Nové Audi A4 má už české ceny, jejich rozpětí je vskutku prémiové

Importér dnes oficiálně zveřejnil ceny nového Audi A4 pro tuzemský trh. V nabídce je celkem osmnáct variant motoru, převodovky, pohonu a karoserie. Cenové rozpětí odpovídá šíři nabídky.
Nové Audi A4 má už české ceny, jejich rozpětí je vskutku prémiové

Nové Audi A4 s kódovým označením B9 přichází oficiálně na český trh. Importér dnes zveřejnil kompletní ceník všech nabízených variant auta, jehož hlavními soupeři na trhu jsou tradičně BMW řady 3 a Mercedes-Benz C.

Nabídka opravdu široká

Nejdostupnějším provedením nové A4 je sedan s motorem 1.4 TFSI 110 kW a šestistupňovou manuální převodovkou za 799 900 Kč. O 61 tisíc víc zájemci zaplatí, pokud chtějí samočinnou převodovku S tronic. 

Nabídka zážehových motorů pokračuje jednotkou 2.0 TFSI ultra, jejíž nejdostupnější verze má 140 kW, manuální řazení a pohon předních kol. Stojí 971 900 Kč. Stejný motor, ovšem výhradně s automatem, zároveň představuje úvodní benzínovou motorizaci kombíku Avant, která vyjde na 1 083 900 Kč.

Nové Audi A4 vypadá jako menší A6, ale to mu jistě neuškodí [první dojmy]

Nové Audi A4 vypadá jako menší A6, ale to mu jistě neuškodí [první dojmy]

Levnější cestu k Avantu ale představuje 2.0 TDI 110 kW za 950 900 Kč, pochopitelně opět s manuálem a předním pohonem. V sedanu je stejná motorizace o 51 tisíc levnější.

Zájemcům o čtyřkolku vychází Audi vstříc výkonnějšími variantami motorů 2.0 TFSI a 2.0 TDI, popřípadě vrcholným šestiválcem 3.0 TDI. Ten se jinak než jako quattro s automatem ani nenabízí. Zaplatíte za něj 1 340 900 Kč, respektive 1 391 900 Kč (Avant).

Design a Sport

Ani tím však není ceníku konec. Automobilka totiž tentokrát přidává i linie Design a Sport s rozšířenou standardní výbavou. Nejdražším nabízeným provedením je tak A4 Avant 3.0 TDI quattro tiptronic Design nebo Sport. V obou případech má v ceníku uvedenu shodnou částku 1 451 900 Kč.

Zákazníkům je samozřejmě k dispozici rozsáhlý seznam příplatkové výbavy, která může navýšit kupní cenu o další statisíce korun. 

Sériová výbava obsahuje například systém Audi pre sense city, automatickou klimatizaci, rádio s Bluetooth, xenonová světla a v případě kombi Avant rovněž elektrické ovládání pátých dveří. Pozor, motory 2.0 TDI mají v sérii jen 40litrovou nádrž! Čtyřiapadesátilitrová se ovšem dodává za příplatek 0 Kč. Inu, každý ušetřený gram nominálních emisí CO2 se hodí…

Sport přidává 18" litá kola, hliníkové dekorace, 3ramenný multifunkční volant a sportovní sedadla. Design má ráfky o palec menší a místo sportovních sedadel nabízí elektrické seřizování sedadla řidiče. 

Zobrazit tiskovou zprávu
TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

24.  5.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků