Nové Audi A4 má už české ceny, jejich rozpětí je vskutku prémiové

Importér dnes oficiálně zveřejnil ceny nového Audi A4 pro tuzemský trh. V nabídce je celkem osmnáct variant motoru, převodovky, pohonu a karoserie. Cenové rozpětí odpovídá šíři nabídky.
Nové Audi A4 má už české ceny, jejich rozpětí je vskutku prémiové

Nové Audi A4 s kódovým označením B9 přichází oficiálně na český trh. Importér dnes zveřejnil kompletní ceník všech nabízených variant auta, jehož hlavními soupeři na trhu jsou tradičně BMW řady 3 a Mercedes-Benz C.

Nabídka opravdu široká

Nejdostupnějším provedením nové A4 je sedan s motorem 1.4 TFSI 110 kW a šestistupňovou manuální převodovkou za 799 900 Kč. O 61 tisíc víc zájemci zaplatí, pokud chtějí samočinnou převodovku S tronic. 

Nabídka zážehových motorů pokračuje jednotkou 2.0 TFSI ultra, jejíž nejdostupnější verze má 140 kW, manuální řazení a pohon předních kol. Stojí 971 900 Kč. Stejný motor, ovšem výhradně s automatem, zároveň představuje úvodní benzínovou motorizaci kombíku Avant, která vyjde na 1 083 900 Kč.

Nové Audi A4 vypadá jako menší A6, ale to mu jistě neuškodí [první dojmy]

Nové Audi A4 vypadá jako menší A6, ale to mu jistě neuškodí [první dojmy]

Levnější cestu k Avantu ale představuje 2.0 TDI 110 kW za 950 900 Kč, pochopitelně opět s manuálem a předním pohonem. V sedanu je stejná motorizace o 51 tisíc levnější.

Zájemcům o čtyřkolku vychází Audi vstříc výkonnějšími variantami motorů 2.0 TFSI a 2.0 TDI, popřípadě vrcholným šestiválcem 3.0 TDI. Ten se jinak než jako quattro s automatem ani nenabízí. Zaplatíte za něj 1 340 900 Kč, respektive 1 391 900 Kč (Avant).

Design a Sport

Ani tím však není ceníku konec. Automobilka totiž tentokrát přidává i linie Design a Sport s rozšířenou standardní výbavou. Nejdražším nabízeným provedením je tak A4 Avant 3.0 TDI quattro tiptronic Design nebo Sport. V obou případech má v ceníku uvedenu shodnou částku 1 451 900 Kč.

Zákazníkům je samozřejmě k dispozici rozsáhlý seznam příplatkové výbavy, která může navýšit kupní cenu o další statisíce korun. 

Sériová výbava obsahuje například systém Audi pre sense city, automatickou klimatizaci, rádio s Bluetooth, xenonová světla a v případě kombi Avant rovněž elektrické ovládání pátých dveří. Pozor, motory 2.0 TDI mají v sérii jen 40litrovou nádrž! Čtyřiapadesátilitrová se ovšem dodává za příplatek 0 Kč. Inu, každý ušetřený gram nominálních emisí CO2 se hodí…

Sport přidává 18" litá kola, hliníkové dekorace, 3ramenný multifunkční volant a sportovní sedadla. Design má ráfky o palec menší a místo sportovních sedadel nabízí elektrické seřizování sedadla řidiče. 

Zobrazit tiskovou zprávu
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 25 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků