zvykem.
Jdu se podívat do lékárničky a slupnu nějaký vitamín
Diskuzi opouštím a přenechávám jednomu učiteli národů.

Odpovědět  |   | 
Jan.A.K.  |  10. 02. 2021 10:50


Bio může být hodně věci, ale rozhodně ne auto a ani vybavení auta - eco auta .
Takže odejdi , utíkej daleko a už se nevracej ty opaku chytrého.

Odpovědět  |   | 
Daniel  |  10. 02. 2021 12:09

Tolik lidí bez vkusu se jen tak nevidí .... Audi opět dokazuje, že pod taktovkou Lichteho dělá dnes možná nejkrásnější auta na světě. Působivé a technicky špičkové.

Odpovědět  |   | 

Myslíš toho Hurvajze?

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
Jan.A.K.  |  10. 02. 2021 13:51

Dlouhodobá teplota pod nulou a dojezd EV se snižuje až o 30 %
Docela by mě zajimalo, proč to není uvedeno u spotřeby.
Spotřeba závislá na teplotě okolí.
Parádní cirkus je to šílenství elektrifikace Evropy .

Odpovědět  |   | 
EL2020  |  10. 02. 2021 19:20

Nicméně kdo má tohle, ten jezdí spíš z garáže do garáže. Pravidelné promrzání v noci na parkovišti před panelákem nehrozí

Odpovědět  |   | 
Jan.A.K.  |  10. 02. 2021 19:40

Tobě hráblo.
Co to meleš o garáži.
Asi silný matroš.
Již delší dobu se projevuješ opravdu divně.
Z garáže do garáže a není pod nulou.

Odpovědět  |   | 

Tak u spalováku se v zimě dojezd nesnižuje že jo. Lol.

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
Moik  |  12. 02. 2021 22:17

Já měl zato, že EV v zimě ujede o 30% míň na dlouhé trase. Můj diesel na trase 300km ujede téměř stejně v zimě nebo v létě..rozdíl je opravdu minimální, spíš záleží na větru.

Odpovědět  |   | 
Moik  |  11. 02. 2021 21:13

Design neni potreba řešit, každý to máme jinak...důležité je ze na parkovusti u kaufu si z toho sednem na prdel všichni. Když z toho vyleze blondýna, tak nám i cigaro z huby vypadne.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Dacia Sandero 1.0 SCe Comfort: Co všechno lze mít za míň než 300 tisíc?

Dacia Sandero 1.0 SCe

Nová Dacia Sandero nám připadá tak zajímavá, že vám ji v krátkém čase servírujeme už podruhé. Tentokrát jsme vyzkoušeli běžné provedení v nejvyšší výbavě, ale zato s nejslabším motorem z celé nabídky. A bylo senzační!

5.  3.  2021 | Jan Mička | 32 příspěvků
TEST Volkswagen Golf GTI 2.0 TSI DSG: Kam se ještě základní GTI nevydalo

Volkswagen Golf GTI 2.0 TSI DSG

Základní Volkswagen Golf GTI byl vždy střídmou cestou ke každodennímu cestování se sklony k mírnému sportování. Teď už to tak úplně neplatí.

3.  3.  2021 | Vladimír Kadera | 26 příspěvků
TEST Hyundai Tucson 1.6 CRDi MHEV 4x4: Nové pořádky bez prokletí

Hyundai Tucson 1.6 CRDi MHEV 4x4

Konzervativní crossover se nám proměnil ve výrazný designový povoz, který neumí nebudit emoce. Vyplatila se mu sázka na odvahu?

28.  2.  2021 | Richard Herbich | 34 příspěvků

Nejčtenější články

Škody 763 se bála i Veřejná bezpečnost. Mohla patřit k nejrychlejším autům u nás

Škody 763 se bála i Veřejná bezpečnost. Moh…

Jasně, může se jednat báchorku vzdálenou realitě, ale jak se říká: „Na každém šprochu pravdy trochu.“

27.  2.  2021 | | 51 N/A
Daniel Fuglevič
Maximální rychlostPolicieŠkoda
Cestování mezi okresy přehledně. Kdy a kam můžete a co hrozí při porušení?

Cestování mezi okresy přehledně. Kdy a kam …

Pohyb osob po České republice bude hlídat 26 tisíc policistů a téměř čtyři tisíce vojáků. V prvních dnech však budou kontroly benevolentnější.

1.  3.  2021 | | 47 N/A
Vladimír Kadera
koronavirus
Tohle je nejlevnější Škoda Fabia, kterou si dnes zadáte do výroby. Jiná volba není

Tohle je nejlevnější Škoda Fabia, kterou si…

Kombík s ořezanou výbavou se již dostal do konfigurátoru značky. Můžeme se tak na něj podívat o něco podrobněji.

9.  2.  2021 | | 30 N/A
Daniel Fuglevič
KonfigurátorŠkoda FabiaKombi
Nová Škoda Fabia se oficiálně odhaluje. Bude mít obří kufr a stylové zadní lampy

Nová Škoda Fabia se oficiálně odhaluje. Bud…

Škoda už naplno rozjíždí vlnu upoutávek na novou generaci Fabie. Kromě prvního snímku odhaluje i pár informací.

11.  2.  2021 | | 40 N/A
Daniel Fuglevič
Nová FabiaŠkoda Fabia
Studie Tatry T139 koukala do roku 2020. Na inspiraci v minulosti ale nezapomněla

Studie Tatry T139 koukala do roku 2020. Na …

Každý jsme si rok 2020 představovali trochu jinak, že jo? Tato stará vize pracovala s novým designem u Tatry.

4.  3.  2021 | | 25 N/A
David Rusol
TatraNákladní autaDesign