Nové Audi A8 již zná své české ceny

Novou generaci vrcholné limuzíny značky Audi jsme vám představili docela nedávno, stalo se tak 2. prosince 2009. Nyní svítí v kalendáři jen o dva měsíce pozdější datum a vůz si to již šine na český trh. U dealerů jej sice zatím nenajdete, ale ceník byste si z českých autosalonů Audi odnést mohli, novou A8 je totiž již možné objednávat a logicky tedy zná i své české ceny.

Ty byly zatím stanoveny pouze pro dva modely, které budou zpočátku k dispozici - verze 4,2 FSI tiptronic quattro a 4,2 TDI tiptronic quattro, obě jsme vám blíže představili v již odkazovaném článku. Audi ovšem neopomíná dodat, že ten pravý náskok díky technice zažijete až s verzí 3,0 TDI s pohonem předních kol, která se na trhu objeví teprve později.

Benzinová verze 4,2 FSI je nyní k objednání za cenu od 1 962 083 Kč bez DPH resp. 2 354 500 Kč s DPH, naftová alternativa 4,2 TDI pak za cenu od 2 055 750 Kč bez DPH resp. 2 466 900 Kč s DPH. Počítat je možno s dlouhým seznamem specifické příplatkové výbavy, konkrétnější však tisková zpráva automobilky není. Další důvod navštívit některého z dealerů, kde by snad měli být sdílnější...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Nové Audi A8
TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

21.  11.  2017 | Milan Lažanský | 12 příspěvků
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 17 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků