Nové Audi A6 Allroad je tady. Robustnější klasika spoléhá na naftový mild-hybrid

23 komentářů

Richtr
5. června • 14:14

Paráda, nejlepší provedení A6 a pro toho kdo nemusí SUV a potřebuje schopný universál asi jediná možnost na trhu.

Olaf
5. června • 14:19

XC90 lze vidět často, allroad téměř vůbec. V cenové kategorii kolem dvou míčů nejsou tyto vozy už vyhledávané. Je vůbec klika, že se celkově najde dost kupců, aby se Audi tento vynikající vůz vyplatil.

WP
6. června • 4:38

Olafe, hezký pokus prodejce, ale lež má krátké nohy.;-)

Olaf
6. června • 7:13

Jestli máš statistiky prodejů, můžeš to sem hodit. Je to jen má domněnka. Bavil jsem se o nových vozech, ne dovezených speciálech. Ojetých allroadů jezdí kopy, ale nových ne.

speedfred
6. června • 11:45

Známy kupuje každý rok "nového" (5-15.000km) Allroada BiTdi priamo v Ingolstade.Naposledy ho stál 60t € bez DPH z ceníkovky 106t €. Vozenie je fakt parádne.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
E15
6. června • 17:46

Jaký má tohle smysl? Měnit auto každý rok? Proč?

MXC
6. června • 21:41

Smysl to má ten, že si s Allroadem dovezeném přímo z Německa z Neckarsulmu 14-16 měsíců pojezdím, z 20.000 km najedu na 70 - 80.000 km a tady v Česku prodám za to co jsem koupil. Stojí mě to povinný servis po 30.000 km a po 60.000 km, naftu a když vyměníš brzdové desky, tak sada na předek a sada na zadek. Prostě automaty žerou brzdové desky více. Po 16. měsících prodávám auto, které má celkovou záruku 4 roky nebo 200.000 km od uvedení do provozu.
Minule mě garančka motor olej, filtr olej, vzduch, pilový stála méně, než na novém Superbu.

speedfred
6. června • 21:56

Všetko zle on s tým spravi za rok do 200.000km.
Nerozmýšľajte čo robí,koľko km je to denne atď atď - skratka robí to.

MXC
7. června • 8:25

to je možné, já psal můj případ. Auto s mým uvedeným nájezdem ihned prodám. Pokud váš známý umí takové auto s nájezdem 200.000 km prodat za cenu jakou koupil, zaslouží obdiv.
Já to prodám zájemci ještě se zárukou.

speedfred
7. června • 9:07

On to nepredá za cenu akú kúpil, to by asi ani nikoho takého nenašiel.Samozrejme je cena nižšia,ale stále menšia strata akoby kupoval nové. Najlepšie je že on má 2ks A6 - jedna čaká stále pripravená keby náhodou niečo (porucha,havária).

Michal
6. června • 20:34

Po roce ho prodává za stejno jako při nákupu-možná.

C+K
6. června • 8:06

Nový allroad nejezdí žádný, protože se teprve se uvádí na trh, to snad pochopí z článku i blbec.

Richtr
5. června • 14:37

Asi jezdím po jiným silnicích, já vídám allroadů minulých generací tři prdky.

E15
5. června • 14:44

tyhle příšerné ojetiny s V6 TDI čadícími jak lokomotiva Sergej potkávám bohužel taky, ale připadá mi, že i těch už naštěstí ubývá.

WP
6. června • 4:39

Od nynějška minulá generace čadí? Nevím, že by jí ubývalo.

Olaf
5. června • 14:21

Spletl jsem si název, V90 crosscountry, ne to suv

Lojza
5. června • 21:46

V90 se kupuje ve Svedsku, kde cenikovka je o 30% nize nez u nas. A svedsky dealer nakou slevu urcite da take. Tipuji kolem 7-10%.U nas volvo je past na penezenku u nekterych modelu.

Olaf
5. června • 13:09

Panevropský křižník. Cenově nedostupný ideál dokonalého všestranného vozu.

E15
5. června • 13:06

139 mm - 45 mm = 94 mm! To se mi nějak nezdá...

Kuk Vykuk
5. června • 13:04

Hybrid a s rakovinometem? Audi je s křížkem po funuse. B-]

E15
5. června • 13:11

On to navíc ani moc hybrid není... spíš takový upocený marketing...

Kuk Vykuk
5. června • 15:12

Prostě starej známej greenwashing: máme rádi planetu, ale steně na ní serem. B-]

bzzz
6. června • 9:01

Rozhoduje ale zakaznik, co si koupi. A kdyz nekdo mermomoci musi mit ctyri krouzky (whatever) v silne nafte (apod)... A kdyz tim nekdo mermomoci musi denne popojizdet a stat hodiny v kolonach...

Doporučujeme

Články odjinud