Audi A6 Allroad má české ceny. Plasty dá celkem lacino, ale ještě mu něco chybí

Veka  |  08. 07. 2019 08:52

honzikrevue.cz

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  08. 07. 2019 12:07

Autor to má krapátko dost popletené. Když už se prokoušeme jeho zmatenými sentencemi a odfiltrujeme spekulace od reality, dojdeme k závěru, že český importér zatím nestanovil cenu verze 55TDI. Což je celé téma článku.
No, jenže ono to (i kdyby sem 55TDI oficiálně nedorazila, což je nesmysl) je úplně jedno, protože první německý prodejce to auto za úplně stejných podmínek samozřejmě dodá.

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  08. 07. 2019 09:11

Normálně to nejde pochopit co autor myslí. Nejvýkonější je střední výkon nebo co???

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  08. 07. 2019 10:05

Mínusář ať mi to vysvětlí, já fakt nevím.

Odpovědět  |   | 
Filda  |  08. 07. 2019 11:03

na který odstave nebo pasáž prosím narážíte ? já jsem přečetl celý článek a moc nechápu ve které části článku má být nějaký vámi popisovaný výkonnostní rozpor, já jenom abych se zorientoval co že to vůbec hledám

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  08. 07. 2019 11:25

8. 7. 2019 | Jan Mička
Tradiční verze Allroad je dostupná výhradně s naftovými šestiválci. Nejvýkonnější z nich má 285 koní a dáte za něj více než 1,8 milionu korun.
A přitom nejvýkonější je 349 koní.

Odpovědět  |   | 
123  |  08. 07. 2019 11:35

myslel to tak že nejvýkonnější verze se zatím nedá koupit či nacenit, tudíž nejvýkonnější je 285k ..spíše mi vadí, že není konfigurátor aktualizovaní a vždy jim to trvá..

Odpovědět  |   | 
123  |  08. 07. 2019 11:37
Kankunen  |  08. 07. 2019 12:00

Myslel či nemyslel, jde to napsat úplně jednoduše a jednoznačně. Třeba tvůj příspěvek, jednoznačně si vyjádřil svoji myšlenku, že nikdo nemusí přemýšlet nad tím, jak si to vlastně myslel.

Odpovědět  |   | 
Danny  |  10. 07. 2019 23:13

Velmi pěkný a velmi schopný stroj za poměrně velké prachy ... které za něj, ale spousty manažerů dá, proč? Potože je první svého druhu ... protože je to Audi no a protože dobře jezdí a stárne oproti konkurenci velmi, velmi pomalu ... ale taková Audi prostě jsou.

Odpovědět  |   | 
MXC  |  11. 07. 2019 00:24

Akorát mě štvou tím ovládáním klimy a základních věcí přes dispeje. Nikdy to nemůže být bezpečnější při řízení proti otočnému knoflíku - tak jak to bylo u předposlední generace. Ale údajně to půjde nově objednat s "klasickým" ovládáním otočným knoflíkem, tlačítkem.
Dále mě štve, že u předposlední generace ovládání MMI sice bylo pomocí tlačítek a chtělo to trochu cviku, ale hlavní otočné kolečko bylo až za řadící-volící pákou a ruka mhla krásně ležet na středové opěrce a točilo se knoflíkem a potvrzovalo volby.
U nejnovější generace je nutné zvedat ruku k dispeji, mít ji nataženou na displej, není to moc pohodlné pro časté používání. A lovení funkce tlačítky na volantu není moc pohodlné a jednoduché.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

včera | Petr Schnagl | 8 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 59 příspěvků

Nejčtenější články

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Ministerstvo vydalo jasné stanovisko

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Minister…

Ministerstvo dopravy zveřejňuje přesné stanovisko upřesňující zákaz jízdy kamionů na českých silnicích během letních prázdnin.

6.  7.  2019 | | 203 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

7.  7.  2019 | | 45 N/A
Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka znamená výrobu u jiné značky

Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka …

Škodovácký závod v Kvasinách je tradičním místem výroby vlajkové lodi Superb. Teď se ale znova objevují zprávy, že by se produkce nové generace mohla přesunout do zahraničí.

20.  6.  2019 | | 134 N/A
Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TSI. Přestože to šéf Škody dříve vyvracel

Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TS…

Jsou tomu tři týdny, co jsme naposledy psali o úbytku pohonných jednotek u Škody Fabia. Mělo to být definitivní, nakonec ale Škoda obrací a paletu agregátů rozšiřuje.

28.  6.  2019 | | 171 N/A
Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem o řidičák skupiny B razantně opadá

Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem…

Doby, kdy bylo získání řidičáku jedním z prvořadých cílů dospělých jedinců, podle všeho pomalu končí. Mladí lidé ztrácejí o řidičák zájem a dopravu řeší jinak.

2.  7.  2019 | | 97 N/A