Nové Audi A6 Allroad je tady. Robustnější klasika spoléhá na naftový mild-hybrid

Hybrid a s rakovinometem? Audi je s křížkem po funuse.

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
E15  |  05. 06. 2019 13:11

On to navíc ani moc hybrid není... spíš takový upocený marketing...

Odpovědět  |   | 

Prostě starej známej greenwashing: máme rádi planetu, ale steně na ní serem.

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  06. 06. 2019 09:01

Rozhoduje ale zakaznik, co si koupi. A kdyz nekdo mermomoci musi mit ctyri krouzky (whatever) v silne nafte (apod)... A kdyz tim nekdo mermomoci musi denne popojizdet a stat hodiny v kolonach...

Odpovědět  |   | 
E15  |  05. 06. 2019 13:06

139 mm - 45 mm = 94 mm! To se mi nějak nezdá...

Odpovědět  |   | 
Olaf  |  05. 06. 2019 13:09

Panevropský křižník. Cenově nedostupný ideál dokonalého všestranného vozu.

Odpovědět  |   | 
Richtr  |  05. 06. 2019 14:14

Paráda, nejlepší provedení A6 a pro toho kdo nemusí SUV a potřebuje schopný universál asi jediná možnost na trhu.

Odpovědět  |   | 
Olaf  |  05. 06. 2019 14:19

XC90 lze vidět často, allroad téměř vůbec. V cenové kategorii kolem dvou míčů nejsou tyto vozy už vyhledávané. Je vůbec klika, že se celkově najde dost kupců, aby se Audi tento vynikající vůz vyplatil.

Odpovědět  |   | 
Olaf  |  05. 06. 2019 14:21

Spletl jsem si název, V90 crosscountry, ne to suv

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  05. 06. 2019 21:46

V90 se kupuje ve Svedsku, kde cenikovka je o 30% nize nez u nas. A svedsky dealer nakou slevu urcite da take. Tipuji kolem 7-10%.U nas volvo je past na penezenku u nekterych modelu.

Odpovědět  |   | 
Richtr  |  05. 06. 2019 14:37

Asi jezdím po jiným silnicích, já vídám allroadů minulých generací tři prdky.

Odpovědět  |   | 
E15  |  05. 06. 2019 14:44

tyhle příšerné ojetiny s V6 TDI čadícími jak lokomotiva Sergej potkávám bohužel taky, ale připadá mi, že i těch už naštěstí ubývá.

Odpovědět  |   | 
WP  |  06. 06. 2019 04:39

Od nynějška minulá generace čadí? Nevím, že by jí ubývalo.

Odpovědět  |   | 
WP  |  06. 06. 2019 04:38

Olafe, hezký pokus prodejce, ale lež má krátké nohy.

Odpovědět  |   | 
Olaf  |  06. 06. 2019 07:13

Jestli máš statistiky prodejů, můžeš to sem hodit. Je to jen má domněnka. Bavil jsem se o nových vozech, ne dovezených speciálech. Ojetých allroadů jezdí kopy, ale nových ne.

Odpovědět  |   | 
C+K  |  06. 06. 2019 08:06

Nový allroad nejezdí žádný, protože se teprve se uvádí na trh, to snad pochopí z článku i blbec.

Odpovědět  |   | 
speedfred  |  06. 06. 2019 11:45

Známy kupuje každý rok "nového" (5-15.000km) Allroada BiTdi priamo v Ingolstade.Naposledy ho stál 60t € bez DPH z ceníkovky 106t €. Vozenie je fakt parádne.

Odpovědět  |   | 
E15  |  06. 06. 2019 17:46

Jaký má tohle smysl? Měnit auto každý rok? Proč?

Odpovědět  |   | 
Michal  |  06. 06. 2019 20:34

Po roce ho prodává za stejno jako při nákupu-možná.

Odpovědět  |   | 
MXC  |  06. 06. 2019 21:41

Smysl to má ten, že si s Allroadem dovezeném přímo z Německa z Neckarsulmu 14-16 měsíců pojezdím, z 20.000 km najedu na 70 - 80.000 km a tady v Česku prodám za to co jsem koupil. Stojí mě to povinný servis po 30.000 km a po 60.000 km, naftu a když vyměníš brzdové desky, tak sada na předek a sada na zadek. Prostě automaty žerou brzdové desky více. Po 16. měsících prodávám auto, které má celkovou záruku 4 roky nebo 200.000 km od uvedení do provozu.
Minule mě garančka motor olej, filtr olej, vzduch, pilový stála méně, než na novém Superbu.

Odpovědět  |   | 
speedfred  |  06. 06. 2019 21:56

Všetko zle on s tým spravi za rok do 200.000km.
Nerozmýšľajte čo robí,koľko km je to denne atď atď - skratka robí to.

Odpovědět  |   | 
MXC  |  07. 06. 2019 08:25

to je možné, já psal můj případ. Auto s mým uvedeným nájezdem ihned prodám. Pokud váš známý umí takové auto s nájezdem 200.000 km prodat za cenu jakou koupil, zaslouží obdiv.
Já to prodám zájemci ještě se zárukou.

Odpovědět  |   | 
speedfred  |  07. 06. 2019 09:07

On to nepredá za cenu akú kúpil, to by asi ani nikoho takého nenašiel.Samozrejme je cena nižšia,ale stále menšia strata akoby kupoval nové. Najlepšie je že on má 2ks A6 - jedna čaká stále pripravená keby náhodou niečo (porucha,havária).

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Vylepšené Mini SE Countryman nás fakt bavilo! Tříválec do zásuvky má síly až až

Mini Cooper SE Countryman All4

Jen pár desítek hodin před tím, než Česká republika na vládním semaforu zčervenala, jsme si stihli odskočit do Německa na projížďku s vylepšeným plug-in hybridním Mini Countryman. A ta jízda fakt stála za to!

26.  9.  2020 | Jan Mička | 15 příspěvků
TEST Peugeot e-208 GT 100 kW: Cizelace městského auta pro nadšence

Peugeot e-208 GT

Peugeot 208 se prodává i v elektrické variantě. Zkusili jsme si kousek v nejvyšší výbavě GT.

24.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 13 příspěvků
Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

20.  9.  2020 | Jiří BaborskýOndřej Mára | 47 příspěvků

Nejčtenější články

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. Projekt ale nakonec zatrhlo vedení

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. …

Čtyřkolový symbol luxusního života v Československu se měl původně dočkat zásadní modernizace. Zdárný konec však nepřišel.

12.  9.  2020 | | 28 N/A
Fuglevič Daniel
LimuzínaVývojTatra
Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme v ní seděli! Levná není, stojí za to?

Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme …

Dost možná jde o nejdůležitější model v celé historii automobilky Škoda. Enyaq iV je první vůz Škoda od základu navržený jako elektromobil a dnes si v Praze odbyl světovou premiéru, my však měli možnost si jej do detailu prohlédnout už s předstihem.

1.  9.  2020 | | 174 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVCrossoverPremiéry
Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na d…

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

21.  9.  2020 | | 202 N/A
Kadera Vladimír
Octavia RSNürburgring
BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o praktickou Škodu. Neměl šanci uspět

BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o prak…

Dodávka s motorem uloženým vzadu pod nákladovým prostorem může na první pohled vypadat jako naprostý nesmysl. Když vám ale zoufale chybí prostředky na vývoj nového automobilu s vhodnější koncepcí, můžete si buď založit ruce za hlavu nebo to zkusit. V Bratislavských automobilových závodech si vybrali tu druhou možnost, proti státnímu plánování komunistického molocha však neměli šanci.

19.  9.  2020 | | 41 N/A
Mihálik Miro
DodávkyŠkodaUžitková autaRetro
Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je nové video z uzounkých ulic Štramberka

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je no…

Tatra Force může sloužit u armády i hasičům. Kopřivničtí nyní ubezpečují, že se dostane opravdu všude.

29.  8.  2020 | | 19 N/A
Kadera Vladimír
TatraVideo