Audi A6 Allroad má české ceny. Plasty dá celkem lacino, ale ještě mu něco chybí

Veka  |  08. 07. 2019 08:52

honzikrevue.cz

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  08. 07. 2019 12:07

Autor to má krapátko dost popletené. Když už se prokoušeme jeho zmatenými sentencemi a odfiltrujeme spekulace od reality, dojdeme k závěru, že český importér zatím nestanovil cenu verze 55TDI. Což je celé téma článku.
No, jenže ono to (i kdyby sem 55TDI oficiálně nedorazila, což je nesmysl) je úplně jedno, protože první německý prodejce to auto za úplně stejných podmínek samozřejmě dodá.

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  08. 07. 2019 09:11

Normálně to nejde pochopit co autor myslí. Nejvýkonější je střední výkon nebo co???

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  08. 07. 2019 10:05

Mínusář ať mi to vysvětlí, já fakt nevím.

Odpovědět  |   | 
Filda  |  08. 07. 2019 11:03

na který odstave nebo pasáž prosím narážíte ? já jsem přečetl celý článek a moc nechápu ve které části článku má být nějaký vámi popisovaný výkonnostní rozpor, já jenom abych se zorientoval co že to vůbec hledám

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  08. 07. 2019 11:25

8. 7. 2019 | Jan Mička
Tradiční verze Allroad je dostupná výhradně s naftovými šestiválci. Nejvýkonnější z nich má 285 koní a dáte za něj více než 1,8 milionu korun.
A přitom nejvýkonější je 349 koní.

Odpovědět  |   | 
123  |  08. 07. 2019 11:35

myslel to tak že nejvýkonnější verze se zatím nedá koupit či nacenit, tudíž nejvýkonnější je 285k ..spíše mi vadí, že není konfigurátor aktualizovaní a vždy jim to trvá..

Odpovědět  |   | 
123  |  08. 07. 2019 11:37
Kankunen  |  08. 07. 2019 12:00

Myslel či nemyslel, jde to napsat úplně jednoduše a jednoznačně. Třeba tvůj příspěvek, jednoznačně si vyjádřil svoji myšlenku, že nikdo nemusí přemýšlet nad tím, jak si to vlastně myslel.

Odpovědět  |   | 
Danny  |  10. 07. 2019 23:13

Velmi pěkný a velmi schopný stroj za poměrně velké prachy ... které za něj, ale spousty manažerů dá, proč? Potože je první svého druhu ... protože je to Audi no a protože dobře jezdí a stárne oproti konkurenci velmi, velmi pomalu ... ale taková Audi prostě jsou.

Odpovědět  |   | 
MXC  |  11. 07. 2019 00:24

Akorát mě štvou tím ovládáním klimy a základních věcí přes dispeje. Nikdy to nemůže být bezpečnější při řízení proti otočnému knoflíku - tak jak to bylo u předposlední generace. Ale údajně to půjde nově objednat s "klasickým" ovládáním otočným knoflíkem, tlačítkem.
Dále mě štve, že u předposlední generace ovládání MMI sice bylo pomocí tlačítek a chtělo to trochu cviku, ale hlavní otočné kolečko bylo až za řadící-volící pákou a ruka mhla krásně ležet na středové opěrce a točilo se knoflíkem a potvrzovalo volby.
U nejnovější generace je nutné zvedat ruku k dispeji, mít ji nataženou na displej, není to moc pohodlné pro časté používání. A lovení funkce tlačítky na volantu není moc pohodlné a jednoduché.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Volkswagen Grand California 680: Dovolená na Slovensku jezdící, spící

Volkswagen Grand California 680

Největší obytný Volkswagen měří na délku skoro sedm metrů, přitom ale jezdí jako klasická dodávka. Jeho schopnosti jsme vyrazili prověřit na Slovensko.

13.  8.  2020 | Vladimír Kadera | 13 příspěvků
Za volantem nové Toyoty Yaris: Hybrid s třemi válci nelže a má skvělý podvozek!

Toyota Yaris 1.5 Hybrid

Čtvrtá generace yarisu je v Evropě nejdůležitějším modelem značky. Pro Čechy navíc zajímavá i tím, že se bude nově vyrábět u nás u Kolína. S novinkou jsme se mohli blíže seznámit na prázdných silnicích v okolí Bruselu.

11.  8.  2020 | Michal Dokoupil | 71 příspěvků
TEST Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4: Jak roztomilý Japonec vyzrál na EU

Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4

Zatímco řada evropských automobilek šíří názor, že malá SUV a crossovery pohon 4x4 nepotřebují, Suzuki se s tím nepáře a v modelu Ignis jej nabízí. Po nedávné modernizaci dokonce s hybridním pohonem, který je pro daný model jedinou možností.

9.  8.  2020 | Jan Mička | 56 příspěvků

Nejčtenější články

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější značku na přání. Pobaví ale i další úlovky

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější zna…

Registrační značky na přání mohou kdekomu připadat jako rozmařilost. Některé nápady ale upřímně pobaví!

3.  8.  2020 | | 19 N/A
Mička Jan
ZábavaZajímavosti
Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic takového jste u Škody ještě neviděli

Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic…

Premiéra prvního elektrického modelu Škodovky s platformou MEB proběhne už 1. září v Praze. Poprvé si můžete udělat bližší představu o tom, jak bude vypadat interiér vozu.

29.  7.  2020 | | 53 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVInteriér
Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta stará. Podívejte se, jak na to Škoda přišla

Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta st…

Tu a tam se k nám dostane materiál, který slouží hlavně k potřebám dealerů. Dnes si řekneme něco o tom, jak to udělat, aby na první pohled výrazně dražší nová Octavia RS vyšla v podstatě výhodněji než levnější minulá generace.

21.  7.  2020 | | 98 N/A
Mička Jan
České cenyŠkoda OctaviaSportovní auta
Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody po roce 1989. Dnes je ohromnou raritou

Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody …

Píše se rok 1996, léto je v plném proudu a nejlepším autem Škody, které vás odveze k vodě, je bezpochyby žlutá Felicia Fun. Good times…

1.  8.  2020 | | 18 N/A
Fuglevič Daniel
Škoda FeliciaRaritaRetro
Nejlevnější kombi v ČR má Dacia. Krásné není, přesto se o něj Češi možná porvou

Nejlevnější kombi v ČR má Dacia. Krásné nen…

Vlastně by nás ani nemělo překvapovat, že v pozici nejlevnějšího kombi na českém trhu najdeme Dacii Logan MCV. Vůz začíná na 204.900 korunách a krásou neoplývá, přesto se o něj možná Češi ještě poperou.

27.  7.  2020 | | 85 N/A
Mička Jan
Konec výrobyDacia Logan