Velmi pěkný a velmi schopný stroj za poměrně velké prachy ... které za něj, ale spousty manažerů dá, proč? Potože je první svého druhu ... protože je to Audi no a protože dobře jezdí a stárne oproti konkurenci velmi, velmi pomalu ... ale taková Audi prostě jsou.
Akorát mě štvou tím ovládáním klimy a základních věcí přes dispeje. Nikdy to nemůže být bezpečnější při řízení proti otočnému knoflíku - tak jak to bylo u předposlední generace. Ale údajně to půjde nově objednat s "klasickým" ovládáním otočným knoflíkem, tlačítkem.Dále mě štve, že u předposlední generace ovládání MMI sice bylo pomocí tlačítek a chtělo to trochu cviku, ale hlavní otočné kolečko bylo až za řadící-volící pákou a ruka mhla krásně ležet na středové opěrce a točilo se knoflíkem a potvrzovalo volby.U nejnovější generace je nutné zvedat ruku k dispeji, mít ji nataženou na displej, není to moc pohodlné pro časté používání. A lovení funkce tlačítky na volantu není moc pohodlné a jednoduché.
Normálně to nejde pochopit co autor myslí. Nejvýkonější je střední výkon nebo co???
na který odstave nebo pasáž prosím narážíte ? já jsem přečetl celý článek a moc nechápu ve které části článku má být nějaký vámi popisovaný výkonnostní rozpor, já jenom abych se zorientoval co že to vůbec hledám
8. 7. 2019 | Jan MičkaTradiční verze Allroad je dostupná výhradně s naftovými šestiválci. Nejvýkonnější z nich má 285 koní a dáte za něj více než 1,8 milionu korun. A přitom nejvýkonější je 349 koní.
myslel to tak že nejvýkonnější verze se zatím nedá koupit či nacenit, tudíž nejvýkonnější je 285k ..spíše mi vadí, že není konfigurátor aktualizovaní a vždy jim to trvá..
Myslel či nemyslel, jde to napsat úplně jednoduše a jednoznačně. Třeba tvůj příspěvek, jednoznačně si vyjádřil svoji myšlenku, že nikdo nemusí přemýšlet nad tím, jak si to vlastně myslel.
a už je tam https://konfigurator.audi.cz/cc-cz/cs_CZ_AUDI/A/models... tak je to dobrý..
Mínusář ať mi to vysvětlí, já fakt nevím.
honzikrevue.cz
Autor to má krapátko dost popletené. Když už se prokoušeme jeho zmatenými sentencemi a odfiltrujeme spekulace od reality, dojdeme k závěru, že český importér zatím nestanovil cenu verze 55TDI. Což je celé téma článku.No, jenže ono to (i kdyby sem 55TDI oficiálně nedorazila, což je nesmysl) je úplně jedno, protože první německý prodejce to auto za úplně stejných podmínek samozřejmě dodá.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.