Nové Audi A3 už umí jezdit na bobky a starou zeleninu. Příplatek není tak vysoký

I Audi nadále věří v pohon na stlačený zemní plyn. Nově tak s tímto pohonem pořídíte i jeho kompaktní hatchback.

Nabídka prémiového kompaktního hatchbacku Audi A3 se rozšířila o další motorizaci 30 g-tron, která jezdí na stlačený zemní plyn či biometan. Nádrže jsou uloženy v zadní části vozu a pojmou celkem 18 kg (jedna u nádrže na benzin a dvě pod podlahou kufru). Pomocná nádrž na benzin pojme 9 litrů.

Audi brzy ovládnou nabíjecí hybridy. Do zásuvky připojíte Q3, Q8 i bráchu Golfu

Audi brzy ovládnou nabíjecí hybridy. Do zásuvky připojíte Q3, Q8 i bráchu Golfu

Plynem naplněné Audi A3 30 g-tron ujede až 445 km dle WLTP: S dalším dojezdem pomůže benzin. První Audi A3 Sportback g-tron však ujelo díky nádrži na 50 litrů benzinu mnohem dál.

Čtrnáctistovka je minulostí už od poslední modernizace předchozí generace. Místo ní nastoupil motor 1.5 TSI, který produkuje výkon 96 kW (131 koní). Točivý moment 205 N.m je dostupný mezi 1400 a 4000 otáčkami.

Minitest Seat Arona 1.0 TGI (CNG): Už nadešel čas dát zemnímu plynu sbohem?

Minitest Seat Arona 1.0 TGI (CNG): Už nadešel čas dát zemnímu plynu sbohem?

Akceleraci z 0 na 100 zvládne za 9,7 sekundy a maximálně může jet 211 km/h. Motor pohání pouze přední kola a je standardně spárovaný se sedmistupňovou automatickou převodovkou. Stejné pohonné ústrojí najdete i v nové Škoda Octavia G-Tec.

Nové Audi S3 oficiálně: 310 koní a 400 N.m míří do Sportbacku i Limuzíny

Nové Audi S3 oficiálně: 310 koní a 400 N.m míří do Sportbacku i Limuzíny

Audi A3 g-tron se začne v Evropě prodávat během tohoto podzimu. Německé zastoupení oznámilo cenu od 30.705 eur (821.970 Kč). Za podobné peníze koupíte v Německu verzi 30 TDI se základní výbavou.

Audi

Německá automobilka Audi patří do od roku 1964 ke koncernu Volkswagen, ve kterém má roli prémiové značky. Počátky společnosti sahají do roku 1899 a k zakladateli Augustu Horchovi.

Audi A1 •  Audi A3Audi A4Audi A5Audi A6Audi A7Audi A8Audi Q2Audi Q3Audi Q5Audi Q7Audi Q8Audi R8Audi e-tron

Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

20.  9.  2020 | Jiří BaborskýOndřej Mára | 45 příspěvků
Poprvé za volantem Škody Octavia RS iV: Eso v rukávu spořivého manažera

Škoda Octavia RS iV

Nová Škoda Octavia RS je k mání ve třech verzích pohonu. Vyzkoušeli jsme tu, která je z pohledu techniky nejkomplikovanější.

17.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 88 příspěvků
S elektrickým VW ID.3 poprvé v Česku: Velký skok pro VW, problém pro ostatní?

VW ID.3 1st Edition 150 kW

Volkswagen ID.3 se na našem trhu už nějaký ten pátek prodává, vůbec první kontakt na české půdě jsme s ním však zažili až minulý týden. A vy můžete taky.

14.  9.  2020 | Jan Mička | 59 příspěvků