Nové Audi A4 má už české ceny, jejich rozpětí je vskutku prémiové

Importér dnes oficiálně zveřejnil ceny nového Audi A4 pro tuzemský trh. V nabídce je celkem osmnáct variant motoru, převodovky, pohonu a karoserie. Cenové rozpětí odpovídá šíři nabídky.
Nové Audi A4 má už české ceny, jejich rozpětí je vskutku prémiové

Nové Audi A4 s kódovým označením B9 přichází oficiálně na český trh. Importér dnes zveřejnil kompletní ceník všech nabízených variant auta, jehož hlavními soupeři na trhu jsou tradičně BMW řady 3 a Mercedes-Benz C.

Nabídka opravdu široká

Nejdostupnějším provedením nové A4 je sedan s motorem 1.4 TFSI 110 kW a šestistupňovou manuální převodovkou za 799 900 Kč. O 61 tisíc víc zájemci zaplatí, pokud chtějí samočinnou převodovku S tronic. 

Nabídka zážehových motorů pokračuje jednotkou 2.0 TFSI ultra, jejíž nejdostupnější verze má 140 kW, manuální řazení a pohon předních kol. Stojí 971 900 Kč. Stejný motor, ovšem výhradně s automatem, zároveň představuje úvodní benzínovou motorizaci kombíku Avant, která vyjde na 1 083 900 Kč.

Nové Audi A4 vypadá jako menší A6, ale to mu jistě neuškodí [první dojmy]

Nové Audi A4 vypadá jako menší A6, ale to mu jistě neuškodí [první dojmy]

Levnější cestu k Avantu ale představuje 2.0 TDI 110 kW za 950 900 Kč, pochopitelně opět s manuálem a předním pohonem. V sedanu je stejná motorizace o 51 tisíc levnější.

Zájemcům o čtyřkolku vychází Audi vstříc výkonnějšími variantami motorů 2.0 TFSI a 2.0 TDI, popřípadě vrcholným šestiválcem 3.0 TDI. Ten se jinak než jako quattro s automatem ani nenabízí. Zaplatíte za něj 1 340 900 Kč, respektive 1 391 900 Kč (Avant).

Design a Sport

Ani tím však není ceníku konec. Automobilka totiž tentokrát přidává i linie Design a Sport s rozšířenou standardní výbavou. Nejdražším nabízeným provedením je tak A4 Avant 3.0 TDI quattro tiptronic Design nebo Sport. V obou případech má v ceníku uvedenu shodnou částku 1 451 900 Kč.

Zákazníkům je samozřejmě k dispozici rozsáhlý seznam příplatkové výbavy, která může navýšit kupní cenu o další statisíce korun. 

Sériová výbava obsahuje například systém Audi pre sense city, automatickou klimatizaci, rádio s Bluetooth, xenonová světla a v případě kombi Avant rovněž elektrické ovládání pátých dveří. Pozor, motory 2.0 TDI mají v sérii jen 40litrovou nádrž! Čtyřiapadesátilitrová se ovšem dodává za příplatek 0 Kč. Inu, každý ušetřený gram nominálních emisí CO2 se hodí…

Sport přidává 18" litá kola, hliníkové dekorace, 3ramenný multifunkční volant a sportovní sedadla. Design má ráfky o palec menší a místo sportovních sedadel nabízí elektrické seřizování sedadla řidiče. 

Zobrazit tiskovou zprávu
Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

dnes | Miro Mihálik | 18 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků