Když si tu digitalizaci a elektrifikaci strčí do řiti, tak to má šanci být mým příštím autem.Ideálně benzínový turbo dvoulitr, čtyřkolka, manuál, klasická přístrojovka a knoflíkové ovladače.
Jo tak těch je po bazarech pár k mání. Nebo stovky na www.mobile.de B-]
Dříve krásné a kvalitní interiéry ... dnes i ta Octavia vypadá uvnitř hodnotněji. Vnější design je celkem v pořádku, je to spíše evoluce než revoluce a je tomu tak v případě Audi dobře. Ale změna a snížení kvality plastových povrchů a obkladů je oproti minulým generacím až zarážející. Nová doba.
A viděl jste, jak zprasený je proti minulé verzi interiér M-B GLS?
Ty úspory v interiérech jsou patrné u všech automobilek, BMW nikdy nehýřilo zrovna hezkými interiéry, ale v současné době je mají nejlepší (kvalitativně) jakkoliv je interiér nové A7, A8 pro oko i hmat přitažlivější a více Bauhaus, je to dnes k pláči, dveřní výplně u nové Q3 jsou jak ze škody Kamiq, kde jen ten rozdíl v ohmatu? Nová doba.
Něco na tom je, jisté kouzlo. Ve srovnání s novinkami ostatních prémiovek rozhodně nejlepší design, venku i uvnitř. Záď auta je sice vůči přídi trošku nudná, ale pořád z konkurence to nejlepší.Interiér... takové hezké sci-fi šílenství. Líbí se mi výdechy pod volantem.
Vypadá to lépe než kulaťoučké Áčko nebo 1 er ala MPV.
Budu doufat, že fotky interiéru jsou dílem špatné práce grafika. Protože z fotky vypadá interiér značně nepřehledně a bez jakéhokoliv rozeznatelného osobitého stylu. Exteriér, to je dáno rozměry, jakmile začnou pokusy o design, okamžitě není místo na hlavu. Minimalismus předcházející generaci slušel více.
Uvnitř je to v pohodě, na rozdíl od přeplácaných mercedesovských megadisplejů s milionem nesmyslů jako sedm barev ručiček, podložených šploucháním moře, to vše ovládané patnácti chaotickými rozesetými ovladači, knoflíky a ploškami si BMW a Audi drží zdravý rozum a decentní střízlivost, přitom všechny potřebné a smysluplné funkce mají a zachovávají jasnou logiku ovládání. Jiné téma je ohmataný dotyk v lesku, ale to vyřešíte za 300 matnou fólií na míru.
Souhlas. Mercedes je chaos, Audi a BMW logika a ergonomie. Sice každý jinou cestou, ale oba dobře.
Nevěřil bych že to řeknu, ale pro mě nezajímavé auto. Jezdící jedničky a nuly...
... říká majitel SQ7, která by se jedniček a nul nedala ovládat. :-D :-D
A na tom je něco špatně? ... se ptá jiný majitel SQ7, která by se bez jedniček a nul nedala ovládat, nová A3 se mu docela líbí, ale zase ho nechávaji zcela chladným současné Q3, A4 a Q5.
Možná to že se to bez 1 a 0 nedá ovládat, tím pádem to není odraz řidičových schopností ale jen "hraní si"?
Nikdo vás nenutí to neovládat. Když chcete, a většinou to tak je, jinak byste nevyhazoval 3,5 mega za SQ7, tak to ovládáte plně sám a je to bezva zábava. Když nechcete, necháte jedničky a nuly makat, a jen to kontrolujete či lehce korigujete, ve Stau ani to ne, tam to umí jet úplně samo a nechce to po vás ani držet volant.
Tam se dá opravdu veškerá elektronika vypnout?
To nic, tvoje děti asi po tatínkovi chytrý nebudou, no. I zedníky a popeláře potřebujeme.
mysli si co chceš, vyvracet ti to nebudu a říkat ti co jsem také ne, je velice zábavné být za blbce, člověk pak jednoduše zjistí s kým má tu čest....ještě nějakou urážku můžeš přidat, to je všechno na co se zmůžeš a rád ten tvůj falešný pocit nadřazenosti budu živit....BTW.: Elektroniku v SQ7 nejde vypnout, jde jen udělat dojem toho že je vyplá a pustí vás o trochu dál. Jinak "velký bratr" stále hlídá...
Zednik by mel byt chytry a sikovny.
Za 700k tříválec a sedačky z PET lahví. Aha :-O
Kde si vzal ten tříválec, nějaká spešl verze pro tebe?B-]
Jo, popletl jsem to s 1.5 od BMW...
Mít čalounění z ze spalitelného odpadu, který 6x přejel Evropu tam a zpátky v kamionu a spotřeboval hafo louhu na vyčištění, to je fakt terno.
Kámo zkus si zjistit co vše se dnes recykluje a jakým způsobem se tě to osobně týká, myslím že po tom tě zrovna ty sedačky budou trápit nejmíň.B-]
Petlahve v Německu se recyklují díky absurditě zvané Pfand ještě daleko složitěji, než u nás přes žluté popelnice, kámo.
Co je na tom absurdní? Tam se nikde petlahve neválejí a mohem účinněji se díky tomu třídí. Ono když za týden nasbíráte třeba 20 různých lahví, plechovek a podobně tak si rozmyslíte jestli je hodíte někam do kontejneru nebo si za ně odnesete 5€ na další nákup. Tento systém je naprosto geniální a doufám že se dostane i do čech. Velice rychle jsem se tam naučil si ty lahve schovávat a při každém nákupu vracet skrz mašinu, kterou mají v každém supermarketu.
Tak především je na tom absurdní to, že použitý plast místo do bodu nejbližšího zpracování na technologický granulát nebo palivo vozí kamiony křížem krážem. A to ještě je lepší verze ta, kde se plastové lahve nevrací znovu do oběhu dalším plněním, kde je převozová logistika ještě složitější a navíc s chemickou zátěží.A mimochodem, po zavedení záloh v SRN poklesla celková míra třídění plastů o 11% na 69% a již nikdy nestoupla nad tuto hodnotu. (V ČR je 81%) a má se za to, že právě zálohy PET zavinily to, že lidem se nevyplatí s ostatním plastem běhat samostatně.
A ty flašky by jinak do toho nejbližšího místa dolevitovaly nebo by se teleportovaly? A že by němci tak flákali třídění asi nebude téma když anglie zvažuje zavedení podobného systému. Lidé co znám si na recyklaci věršinou potrpěli, měli doma systém co s čím, jeden známý dokonce provozuje jakýsi kompost a i zbytky potravin "přenechá červům". Kde jste tu informaci vzal?
To že něco chce zavést Británie, nebo kdokoli jiný, ještě neznamená, že je to správně. Vlády činí s bohulibými proklamacemi mnoho totálních kravin. Německý systém je slabomyslný, protože zatěžuje a obtěžuje uživatele a celé to zdražuje. O tom, že to zhoršuje celkovou výtěžnost recyklace plastů nevím, ale logiku to má. navíc Němci ho původně zavedli ještě pitomější formou, kdy se muselo vracet právě a jenom tam, kde bylo koupeno. To zrušili dost rychle. Když už, tak je lepší americký bezzálohový systém, který u nápojových plechovek vrací 0,15USD z daně z obratu (obdoba naší DPH) zpět do recyklace v automatech, takže kdokoli, často děti nebo homeless vyhledávají všechny pohozené plechovky a vrací je do automatů. Nikoho to neobtěžuje a všude je čisto. Vozit petflašky stovky kilometrů do centrální umyvárny, aby se někde jinde daly znovu naplnit, nebo z nich vyrobit čistý primární granulát, to je úplná pitomost. navíć to u podstatné části z nich vůbec nejde. Například mají PP manžetu, barviva nebo zbytky etiket a tím jsou ze hry.Cesta je ve snižování prodeje PET, zejména u pitné vody v rozvinutých zemích.
Ono se vás to asi týká, co...a budete z toho mít náklady, co....to je lepší pseudoekologie, co... :-D:-D:-D
A kde jste zase vzal že se vozí stovky KM?? V každé prodejně je lis, který ty pet lahve a plechovky rovnou lisuje a sype do kontejneru, který pak jede na to nejbližší "recyklační místo". A ta pohádka o tom jak nemají kde vracet....vždyť někde musí nakupovat! Mám známého který bydlí na vesnici a prostě má doma X pytlů v garáži a jednou ročně to dojede za pěknou sumu vrátit, má to dokonce jako takové malé spoření před dovolenou protože pravidelně dostává kolem 300€, což už se hodí. Je to prostě rozšířený systém vratných lahvý od piva, co na tom nechápete nebo co vás na tom obtěžuje, nechápu. Píšete jenom nesmysly které si taháte z paty...a ano, cesta je sklo, o to se němci také snaží a stále více výrobků se objevovuje ve skle....
Milý pane, vy se ve své fanatické zaslepenosti už zamotáváte do vlastních omylů. Mimo to, že vám uniklo, jak se nakládá se zálohovanými plastovými lahvemi v SRN a pletete si to s tříděním plastů obecně, tak vám především uniklo to, co někdo zcela správně napsal o kousek jinde. Z lisovaných PET lahví "z lisu v supermarketu" nevyrobíte primární granulát, který by šel použít na vlákna do tkaniny v čalounění sedadel. Z těchto nečištěných směsných slisků můžete maximálně vylisovat paletu, prkno na lavičku nebo trávníkový obrubník. A ty budou i venku minimálně dva měsíce pěkně smrdět. Nic víc z toho nevyrobíte.
Netuším jakou fanatickou zaslepenost myslíte, ale opravdu se tedy varianta žlutých kontejnerů zabývá tak rozsáhlým procesem třídění, že na granulát dosáhne? Prostě a jednoduše prezentuji realitu z pohledu běžného člověka, na kterém celý systém stojí a padá. Ty věci kolem je již záležitost k zamyšlení pro jiné lidi.
Ze žlutého kontejneru do žádného auta nepoužijete nic. Ani gram.Nejvyšší podíl recyklátu je v protihlukové izolaci střechy, kde lze pro výrobu izolačních panelů omezeně použít materiál vyrobený z ručně tříděných textilií. A pak samozřejmě některé hutní materiály.
Těpic jogurt! :-DJeště doplním malou, ale podstatnou informaci: V těch stropních panelech jsou slisovaná vlákna z nepoužitých odstřižků z jiné výroby, v žádném případě nic, co by někdo dříve nosil nebo tím leštil nádobí.A totéž se týká recyklace plastů, jakmile v té lahvi někdy něco bylo, už se pro primár nedá použít. Takže recyklované nepoužité zmetky jo, flašky po Cole ani Mineralwasser v žádném případě.
Poněkud odbíháte od tématu, s vámi se nemá cenu bavit...vy máte svojí pravdu a přes tu vlak nejede, informace doložit schopni nejse, no dobrý šašky ze sebe děláte :D
Na tvou snahu zdokonalit další demagogií tvůj status místního blba ti mohu sdělit skvělou zpràvu: podařilo se. :-D
a když už není co říct, tak se řekne nějaká osobní urážka...gratuluju :-D
Zdar x-ko! Ono by ještě stálo za to upozornit, že v celé A3 jsou dvě !!! (slovy dvě) recyklované lahve, které prošly specifickou recyklací s vyloučením kombinovaných obalů, specifickým čištěním, a protože nároky na odolnost tkaniny proti hoření, resp. na její samozhášivost jsou značně vysoké, víc báječně hořlavých lineárních termoplastů tam ani být nemůže, zbytek musí být především z polyesteru. Celé tohle pseudozelené divadlo je kvůli švihlým aktivistům, kteří se dostávají nejen k mikrofonu, ale i k moci, což je globální neštěstí.
Upřímně řečeno, taky tuhle neupřímnou ekopózu naprosto nechápu.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.