v dnešní době plug in už nemá cenu kupovat ta A6 e-tron udělá 600km a bez měnění oleje, chodit na emise a frunk žádný.
Škoda, že to není jen HEV s plnohodnotnou nádrži, desetinovou baterkou, o 150-200kg lehčí, půl sekundy na zrychlení dole a cenou třeba taky o 100-150k. Dotace na pluginy jsou snad už všude minulostí.I brzdy by vydržely třeba 100-120kkm, jezdilo by to za 7 a pořád by s tím byl kopec zábavy.
Kupce prémie HEV nezajímají, ten kdo létá dlouhé trasy po dálnicích tady má pro tyto účely stále nedostižný diesel (po dvoulitru přijde i V6) a ten kde chce nějaký mix město mimoměsto má ideálně PHEV nebo když je to hodně o městě, tak EV. A pokud je někdo fajnšmekr a těch je mezi kupci prémie také dost, tak má benzínový ICE. Cpát k tomu nějaký HEV by byl propadák, jediný kde to dělá je pseudoprémie Lexus a stačí se podívat na evropské prodeje D3 vs Lexus a je to nebe a dudy.
Takové řešení by bylo zcela k ničemu. Zaprvé by to nesnížilo fleetové emise, o které jde v první řadě.Zadruhé by to nikdo nekoupil, protože není důvod.Zatřetí by to neumožnilo bezemisní jízdu a tedy ani na kratší vzdálenosti ani v městském provozu a ani k domácí FVE by to nedávalo žádný smysl.A začtvrté, s třílitrovým šestiválcem by to opravdu za 7l nejezdilo ani omylem.
Tady ta kráska ma emise 51-66g/km, takže nemá nárok na EL značky apod., žádný vyhody to teda nemá.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.