petr r. (petrumr)
7. května • 15:43

v dnešní době plug in už nemá cenu kupovat ta A6 e-tron udělá 600km a bez měnění oleje, chodit na emise a frunk žádný.

Honimir
7. května • 13:32

Škoda, že to není jen HEV s plnohodnotnou nádrži, desetinovou baterkou, o 150-200kg lehčí, půl sekundy na zrychlení dole a cenou třeba taky o 100-150k. Dotace na pluginy jsou snad už všude minulostí.I brzdy by vydržely třeba 100-120kkm, jezdilo by to za 7 a pořád by s tím byl kopec zábavy.

Hamarel
8. května • 14:52

Kupce prémie HEV nezajímají, ten kdo létá dlouhé trasy po dálnicích tady má pro tyto účely stále nedostižný diesel (po dvoulitru přijde i V6) a ten kde chce nějaký mix město mimoměsto má ideálně PHEV nebo když je to hodně o městě, tak EV. A pokud je někdo fajnšmekr a těch je mezi kupci prémie také dost, tak má benzínový ICE. Cpát k tomu nějaký HEV by byl propadák, jediný kde to dělá je pseudoprémie Lexus a stačí se podívat na evropské prodeje D3 vs Lexus a je to nebe a dudy.

Jan Taraba
7. května • 13:50

Takové řešení by bylo zcela k ničemu. Zaprvé by to nesnížilo fleetové emise, o které jde v první řadě.
Zadruhé by to nikdo nekoupil, protože není důvod.
Zatřetí by to neumožnilo bezemisní jízdu a tedy ani na kratší vzdálenosti ani v městském provozu a ani k domácí FVE by to nedávalo žádný smysl.
A začtvrté, s třílitrovým šestiválcem by to opravdu za 7l nejezdilo ani omylem.

Honimir
9. května • 13:10

Tady ta kráska ma emise 51-66g/km, takže nemá nárok na EL značky apod., žádný vyhody to teda nemá.

Doporučujeme

Články odjinud