Nové Audi A6 se  během březnové premiéry  uvedlo na trh zprvu s mild-hybridní technikou pod kapotou. | Audi A6 Avant & Sedan e-hybrid quattro Zdroj: Audi

Nové Audi A6 se během březnové premiéry uvedlo na trh zprvu s mild-hybridní technikou pod kapotou. | Audi A6 Avant & Sedan e-hybrid quattro | Zdroj: Audi

Nyní už však automobilka dle plánu pro sedan i kombi Avant rozšiřuje paletu motorizací, a to konkrétně o nové plug-in hybridní ústrojí e-hybrid quattro ve dvou úrovních naladění. | Audi A6 Avant e-hybrid quattro Zdroj: Audi

Nyní už však automobilka dle plánu pro sedan i kombi Avant rozšiřuje paletu motorizací, a to konkrétně o nové plug-in hybridní ústrojí e-hybrid quattro ve dvou úrovních naladění. | Audi A6 Avant e-hybrid quattro | Zdroj: Audi

Identická technika mimochodem nedávno  doplnila i nabídku nejnovějšího Audi A5 . | Audi A6 Avant e-hybrid quattro Zdroj: Audi

Identická technika mimochodem nedávno doplnila i nabídku nejnovějšího Audi A5. | Audi A6 Avant e-hybrid quattro | Zdroj: Audi

Základem plug-in hybridů je zážehový čtyřválec 2.0 TFSI o výkonu 185 kW (252 k), kterému pomáhá elektromotor o výkonu až 105 kW integrovaný do skříně sedmistupňové převodovky S tronic. | Audi A6 Avant e-hybrid quattro Zdroj: Audi

Základem plug-in hybridů je zážehový čtyřválec 2.0 TFSI o výkonu 185 kW (252 k), kterému pomáhá elektromotor o výkonu až 105 kW integrovaný do skříně sedmistupňové převodovky S tronic. | Audi A6 Avant e-hybrid quattro | Zdroj: Audi

Ve výsledku tak A6 e-hybrid quattro posílá standardně na všechna kola systémových 220 kW (299 koní) a 450 Nm točivého momentu, nebo 270 kW (367 koní) a 500 Nm v silnějším provedení. | Audi A6 Avant e-hybrid quattro Zdroj: Audi

Ve výsledku tak A6 e-hybrid quattro posílá standardně na všechna kola systémových 220 kW (299 koní) a 450 Nm točivého momentu, nebo 270 kW (367 koní) a 500 Nm v silnějším provedení. | Audi A6 Avant e-hybrid quattro | Zdroj: Audi

Obě verze ústrojí pracují s novou baterií o kapacitě 25,9 kWh (využitelných 20,7 kWh), což představuje nárůst o zhruba 45 % vůči předchůdci. | Audi A6 Avant e-hybrid quattro Zdroj: Audi

Obě verze ústrojí pracují s novou baterií o kapacitě 25,9 kWh (využitelných 20,7 kWh), což představuje nárůst o zhruba 45 % vůči předchůdci. | Audi A6 Avant e-hybrid quattro | Zdroj: Audi

Povýšen byl rovněž maximální výkon střídavého nabíjení na 11 kW – z nuly na 100 % kapacity je energie obnovena za zhruba 2,5 hodiny. | Audi A6 Avant e-hybrid quattro Zdroj: Audi

Povýšen byl rovněž maximální výkon střídavého nabíjení na 11 kW – z nuly na 100 % kapacity je energie obnovena za zhruba 2,5 hodiny. | Audi A6 Avant e-hybrid quattro | Zdroj: Audi

Nakonec Audi zapracovalo také na efektivitě rekuperačního brzdění, díky čemuž A6 ujede přes 100 km v čistě elektrickém režimu. | Audi A6 Avant e-hybrid quattro Zdroj: Audi

Nakonec Audi zapracovalo také na efektivitě rekuperačního brzdění, díky čemuž A6 ujede přes 100 km v čistě elektrickém režimu. | Audi A6 Avant e-hybrid quattro | Zdroj: Audi

Výchozí verze plug-in hybridu zajistí sedanu i kombi Avant zrychlení z nuly na 100 km/h za 6 sekund, u výkonnějšího provedení jde o 5,3 sekundy. | Audi A6 Avant e-hybrid quattro Zdroj: Audi

Výchozí verze plug-in hybridu zajistí sedanu i kombi Avant zrychlení z nuly na 100 km/h za 6 sekund, u výkonnějšího provedení jde o 5,3 sekundy. | Audi A6 Avant e-hybrid quattro | Zdroj: Audi

Maximální rychlost je pro obě verze identických 250 km/h, zatímco v elektrickém režimu lze cestovat rychlostí až 140 km/h. | Audi A6 Sedan e-hybrid quattro Zdroj: Audi

Maximální rychlost je pro obě verze identických 250 km/h, zatímco v elektrickém režimu lze cestovat rychlostí až 140 km/h. | Audi A6 Sedan e-hybrid quattro | Zdroj: Audi

Uvedení nových plug-in hybridů na trh je plánováno již na květen. České ceny zatím neznáme... | Audi A6 Sedan e-hybrid quattro Zdroj: Audi

Uvedení nových plug-in hybridů na trh je plánováno již na květen. České ceny zatím neznáme... | Audi A6 Sedan e-hybrid quattro | Zdroj: Audi

...v Německu však A6 Sedan e-hybrid quattro ve výchozí úrovni výkonu startuje na částce 65.800 eur (cca 1,64 milionu korun), výkonnější verze posune cenovku na základních 75.050 eur (cca 1,87 milionu korun). | Audi A6 Sedan e-hybrid quattro Zdroj: Audi

...v Německu však A6 Sedan e-hybrid quattro ve výchozí úrovni výkonu startuje na částce 65.800 eur (cca 1,64 milionu korun), výkonnější verze posune cenovku na základních 75.050 eur (cca 1,87 milionu korun). | Audi A6 Sedan e-hybrid quattro | Zdroj: Audi

| Audi A6 Sedan e-hybrid quattro Zdroj: Audi

| Audi A6 Sedan e-hybrid quattro | Zdroj: Audi

| Audi A6 Sedan e-hybrid quattro Zdroj: Audi

| Audi A6 Sedan e-hybrid quattro | Zdroj: Audi

| Audi A6 Sedan e-hybrid quattro Zdroj: Audi

| Audi A6 Sedan e-hybrid quattro | Zdroj: Audi

| Audi A6 Sedan e-hybrid quattro Zdroj: Audi

| Audi A6 Sedan e-hybrid quattro | Zdroj: Audi

| Audi A6 Sedan e-hybrid quattro Zdroj: Audi

| Audi A6 Sedan e-hybrid quattro | Zdroj: Audi

| Audi A6 Sedan e-hybrid quattro Zdroj: Audi

| Audi A6 Sedan e-hybrid quattro | Zdroj: Audi

| Audi A6 Sedan e-hybrid quattro Zdroj: Audi

| Audi A6 Sedan e-hybrid quattro | Zdroj: Audi

| Audi A6 Sedan e-hybrid quattro Zdroj: Audi

| Audi A6 Sedan e-hybrid quattro | Zdroj: Audi

Nyní už však automobilka dle plánu pro sedan i kombi Avant rozšiřuje paletu motorizací, a to konkrétně o nové plug-in hybridní ústrojí e-hybrid quattro ve dvou úrovních naladění. | Audi A6 Avant e-hybrid quattro Zdroj: Audi
Identická technika mimochodem nedávno  doplnila i nabídku nejnovějšího Audi A5 . | Audi A6 Avant e-hybrid quattro Zdroj: Audi
Základem plug-in hybridů je zážehový čtyřválec 2.0 TFSI o výkonu 185 kW (252 k), kterému pomáhá elektromotor o výkonu až 105 kW integrovaný do skříně sedmistupňové převodovky S tronic. | Audi A6 Avant e-hybrid quattro Zdroj: Audi
Ve výsledku tak A6 e-hybrid quattro posílá standardně na všechna kola systémových 220 kW (299 koní) a 450 Nm točivého momentu, nebo 270 kW (367 koní) a 500 Nm v silnějším provedení. | Audi A6 Avant e-hybrid quattro Zdroj: Audi
20
Fotogalerie

Nové Audi A6 rozšiřuje motorizace o plug-in hybrid. Na elektřinu ujede přes 100 km

Také do nejnovější A6 míří pokročilá verze plug-in hybridního ústrojí, na kterém Audi zapracovalo ve všech ohledech.

Nové Audi A6 se během březnové premiéry uvedlo na trh zprvu s mild-hybridní technikou pod kapotou. Nyní už však automobilka dle plánu pro sedan i kombi Avant rozšiřuje paletu motorizací, a to konkrétně o nové plug-in hybridní ústrojí e-hybrid quattro ve dvou úrovních naladění. Identická technika mimochodem nedávno doplnila i nabídku nejnovějšího Audi A5.

Základem plug-in hybridů je zážehový čtyřválec 2.0 TFSI o výkonu 185 kW (252 k), kterému pomáhá elektromotor o výkonu až 105 kW integrovaný do skříně sedmistupňové převodovky S tronic. Ve výsledku tak A6 e-hybrid quattro posílá standardně na všechna kola systémových 220 kW (299 koní) a 450 N.m točivého momentu, nebo 270 kW (367 koní) a 500 N.m v silnějším provedení.

Obě verze ústrojí pracují s novou baterií o kapacitě 25,9 kWh (využitelných 20,7 kWh), což představuje nárůst o zhruba 45 % vůči předchůdci. Povýšen byl rovněž maximální výkon střídavého nabíjení na 11 kW – z nuly na 100 % kapacity je energie obnovena za zhruba 2,5 hodiny. Nakonec Audi zapracovalo také na efektivitě rekuperačního brzdění, díky čemuž A6 ujede přes 100 km v čistě elektrickém režimu.

Výchozí verze plug-in hybridu zajistí sedanu i kombi Avant zrychlení z nuly na 100 km/h za 6 sekund, u výkonnějšího provedení jde o 5,3 sekundy. Maximální rychlost je pro obě verze identických 250 km/h, zatímco v elektrickém režimu lze cestovat rychlostí až 140 km/h.

Uvedení nových plug-in hybridů na trh je plánováno již na květen. České ceny zatím neznáme, v Německu však A6 Sedan e-hybrid quattro ve výchozí úrovni výkonu startuje na částce 65.800 eur (cca 1,64 milionu korun), výkonnější verze posune cenovku na základních 75.050 eur (cca 1,87 milionu korun).

Zdroj: Audi | Zdroj videa: Audi

Audi A6

Audi A6 je prestižní model vyšší střední třídy. K tradičním přednostem v podobně propracovaného interiéru a pohonu quattro přidává v současné generaci i vytříbené jízdní vlastnosti. Skvělé jsou přeplňované motory TFSI a TDI.

Ceny, motory • Audi A6 Allroad • Test Audi A6 50 TDI • Elektromobil • Test Audi A6 55 TFSI quattro

Doporučujeme

Články odjinud