Paráda, nejlepší provedení A6 a pro toho kdo nemusí SUV a potřebuje schopný universál asi jediná možnost na trhu.
XC90 lze vidět často, allroad téměř vůbec. V cenové kategorii kolem dvou míčů nejsou tyto vozy už vyhledávané. Je vůbec klika, že se celkově najde dost kupců, aby se Audi tento vynikající vůz vyplatil.
Olafe, hezký pokus prodejce, ale lež má krátké nohy.;-)
Jestli máš statistiky prodejů, můžeš to sem hodit. Je to jen má domněnka. Bavil jsem se o nových vozech, ne dovezených speciálech. Ojetých allroadů jezdí kopy, ale nových ne.
Známy kupuje každý rok "nového" (5-15.000km) Allroada BiTdi priamo v Ingolstade.Naposledy ho stál 60t € bez DPH z ceníkovky 106t €. Vozenie je fakt parádne.
Jaký má tohle smysl? Měnit auto každý rok? Proč?
Smysl to má ten, že si s Allroadem dovezeném přímo z Německa z Neckarsulmu 14-16 měsíců pojezdím, z 20.000 km najedu na 70 - 80.000 km a tady v Česku prodám za to co jsem koupil. Stojí mě to povinný servis po 30.000 km a po 60.000 km, naftu a když vyměníš brzdové desky, tak sada na předek a sada na zadek. Prostě automaty žerou brzdové desky více. Po 16. měsících prodávám auto, které má celkovou záruku 4 roky nebo 200.000 km od uvedení do provozu.Minule mě garančka motor olej, filtr olej, vzduch, pilový stála méně, než na novém Superbu.
Všetko zle on s tým spravi za rok do 200.000km.Nerozmýšľajte čo robí,koľko km je to denne atď atď - skratka robí to.
to je možné, já psal můj případ. Auto s mým uvedeným nájezdem ihned prodám. Pokud váš známý umí takové auto s nájezdem 200.000 km prodat za cenu jakou koupil, zaslouží obdiv.Já to prodám zájemci ještě se zárukou.
On to nepredá za cenu akú kúpil, to by asi ani nikoho takého nenašiel.Samozrejme je cena nižšia,ale stále menšia strata akoby kupoval nové. Najlepšie je že on má 2ks A6 - jedna čaká stále pripravená keby náhodou niečo (porucha,havária).
Po roce ho prodává za stejno jako při nákupu-možná.
Nový allroad nejezdí žádný, protože se teprve se uvádí na trh, to snad pochopí z článku i blbec.
Asi jezdím po jiným silnicích, já vídám allroadů minulých generací tři prdky.
tyhle příšerné ojetiny s V6 TDI čadícími jak lokomotiva Sergej potkávám bohužel taky, ale připadá mi, že i těch už naštěstí ubývá.
Od nynějška minulá generace čadí? Nevím, že by jí ubývalo.
Spletl jsem si název, V90 crosscountry, ne to suv
V90 se kupuje ve Svedsku, kde cenikovka je o 30% nize nez u nas. A svedsky dealer nakou slevu urcite da take. Tipuji kolem 7-10%.U nas volvo je past na penezenku u nekterych modelu.
Panevropský křižník. Cenově nedostupný ideál dokonalého všestranného vozu.
139 mm - 45 mm = 94 mm! To se mi nějak nezdá...
Hybrid a s rakovinometem? Audi je s křížkem po funuse. B-]
On to navíc ani moc hybrid není... spíš takový upocený marketing...
Prostě starej známej greenwashing: máme rádi planetu, ale steně na ní serem. B-]
Rozhoduje ale zakaznik, co si koupi. A kdyz nekdo mermomoci musi mit ctyri krouzky (whatever) v silne nafte (apod)... A kdyz tim nekdo mermomoci musi denne popojizdet a stat hodiny v kolonach...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.