Nové Audi A3 oficiálně přijíždí také jako sedan. Je elegantnější a má větší kufr

61 komentářů

JK
22. dubna • 15:07

Design zase nikde. Co je na tom nového, kromě těch ošklivých blatníků? Audi jede souboj s BMW o designérské harakiri.

OTTO
23. dubna • 13:35

Ty boční prolisy ve stylu Lady jsou trochu zvláštní, ale na rozdíl od Lady je mají alespoň správně a ne naopak :-D.

petr r. (petrumr)
24. dubna • 11:58

ty boční prolisy jsou vzpomínkou na Audi quattro. Ladu metalex sem neplet

Karel
22. dubna • 11:21

To auto je zvenku neuvěřitelně hnusné. Prvotřídní kolotočárna.

Ralf
22. dubna • 13:31

Pak jseš asi jediný, Audi vždy bylo v designu TOP a své jen potvrzuje těmto nádherným sedanem. Každopádně nic proti tvému vkusu.

EL2020
22. dubna • 15:08

Má pravdu, auto je obložené nánosem fejkového balastu, až je to směšné.

T-Rex
22. dubna • 13:50

Top design je Maserati, Alfa Romeo, občas i Fiat, Lexus. Audi jsou obecně líbivá, ale za Top design bych to skutečně nenazval.

Ernie
22. dubna • 11:06

Predchadzajuca generacia mala istu lahkost a eleganciu, toto mi bohuzial pripada bachrate, nakysnute - obrovsky predny previs ako nejaky stary Peugeot a giganticke predne svetla ako na Audi A8, negativny sklon plechov dveri ktory sa zrazu meni na pomaly tuningove prahy... :-O

Fidó
21. dubna • 18:00

Vedle banánovitého CLA s povislým zadkem tohle působí svěže a elegantně.

Medvěd
21. dubna • 17:42

Díky za každý slušný sedan, v záplavě SUV. S nějakým 2,0 v benzínu by mi jako každodenní priblizovadlilo naprosto vyhovoval.

David
21. dubna • 17:21

Podle mě v této třídě nejhezčí sedan. Jenom nechápu, proč to prezentují v šedivé barvě když mají překrásnou červenou nebo modrou.

Znalec
21. dubna • 15:53

Páči sa mi.
Mám rad sedany.Pre rodinu jedno mpv/SUV a pre jedného vodiča sedan.Palec hore.Už predošlá verzia bola pekná a toto sa podarilo.Skoda, že cenovo je to mimo.
Mal som sa lepšie učiť.
Alebo sa kamarátiť s Ficom :-(

bzzz
21. dubna • 20:06

Fakt znalec ;-) Auto budes menit kazdou chvili podle zivotni situace, ne? Singl lidi nemohou vozit kamarady/rodinu (bez aut)? Singl lidi nemohou mit konicky/zajmy, pro ktere jsou vhodnejsi jine typy nez sedan?

Znalec
22. dubna • 7:26

koníčky?Nosic bicyklov dáš na ťažné.
Golfové palice do kufra, rovnako neoprén a výbavu.Čo ešte take zvláštne koníčkové chceš v aute voziť?Že sa to nedá do sedanu s dvoma ľudmi?

bzzz
22. dubna • 12:08

Kufr sedanu pojme dneska hodne, ale treba kombi je jednoznacne pohodlnejsi (skladnejsi, lehci manipulace). Kola davam radeji do auta (na stojaka). Stejne tak mne nebavi rozebirat velke letecke modely a cpat je do omezeneho kufru. A uz vubec nechci na zadni sedadla natoz do kufru davat psa (s kotcem).

Josef
24. dubna • 14:19

:-)) Máte pravdu oba.
Já mám sportovního sedana a služební Octavii Combi a tím pádem mohu jednoduše srovnávat. Kola vozím na nosiči vzadu na kouli a považuji to za nejlepší řešení - nezašpiním si interiér auta, nemusím se natahovat v případě použití střešních nosičů a když přijedu domů se špinavými koly (horskými) na nosiči, tak je hned ostříkám hadicí na nosiči a teprve potom si špiním ruce se sundáváním (kdo ale jezdní jen s galuskáčem po silnicích, tak velé problémy se zašpiněním interiéru nemá). Kola na nosiči na kouli vzadu považuji i za nejbezpečnější řešení které mi navíc neomezuje zavazadlový prostor v autě. Lyže, golfové a tenisové vybavení v pohodě v sedanu uložím dovnitř také.
Pes - na to je jednoznačně vhodné kombi nebo něco většího MPV či rovnou něco jako Transit, pokud se jedná o bernardýna (nebo 2 bernardýny). V případě smečky se le stejně používají speciální přívěsy a v takovém případě může posloužit i sedan.
Velké letecké modely - to je něco podobného. Někdy stačí kombi a jindy (obří modely) už jen něco jako Transit, případně kombi + přívěs na kouli s oplachtěním (vytvoření "mobilního" hangáru...).
Stejně tak tomu bude a je u motorkářů. U nich je ale ten sedan použitelný, protože v případě motorky na přívěsu se ta přilba a kombinéza do kufru sportovního sednu určitě už vejde.
V případě moto "závodníků" se stejně ale používá ten Transit nebo ještě něco většího v podobě upravených autobusů apod.
Takže bych to pánové v diskusi nehrotil. Každý ať si zvolí řešení, které mu vyhovuje podle jeho konkrétních potřeb. Z mé zkušenosti le vyplývá, že kombi není nevyhnutelné a sportovní sedan vybavený tažným zařízením poslouží v pohodě ve všech případech kromě psa pokud hočlověk nechce vozit v kleci na přívěsu. V případě potřeby se dá použít ten nosič nebo připojit přívěs a je to v pohodě.

petr r. (petrumr)
21. dubna • 15:59

souhlasím stím MPV, ale přehodnot pro jednoho řidiče sedan? Na co tam budou ty sedadla, nestačí nějaký dvoumístný auto?

mpolan
21. dubna • 18:30

Ve dvoumístném se blbě souloží, na to jsou zadní sedadla lepší. :-D

petr r. (petrumr)
21. dubna • 19:46

to by mě nenapadlo, není lepší dvoumetrová kapota, než40cm zadní sedačky?:-|

mpolan
21. dubna • 22:24

Kapota je fajn, ale pak na tebe každý čumí. Do auta není tak dobře vidět.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
kari
22. dubna • 11:55

Nepředpokládám, že normální lidé mají choutky provozovat sex někde na parkovišti u obchoďáku, kde jsou lidé, ale někde na samotě/lese, kde nikdo není a tak je jedno, že vylezou na kapotu

mpolan
22. dubna • 17:56

Tvé předpoklady naštěstí na realitu nemají žádný vliv...

Kari
22. dubna • 21:43

Hlavně že ty tvé ano :-D :-D :-D

petr r. (petrumr)
24. dubna • 11:54

tak to uzavřeme, na šukání je nejlepší ve vnitřku grandový picasso, tam jen tahem sklopíš sedadla a máš letiště a venku je nejlepší auto co má nejdelší kapotu asi tak Z4.:-)

JK
22. dubna • 14:52

Tak asi záleží, jaké má člověk auto, ale mě příjde nenormálnější položit si ženskou na kapotu a poničit si hezké auto, než si to rozdat na zadních u Tesca. :D

kari
22. dubna • 16:10

Proti gustu.... Každopádně by musela ta žena být relativně těžkotonážní, aby po rozložení hmotnosti na kapotě jí poškodila, obzvláště pokud by se o ní jen opřela ;-)

Michal
21. dubna • 15:15

Aspoň tu je vidět že golf vlastně je laciný.Stejná technika a jiná cenovka.Hlavně 4kroužky.

Joe Doe
22. dubna • 18:15

Ja to otocim... ked ma audi tie iste suciastky ako skodovka, tak to lepsie nebude.

Driver
21. dubna • 15:27

Jmenuj mi několik skupin naprosto shodných součástek. Doufám že máš otevřenou Etku abys se tu totálně neztrapnil. Až počítej s tím, že drtivá většina dílů je jiná. Společný vývoj neznamená shodnou výrobu. Všichni Ti chytrolíni jako Ty se pak v reálu diví, že i ten Golf má 10 typů špíglů a každý rok-dva jsou jiné komponenty téměř všeho, postupně se měnících sérií v náhradách a původní se přestávají dodávat. PS, doufám že je jasno, že tam je tak okolo stovky ŘJ a nejsou vzájemně kompatibilní ani kolikrát mezi dvěma Golfy co jedou za sebou na páse. Termín stejná technika je tak hloupý, až to bolí. Ani ramena ani silentbloky nejsou stejné viz složení matroše a čísla dílů. :-D

Michal
21. dubna • 21:13

Motor s převodovkou a celý podvozek s možná jinými tlumiči.To je velká část ty chytrolíne.To hlavní je z VW.

Ralf
21. dubna • 21:58

Michale toto to tak úplně není, každopádně no a co, vždyť je to v pořádku, podvozky VW jsou v pořádku, Aiudi je ladí k dokonalosti, pasát, že se jedná o identické je naprostý nesmysl. Audi má své oddělení kde se podvozky ladí znovu, komponenty jsou stejné, ale ne vše, Audi si dává záležet, aby prémiové bylo opravdu prémiové. To je ten rozdíl.

XYZ
21. dubna • 14:46

Strašně mi to evokuje Renault, hlavně ty stříbrné průduchy v nárazníku a zaříznutá světla. Tahkle nějak si představuju, že by vypadal frankenstein smontovaný z bouračky Renault Megane a Audi A4. Nemám nic proti sedanům, ale zas to chce mít určitou celkovou velikost od A4 výš, spíš A6. A3 je prostě hatchback, v základu pro barbíny zbohatlíků, v ostré verzi potom hot hatch.

EL2020
21. dubna • 17:59

Tak Renault mi to teda neevokuje, ale ty hypertrofované a přitom zcela fejkové průduchy jsou každopádně směšné a kazí celé auto.

Ralf
21. dubna • 12:52

Lichte válí, jízdně to bud první liga, ale cenově to bude na zástavu srdce, ale to si může BMW i MB podat ruce. Celkově velmi pěkný a mladistvý sedan, který bude úspěšný především ve státech. Audi přeji úspěch, to třetí místo v prodejích ji nesluší už jen proto, že dělá tak krásná a jízdně neskutečně dobrá auta.

lol
21. dubna • 12:02

Já chápu, že to ani tak A3ka neměla, ale chybí mi prostě agresivní vzhled. A6ka 2011 měla krásný a agresivní ty přední světla. Tohle je hezké, ale obyčejné na můj vkus.

kari
21. dubna • 12:02

Jen jedna úvaha. Nebude ten motor 35 TFSI jako v případě A4, podladěná 2.0?
Na druhou stranu díky shodné platformě s Golfem bude pravděpodobnější opravdu ta 1,5. Škoda, protože dvoulitr se stejným výkonem by byl zajímavější ;-)

OTTO
21. dubna • 13:04

Proč by auto pro kadeřníky mělo mít agresivní vzhled? Mimochodem nemám nic proti kadeřníkům a auta s agresivním vzhledem nemusím (vypadají včetně svých majitelů spíš komicky než agresivně, takže efekt opačný).

petr r. (petrumr)
21. dubna • 15:56

Já znám kadeřnici co jezdí A3, třídveřák. Kadeřníka neznám.

OTTO
21. dubna • 18:14

Jo pokud jde o kadeřnice, má to snad každá druhá. Většinou jsou teda dost jeté.

expat
22. dubna • 23:02

...hmmmm....dost jeté....kadeřnice? :-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
petr r. (petrumr)
24. dubna • 11:49

tak diskutujete na serverech pro menšiny? Já sem čekal, že se toho chytne další co nežje normálně. Kdyby ses rozepsal třeba o motorech, ale já opravdu nevím co tím zamýšlíte. Prostě nežiji v komunitě jak vy dva.

petr r. (petrumr)
21. dubna • 19:43

jo dovoz.

OTTO
21. dubna • 13:05

Aha, tak to patřilo o příspěvek níž ;-).

Shimi
21. dubna • 13:21

Chlapci, jinak všechno v pořádku? Jeden jede bomby ve vedlejší diskuzi o metrosexuálních hybridech a druhý tady o kadeřnících v A3. Tvl jestli vás někdo nutí s pistolí u hlavy psát podobný mentální ho*vna, tak OK, ale jestli ne, tak je něco špatně. OTTO, nic ve zlém, ale kdyby ti tu A3 zaparkovali u bytu/baráku a řekli ti - je tvoje, tak by sis stříkl do textilu a bral bys ji všema deseti. Tak tady ze sebe nedělej debila. A v bledě modrém to platí i pro toho druhého mamlase.

OTTO
21. dubna • 18:11

Hele debilní mamlasi, nesuď druhé podle sebe, kdybych tu A3 chtěl, tak si jí bez problému koupím, zase takový sociál, co nemá na sociální Audinu fakt nejsem. Na tom, že je to holčičí auto, resp. auto pro kadeřníky ale prostě trvám. Tak A3 kdysi vznikla a pořád to platí (ať to natahují do sedanu, jak chtějí). Pomíjím teď úlety typu RS3 a pod., o těch tu není řeč. Relevantní nabídka Audi začíná u A4, těžiště je pak A6. Chápu, že optikou východní Evropy to někomu může připadat divné, protože už ta A3 je pro něj něco jako sen, ale je to prostě tak.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
bzzz
21. dubna • 19:06

No tak jsi mentalni social, to mas prast jak uhod ;-)

kari
21. dubna • 14:02

Snad jsme se tě nedotkli :-D, zdá se že jsi nějaký podrážděný

bzzz
21. dubna • 13:25

Zohana na ne ;-)

Tomas Fuk
21. dubna • 11:20

Pro Čínu OK, v Evropě bude zájem přibližně nula celá nula.

kari
21. dubna • 11:34

Zkus se podívat, jaký byl zájem o předchozí model A3 v Evropě.

mpolan
21. dubna • 12:03

Ale kolik z toho bylo sedanů? Taky jsem jich zrovna moc nepotkal.

kari
21. dubna • 12:11

Copak se tu bude prodávat jen sedan? Mají více variant a tím pokryjí více trhů.
Jako model se to bude prodávat dobře a jestli prodají více sedanů v Číně a více HB v Evropě jim bude asi jedno.

mpolan
21. dubna • 12:56

Diskutuje se pod sedanem a ty vytahuješ jiné varianty? Jsi fakt kvalitně vypatlaný.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
JirkaZ
22. dubna • 8:26

Lidská žumpa mpolan opět na scéně! Hnusné.

mpolan
22. dubna • 17:55

Zdechni, hloupé zvíře!

pirate
23. dubna • 19:08

Přesně tohle jsem od lidské žumpy mpolana čekal.

Petr
22. dubna • 8:12

Logika mpolana: Moc jsem jich nepotkal, neprodavaji se :)
Mpolane, u Vas v Prdelakove jsou treba videt i Hjonde i10, ale nevztahuj to na cely trh, ty intelektuale.

mpolan
22. dubna • 17:54

Děkuji za náhled do tvého ubohého života. Já o neprodávání nic nepsal, hlupáčku, ale chápu, že s pomocnou školou ti to čtení dělá potíže.

Petr
22. dubna • 19:03

Hele to mas jedno. Cokoliv ty napises, te pasuje na velevaginu.

mpolan
22. dubna • 19:41

Od podřadných to beru jako lichotku.

kari
21. dubna • 13:09

Diskuze je pod článkem "Nové Audi A3 oficiálně přijíždí také jako sedan"

Doporučujeme

Články odjinud