Nové Audi e-tron GT oficiálně: Taycan od Audi má až 646 koní, známe i české ceny

34 komentářů

Moik
11. února • 21:13

Design neni potreba řešit, každý to máme jinak...důležité je ze na parkovusti u kaufu si z toho sednem na prdel všichni. Když z toho vyleze blondýna, tak nám i cigaro z huby vypadne.

Jan.A.K.
10. února • 13:51

Dlouhodobá teplota pod nulou a dojezd EV se snižuje až o 30 %
Docela by mě zajimalo, proč to není uvedeno u spotřeby.
Spotřeba závislá na teplotě okolí.
Parádní cirkus je to šílenství elektrifikace Evropy .

Kuk Vykuk
11. února • 7:21

Tak u spalováku se v zimě dojezd nesnižuje že jo. Lol. :-D:-DB-]

Moik
12. února • 22:17

Já měl zato, že EV v zimě ujede o 30% míň na dlouhé trase. Můj diesel na trase 300km ujede téměř stejně v zimě nebo v létě..rozdíl je opravdu minimální, spíš záleží na větru.

EL2020
10. února • 19:20

Nicméně kdo má tohle, ten jezdí spíš z garáže do garáže. Pravidelné promrzání v noci na parkovišti před panelákem nehrozí :-))

Jan.A.K.
10. února • 19:40

Tobě hráblo.
Co to meleš o garáži.
Asi silný matroš.
Již delší dobu se projevuješ opravdu divně.
Z garáže do garáže a není pod nulou.

Daniel
10. února • 12:09

Tolik lidí bez vkusu se jen tak nevidí .... Audi opět dokazuje, že pod taktovkou Lichteho dělá dnes možná nejkrásnější auta na světě. Působivé a technicky špičkové.

Kuk Vykuk
11. února • 7:19

Myslíš toho Hurvajze? :-D:-D:-DB-]

Honza K
10. února • 9:58

Konečně hezký design elektromobilu.
Vypadá to jako běžné auto
a nemá to potřebu sdělovat světu pomocí modrých plastových a modře svítících doplňků (loga, světlomety, linky v interiéru atd.) a různě trčících/stojících obrazovek,
že to je jiné a eco/bio :-)

Jan.A.K.
10. února • 10:21

Bio
Asi potřebuješ svou dávku medikamentů.
Takovou fekálií představit na fóru,to je ....., to je nemoudré

Honza K
10. února • 10:33

Velmi se omlouvám za pokus o diskuzi, jak zde bývalo kdysi zvykem.
Jdu se podívat do lékárničky a slupnu nějaký vitamín :-)
Diskuzi opouštím a přenechávám jednomu učiteli národů.

Jan.A.K.
10. února • 10:50


Bio může být hodně věci, ale rozhodně ne auto a ani vybavení auta - eco auta .
Takže odejdi , utíkej daleko a už se nevracej ty opaku chytrého.

Ernie
10. února • 8:13

Zaujimave, ze RS vobec neodlisili od "beznej" verzie :-/

Kuk Vykuk
9. února • 22:53

A je to tu, spalovací rakovinomety už vyháněj z Londýna a za chvíli to začne i u nás. Plačte. B-] https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi/britan... ...

EL2020
10. února • 19:17

Mezitím v Babišistánu: Od ledna vláda zlevnila (méně zdanila) naftu o korunu, aby to Burešovi voliči sedlající sazomety ala jedničkové Octavie a čtyřkové Golfy TDI opět hodili... Jdu blejt 3-[:-D

Moik
12. února • 19:01

Bude tu ještě hodně lidí blejt při snižování daní? Jak moc budeš chrochtat až tě pirát pořádně podoji? Ajo dělnická třída...tak to můžeš být v klidu.

Petr
10. února • 3:44

Ale jsi ty brepto. Pořádně si to přečti. Tohle je bič na socky jako ty a tobě podobní, kteří jezdí 20 let starýma vrakama a na nové nemají, i když na netu dělají ramena. Alespoň si budete moci spolu zanadávat v MHD.

Kuk Vykuk
11. února • 7:18

Však o tom mluvím ty troubo, největší sračkomety nesměj do centra a když tak za tučnej poplatek a tak je to v pořádku. Jen houšt. :-PB-]

Jan.A.K.
10. února • 6:02

Ale, skladník se ozval.
Ty máš co mluvit,ty ubožáku.

josephko
9. února • 22:15

Vidím to na sebe: spaľovák, nech je akokoľvek nadupaný, ma už moc na ulici nepriťahuje. Ale nadupaný elektromobil? To je úplne iná liga. A nemusí byť ani nadupaný... :-D
Kto nemá nič, pre toho je dobrý aj nadupaný spaľovák. Kto taký už má, ten chce mať nadupaný elektromobil. Je to také easy... :-D

EL2020
10. února • 19:13

Je pravda, že od té doby, co rodinná Tesla avizuje 0-100 za cca 2 s, už ty různé super a hypersporty musejí zaujmout něčím jiným než čísly. Ale čím vlastně? Ta auta na plakátech v dětských pokojíčcích byla vždycky hlavně o číslech a pak taky o designu. Oboje už dneska umí elektro lépe. :-P

Pikus
10. února • 7:47

Tunis si svuj elektrac? Co treba tesla coil misto kominku? Aby to hezky po ceste svihalo blesky ...

Petr
10. února • 3:40

Ty jsi ale debil, takže to není nic překvapivého..

Lukáš
9. února • 23:24

Twe slint roku🤣

Pikus
9. února • 21:19

Snad těm nebozakum co na to už teď čekají ve frontach před autosalonem dávají aspoň teplý čaj.Muj odhad je, že to ještě dotlačí do nějaký ceny auta roku, bude s tím jezdit pár fotbalistům, kterým budou vyhrožovat pokutou a pak se to s prodeji zařadí někam za I-Pace

iPace
10. února • 14:52

je to vesmes Taycan od Audi, prodeje tak muzou bejt velice solidni kdys se koukneme na to jak se dari prodejne prave Porsche Taycan, at se to nekomu libi nebo ne, tak VW se s elektromobili dari a maji prodeje da se rici suprove B-]

Jan A.K.
10. února • 18:38

Dej si prosim opravu chyb v textu , protoze po tobe cist, to je masakr.
To se opravdu neda. Cesky mluvim a pisu opravdu malo a jiz dlouha leta, ale to, co predvadis ty, to je ......
Diky
VW Group je s elektrifikaci komplet v prdeli . Porsche a castecne Audi, EV , je vsechno od Rimac.
VW nepatri nic. Akorat budou muset zaplatit a tou cenou bude s nejvetsi pravdepodobnosti Bugatti.
Vlastni vyvoj ala ID je totalni fiasko a prodelek v astronomickych castkach kazdy den .

iPace
11. února • 9:25

aaa koukam specialista na VW, hmmm to my co pro VW pracujeme se as divime jaky zajimavosti nam lidi v diskuzich napisou o firme ve ktere pracujeme a o ktere zrejme nevime tolik co bezny diskutujici :-Dmas tam jeste nejaky moudra a informace o VW? mam cekat ze prijdu o zajimavej job kdys delam pro PR Skodovky a castecne Lamborghini? nebo se mam tesit ze me pridaj? to vis rad bych znal dalsi predpovedi z te tvoji krystalove krychliscky :-D

josephko
9. února • 22:19

Čo sa babe chcelo, to sa babe prisnilo... :-D
I-Pace je úplne o niečom iné. Má nevýrazný dizajn, je relatívne malý (aspoň na fotkách) a je to veľmi drahý - Jaguár. Jaguáre sami osebe sa moc dobre nepredávajú. Koľkých majiteľov Jaguárov poznáš?
Jaguár skrátka kdesi-čosi zlátal, lebo veď všetci nejaký ten elektromobil vyrábajú. Ale keď dvaja robia to isté, nie je to vždy to isté.

Mariuss
9. února • 20:09

Vidim, ze tu vsichni resi design, ale co ta prujmove hneda barva? Navrat do 80. let?

Jan.A.K.
9. února • 20:11

Barvu změníš
Design zůstane

petr r. (petrumr)
9. února • 19:31

Určitě přibude značka zákaz vjezdu vozidel nad 600V.

Jan.A.K.
9. února • 19:28

Opravdu odpudivý paskvil.
Slátanina tolika aut dohromady.
Ne, nedá se na to ani dívat.
Hnus.

Jan.A.K.
9. února • 19:50

Předek Scirocco a Opel Ampera.
Konečný jsem si vzpomněl.

Doporučujeme

Články odjinud