Nové Audi A6 Allroad kompletní český ceník vč. příplatkové výbavy (doplněno)

23 komentářů

MILDA
1. května • 19:06

Mám rád Audi a jezdím je.  Poslední je allroad, který o proti BMW 5- kombi  nemá problém s  vyššími obrubníky a je nepochybně využitelnější. Jinak Audi je vždy o trochu horší než BMW ve stejné kategorii A6 Proti BMW5.
Q7 je obrovské auto a od toho se odvíjejí jeho mínusy a za největší považuji právě jeho velikost a váhu. S 3l TDI  je to problém při předjíždění a s 4,2 je problém s 19 litry spotřeby. Objektivně málo kdo potřebuje tak velké auto. Početné rodiny na něj nemají a ti co ano, pro ně to je jen frajeřina a pocit nadřazenosti na silnici. Ti ale musejí sáhnout po 4,2, jinak je natře kde kdo. Q7 je vyhoněná reklamou a očekáváním a  až se stane běžnou její atraktivita poklesne. Uvnitř pro řidiče stejné jako A6  a cena, nenechte se mýlit základem. Příplatky zvednou cenu klidně o 800 tisíc a nejde o zbytečnou výbavu.
 S tímto střízlivým pohledem, i když mně prodejce  přesvědčuje abych si Q7 koupil, zvolím Audi A6 allroad. Budu meší "machr" ale rozum zvítězí. Allroad pojede i s 3l TDI a v  opravdovém terénu má smůlu i Q7. Pro teréňáky doporučuji Jeep. Audi A6 alroad je asi optimálnější volba pro toho kdo upřednostňuje aby auto opravdu jelo.

Žmulín
2. května • 14:19

Celkem souhlas,jenom nesouhlasim s tou "masáží" ve většim autě.Nový allroad je podle mě dostatečně reprezentativní auto a jestli si někdo koupí něco jako Q7 a jezdí v něm z 95% sám a do terénu z 99% vůbec ne,tak je spíš vůl,než pašák a pro teréňáky je tu spousta možností kromě Jeepu-Patrol,Landcruser,Pajero atd.

wewerk
31. května • 20:53

a co takhle nissan patrol, to si zapomněl ?
P.S: Q7 mám a dneska se mi vysral.

Žmulín
28. dubna • 15:16

Tohle je rozhodně lepší,než nějaký Q7.Na polňačky stačí a neni to přerostlá kravina,co stejně neni teréňák a v životě ani v naprostý většině nesjede z asfaltu

princ
28. dubna • 16:58

Taky Q7 (SUV) neni urceny do terenu, ale z 90% na silnici a zbytek lehky teren. A nechpu jak nekdo muze porovnavat neco v cem jeste ani nesedel resp. nejel.
Podle me koncept vypadal fantasticky, ale jestli bude vypadat jako A6, tak moc velkou diru do sveta neudela.

biturbo
28. dubna • 21:27

Vivat nový allroad.Q7 je proti němu neomalený a neohrabaný otesánek i v TOP motorizaci.V nabídce motorizace nového alrroadu mi však chybí přeplňovaný benzín nebo 4,2 z nové RS4.Počkám si co nabídne www.bb-automobiltechnik.de   Dá se očekávat,že z 257 udělá 331KW,pak to tedy beru.Jinak pokukuju po cayenovi turbo s chipem.Je to jediné SUV,které dovede svůj předimenzovaný výkon plně využít v praxi.Jsem zastáncem vše v jednom.Rychlý přesun po dálnicích,častý pohyb po neskutečně děravých okreskách a bezproblémový dojezd na horskou chatu.Můj současný allroad mi toto vše poskytuje,ale stárne a výkonu není nikdy dost.Manželčina touarega V10 jsem v uplynulém roce osedlal pouze jdnou a to před silvestrem,kdy napadlo 40 cm sněhu a já se obával,že to můj allroad nepřekoná.Obával jsem se správně,protože i jeho max. světlost kolem 450 mm byla místy málo.Z praxe můžu říct,že v terénu je to u touarega neuvěřitelné vítězství elektroniky nad lidskýma schopnostma.Když už si myslíte,že jste v koncích,tak se ta kára znovu rozjede.Nijak zvlášť to neprožívám,ale je to tak,s něčím podobným jsem se u jiných tereňáků s automatem nesetkal.Na druhé straně si ho pro běžný denní provoz nezvolím.Ať žije allroad!!!
 
 

mayklmaykl
29. dubna • 12:14

touareg má světlost 450mm?
vidíš a já co jsem pojezdil jak s audinou-nikoli allroadem a s touaregem tak mi přišlo že audi vyjede citelně víc,touareg je taky jak sáně....
s touaregem jsem se v závěji zahrabal poměrně rychle což mě překvapilo....
jinak all. vs Q7....sám nevím líbí se mi oboje

princ
28. dubna • 22:50

No, hlavne zes Touarega koupil manzelce a to jeste v takove motorizaci. A s tim vykonem, ne kazdy si muze dovolit jezdit za 18 l a vice. Jo, jo ted uz zacinaji myslet na spotrebu i ti co si porizuji takovy drahy auta.

Al..
28. dubna • 13:50

Já bych neváhal mezi allroad a q7 - jednoznačne q7. Když čtyřkolka tak pořádná jako právě q7. Jo a s garážema není problém... (momentálně GRAND CHEROKEE)

Cynik
1. května • 18:31

Nám se do garáže nevleze ani Touareg (na šířku), máme to dělaný na starý škodovky.

Tonda
28. dubna • 16:16

to jo, Q7 má 1.74 m, to není žádná zvláštní výška - ale JGC má ještě o 10 cm míň.  Takhle u H3 hummeru bych ty obavy z garáží chápal - 1.90 m

loop
28. dubna • 16:23

s výškou ani ne spíš s délkou a šířkou. doporučuji vyzkoušet.

Dusan
28. dubna • 16:54

To je asi jako si stezovat u Ferrari, ze je dobry, ale moc rychly. Rozmery jsou obecne hlavnim duvodem proc se SUVcka prodavaji.

loop
28. dubna • 17:53

přečti si prosím důkladně diskuzi  a pak se zamysli a pak něco napiš.

loop
28. dubna • 16:16

Vidím, že víš o čem píšeš:délka/šířka/výška
Nové Grand Cherokee  4750x1870x1740
staré GR           ;              4610x1860x1773
Q7        &nbs p;           ;               5086x1983x1737
starý allroad                   4810x1853x1482       nový 4930x1890x1520
S allroedem jezdím a rozměrově není tak moc od GCH, ale když jsem zkoušel Q7, tak ten rozdíl už hodně cítíš!!!

mvb
28. dubna • 11:47

je zajimave, ze s FAP je levnejsi... nevite nahodou proc? ma to snad horsi vykon s FAP? proc vubec nabizeji variantu bez FAP?

snad se bude dat ve mestech dychat, kdyz se tato anomalie rozsiri...

Mitch
28. dubna • 1:09

To fakt asi nepochopim, je drazsi nez Q7... kdo to bude kupovat? Pokud uz tak Q7 a ne tuto nadzvedlou A6

loop
28. dubna • 8:38

já - Q7 je příliš velká, s allroadem jsem spokojený, tak za dva roky jdu znovu asi do něj. mám známého, taky s A, který jen čeká na léto a kupuje. stačí?

Mitch
28. dubna • 11:29

nejvice allrodu jsem stejne videl jen v Cechach... to auto je predrazene, coz o Q7 nemuzu rici

loop
28. dubna • 12:24

allroad má v základu lepší výbavu, třeba pneumatický výškově stavitelný podvozek, to má Q7 za příplatek 86tis. Jel jsi alespoň jedním z těch aut? Nebo jen teoretizuješ? Zkoušel jsi třeba s Q7 podzemní garáže?

vedeni
29. dubna • 13:37

A ty jo? Nebo jsi cet AutoTip?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
loop
30. dubna • 0:47

oboje, a bylo to vyvoláno článkem a proč?  protože jsem o Q7 přemýšlel, už ne!

Kislik
28. dubna • 8:26

bude to kupovat ten kdo kupovat soucasny model Allroad a ze se jich malo neprodalo. jako stastny majitel vam mohu sdeli, ze oproti velkemu suv to ma radu vyhod, nasadit kola na strechu neznamena dojit pro zebrik, zajizdeni do nizkych garazi neni problem, hmotnost je jeste jakz takz prijatelna pro zakladace aut ktere se v posledni dobe v garazich mnozi a samozrejme v neposledni rade se to stahne dolu a jede se na business meeting a vypada to skoro jako bezna manazerska limuzina/kombi o cemz u SUV nemuze byt rec. jen mi pripada podle fotek, ze soucasna verze hodne vymekla, koncept byl nadherny, ale skutecnost uz mene, necham se prekvapit na zivo

Doporučujeme

Články odjinud