Nové Audi A3 oficiálně přijíždí také jako sedan. Je elegantnější a má větší kufr

Tomas Fuk  |  21. 04. 2020 11:20

Pro Čínu OK, v Evropě bude zájem přibližně nula celá nula.

Odpovědět  |   | 
kari  |  21. 04. 2020 11:34

Zkus se podívat, jaký byl zájem o předchozí model A3 v Evropě.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  21. 04. 2020 12:03

Ale kolik z toho bylo sedanů? Taky jsem jich zrovna moc nepotkal.

Odpovědět  |   | 
kari  |  21. 04. 2020 12:11

Copak se tu bude prodávat jen sedan? Mají více variant a tím pokryjí více trhů.
Jako model se to bude prodávat dobře a jestli prodají více sedanů v Číně a více HB v Evropě jim bude asi jedno.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  21. 04. 2020 12:56

Diskutuje se pod sedanem a ty vytahuješ jiné varianty? Jsi fakt kvalitně vypatlaný.

Odpovědět  |   | 
kari  |  21. 04. 2020 13:09

Diskuze je pod článkem "Nové Audi A3 oficiálně přijíždí také jako sedan"

Odpovědět  |   | 
Petr  |  22. 04. 2020 08:12

Logika mpolana: Moc jsem jich nepotkal, neprodavaji se :)
Mpolane, u Vas v Prdelakove jsou treba videt i Hjonde i10, ale nevztahuj to na cely trh, ty intelektuale.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  22. 04. 2020 17:54

Děkuji za náhled do tvého ubohého života. Já o neprodávání nic nepsal, hlupáčku, ale chápu, že s pomocnou školou ti to čtení dělá potíže.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  22. 04. 2020 19:03

Hele to mas jedno. Cokoliv ty napises, te pasuje na velevaginu.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  22. 04. 2020 19:41

Od podřadných to beru jako lichotku.

Odpovědět  |   | 
JirkaZ  |  22. 04. 2020 08:26

Lidská žumpa mpolan opět na scéně! Hnusné.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  22. 04. 2020 17:55

Zdechni, hloupé zvíře!

Odpovědět  |   | 
pirate  |  23. 04. 2020 19:08

Přesně tohle jsem od lidské žumpy mpolana čekal.

Odpovědět  |   | 
kari  |  21. 04. 2020 12:02

Jen jedna úvaha. Nebude ten motor 35 TFSI jako v případě A4, podladěná 2.0?
Na druhou stranu díky shodné platformě s Golfem bude pravděpodobnější opravdu ta 1,5. Škoda, protože dvoulitr se stejným výkonem by byl zajímavější

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  21. 04. 2020 13:04

Proč by auto pro kadeřníky mělo mít agresivní vzhled? Mimochodem nemám nic proti kadeřníkům a auta s agresivním vzhledem nemusím (vypadají včetně svých majitelů spíš komicky než agresivně, takže efekt opačný).

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  21. 04. 2020 13:05

Aha, tak to patřilo o příspěvek níž .

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  21. 04. 2020 13:21

Chlapci, jinak všechno v pořádku? Jeden jede bomby ve vedlejší diskuzi o metrosexuálních hybridech a druhý tady o kadeřnících v A3. Tvl jestli vás někdo nutí s pistolí u hlavy psát podobný mentální ho*vna, tak OK, ale jestli ne, tak je něco špatně. OTTO, nic ve zlém, ale kdyby ti tu A3 zaparkovali u bytu/baráku a řekli ti - je tvoje, tak by sis stříkl do textilu a bral bys ji všema deseti. Tak tady ze sebe nedělej debila. A v bledě modrém to platí i pro toho druhého mamlase.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  21. 04. 2020 13:25

Zohana na ne

Odpovědět  |   | 
kari  |  21. 04. 2020 14:02

Snad jsme se tě nedotkli , zdá se že jsi nějaký podrážděný

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  21. 04. 2020 18:11

Hele debilní mamlasi, nesuď druhé podle sebe, kdybych tu A3 chtěl, tak si jí bez problému koupím, zase takový sociál, co nemá na sociální Audinu fakt nejsem. Na tom, že je to holčičí auto, resp. auto pro kadeřníky ale prostě trvám. Tak A3 kdysi vznikla a pořád to platí (ať to natahují do sedanu, jak chtějí). Pomíjím teď úlety typu RS3 a pod., o těch tu není řeč. Relevantní nabídka Audi začíná u A4, těžiště je pak A6. Chápu, že optikou východní Evropy to někomu může připadat divné, protože už ta A3 je pro něj něco jako sen, ale je to prostě tak.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  21. 04. 2020 19:06

No tak jsi mentalni social, to mas prast jak uhod

Odpovědět  |   | 

Já znám kadeřnici co jezdí A3, třídveřák. Kadeřníka neznám.

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  21. 04. 2020 18:14

Jo pokud jde o kadeřnice, má to snad každá druhá. Většinou jsou teda dost jeté.

Odpovědět  |   | 

jo dovoz.

Odpovědět  |   | 
expat  |  22. 04. 2020 23:02

...hmmmm....dost jeté....kadeřnice?

Odpovědět  |   | 

tak diskutujete na serverech pro menšiny? Já sem čekal, že se toho chytne další co nežje normálně. Kdyby ses rozepsal třeba o motorech, ale já opravdu nevím co tím zamýšlíte. Prostě nežiji v komunitě jak vy dva.

Odpovědět  |   | 
lol  |  21. 04. 2020 12:02

Já chápu, že to ani tak A3ka neměla, ale chybí mi prostě agresivní vzhled. A6ka 2011 měla krásný a agresivní ty přední světla. Tohle je hezké, ale obyčejné na můj vkus.

Odpovědět  |   | 
Ralf  |  21. 04. 2020 12:52

Lichte válí, jízdně to bud první liga, ale cenově to bude na zástavu srdce, ale to si může BMW i MB podat ruce. Celkově velmi pěkný a mladistvý sedan, který bude úspěšný především ve státech. Audi přeji úspěch, to třetí místo v prodejích ji nesluší už jen proto, že dělá tak krásná a jízdně neskutečně dobrá auta.

Odpovědět  |   | 
XYZ  |  21. 04. 2020 14:46

Strašně mi to evokuje Renault, hlavně ty stříbrné průduchy v nárazníku a zaříznutá světla. Tahkle nějak si představuju, že by vypadal frankenstein smontovaný z bouračky Renault Megane a Audi A4. Nemám nic proti sedanům, ale zas to chce mít určitou celkovou velikost od A4 výš, spíš A6. A3 je prostě hatchback, v základu pro barbíny zbohatlíků, v ostré verzi potom hot hatch.

Odpovědět  |   | 
EL2020  |  21. 04. 2020 17:59

Tak Renault mi to teda neevokuje, ale ty hypertrofované a přitom zcela fejkové průduchy jsou každopádně směšné a kazí celé auto.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  21. 04. 2020 15:15

Aspoň tu je vidět že golf vlastně je laciný.Stejná technika a jiná cenovka.Hlavně 4kroužky.

Odpovědět  |   | 
Driver  |  21. 04. 2020 15:27

Jmenuj mi několik skupin naprosto shodných součástek. Doufám že máš otevřenou Etku abys se tu totálně neztrapnil. Až počítej s tím, že drtivá většina dílů je jiná. Společný vývoj neznamená shodnou výrobu. Všichni Ti chytrolíni jako Ty se pak v reálu diví, že i ten Golf má 10 typů špíglů a každý rok-dva jsou jiné komponenty téměř všeho, postupně se měnících sérií v náhradách a původní se přestávají dodávat. PS, doufám že je jasno, že tam je tak okolo stovky ŘJ a nejsou vzájemně kompatibilní ani kolikrát mezi dvěma Golfy co jedou za sebou na páse. Termín stejná technika je tak hloupý, až to bolí. Ani ramena ani silentbloky nejsou stejné viz složení matroše a čísla dílů.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  21. 04. 2020 21:13

Motor s převodovkou a celý podvozek s možná jinými tlumiči.To je velká část ty chytrolíne.To hlavní je z VW.

Odpovědět  |   | 
Ralf  |  21. 04. 2020 21:58

Michale toto to tak úplně není, každopádně no a co, vždyť je to v pořádku, podvozky VW jsou v pořádku, Aiudi je ladí k dokonalosti, pasát, že se jedná o identické je naprostý nesmysl. Audi má své oddělení kde se podvozky ladí znovu, komponenty jsou stejné, ale ne vše, Audi si dává záležet, aby prémiové bylo opravdu prémiové. To je ten rozdíl.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  22. 04. 2020 18:15

Ja to otocim... ked ma audi tie iste suciastky ako skodovka, tak to lepsie nebude.

Odpovědět  |   | 
Znalec  |  21. 04. 2020 15:53

Páči sa mi.
Mám rad sedany.

Pre rodinu jedno mpv/SUV a pre jedného vodiča sedan.

Palec hore.

Už predošlá verzia bola pekná a toto sa podarilo.

Skoda, že cenovo je to mimo.
Mal som sa lepšie učiť.
Alebo sa kamarátiť s Ficom

Odpovědět  |   | 

souhlasím stím MPV, ale přehodnot pro jednoho řidiče sedan? Na co tam budou ty sedadla, nestačí nějaký dvoumístný auto?

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  21. 04. 2020 18:30

Ve dvoumístném se blbě souloží, na to jsou zadní sedadla lepší.

Odpovědět  |   | 

to by mě nenapadlo, není lepší dvoumetrová kapota, než40cm zadní sedačky?

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  21. 04. 2020 22:24

Kapota je fajn, ale pak na tebe každý čumí. Do auta není tak dobře vidět.

Odpovědět  |   | 
kari  |  22. 04. 2020 11:55

Nepředpokládám, že normální lidé mají choutky provozovat sex někde na parkovišti u obchoďáku, kde jsou lidé, ale někde na samotě/lese, kde nikdo není a tak je jedno, že vylezou na kapotu

Odpovědět  |   | 
JK  |  22. 04. 2020 14:52

Tak asi záleží, jaké má člověk auto, ale mě příjde nenormálnější položit si ženskou na kapotu a poničit si hezké auto, než si to rozdat na zadních u Tesca. :D

Odpovědět  |   | 
kari  |  22. 04. 2020 16:10

Proti gustu.... Každopádně by musela ta žena být relativně těžkotonážní, aby po rozložení hmotnosti na kapotě jí poškodila, obzvláště pokud by se o ní jen opřela

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  22. 04. 2020 17:56

Tvé předpoklady naštěstí na realitu nemají žádný vliv...

Odpovědět  |   | 
Kari  |  22. 04. 2020 21:43

Hlavně že ty tvé ano

Odpovědět  |   | 

tak to uzavřeme, na šukání je nejlepší ve vnitřku grandový picasso, tam jen tahem sklopíš sedadla a máš letiště a venku je nejlepší auto co má nejdelší kapotu asi tak Z4.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  21. 04. 2020 20:06

Fakt znalec Auto budes menit kazdou chvili podle zivotni situace, ne? Singl lidi nemohou vozit kamarady/rodinu (bez aut)? Singl lidi nemohou mit konicky/zajmy, pro ktere jsou vhodnejsi jine typy nez sedan?

Odpovědět  |   | 
Znalec  |  22. 04. 2020 07:26

koníčky?

Nosic bicyklov dáš na ťažné.
Golfové palice do kufra, rovnako neoprén a výbavu.

Čo ešte take zvláštne koníčkové chceš v aute voziť?

Že sa to nedá do sedanu s dvoma ľudmi?

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  22. 04. 2020 12:08

Kufr sedanu pojme dneska hodne, ale treba kombi je jednoznacne pohodlnejsi (skladnejsi, lehci manipulace). Kola davam radeji do auta (na stojaka). Stejne tak mne nebavi rozebirat velke letecke modely a cpat je do omezeneho kufru. A uz vubec nechci na zadni sedadla natoz do kufru davat psa (s kotcem).

Odpovědět  |   | 
Josef  |  24. 04. 2020 14:19

Máte pravdu oba.
Já mám sportovního sedana a služební Octavii Combi a tím pádem mohu jednoduše srovnávat. Kola vozím na nosiči vzadu na kouli a považuji to za nejlepší řešení - nezašpiním si interiér auta, nemusím se natahovat v případě použití střešních nosičů a když přijedu domů se špinavými koly (horskými) na nosiči, tak je hned ostříkám hadicí na nosiči a teprve potom si špiním ruce se sundáváním (kdo ale jezdní jen s galuskáčem po silnicích, tak velé problémy se zašpiněním interiéru nemá). Kola na nosiči na kouli vzadu považuji i za nejbezpečnější řešení které mi navíc neomezuje zavazadlový prostor v autě. Lyže, golfové a tenisové vybavení v pohodě v sedanu uložím dovnitř také.
Pes - na to je jednoznačně vhodné kombi nebo něco většího MPV či rovnou něco jako Transit, pokud se jedná o bernardýna (nebo 2 bernardýny). V případě smečky se le stejně používají speciální přívěsy a v takovém případě může posloužit i sedan.
Velké letecké modely - to je něco podobného. Někdy stačí kombi a jindy (obří modely) už jen něco jako Transit, případně kombi + přívěs na kouli s oplachtěním (vytvoření "mobilního" hangáru...).
Stejně tak tomu bude a je u motorkářů. U nich je ale ten sedan použitelný, protože v případě motorky na přívěsu se ta přilba a kombinéza do kufru sportovního sednu určitě už vejde.
V případě moto "závodníků" se stejně ale používá ten Transit nebo ještě něco většího v podobě upravených autobusů apod.
Takže bych to pánové v diskusi nehrotil. Každý ať si zvolí řešení, které mu vyhovuje podle jeho konkrétních potřeb. Z mé zkušenosti le vyplývá, že kombi není nevyhnutelné a sportovní sedan vybavený tažným zařízením poslouží v pohodě ve všech případech kromě psa pokud hočlověk nechce vozit v kleci na přívěsu. V případě potřeby se dá použít ten nosič nebo připojit přívěs a je to v pohodě.

Odpovědět  |   | 
David  |  21. 04. 2020 17:21

Podle mě v této třídě nejhezčí sedan. Jenom nechápu, proč to prezentují v šedivé barvě když mají překrásnou červenou nebo modrou.

Odpovědět  |   | 
Medvěd  |  21. 04. 2020 17:42

Díky za každý slušný sedan, v záplavě SUV. S nějakým 2,0 v benzínu by mi jako každodenní priblizovadlilo naprosto vyhovoval.

Odpovědět  |   | 
Fidó  |  21. 04. 2020 18:00

Vedle banánovitého CLA s povislým zadkem tohle působí svěže a elegantně.

Odpovědět  |   | 
Ernie  |  22. 04. 2020 11:06

Predchadzajuca generacia mala istu lahkost a eleganciu, toto mi bohuzial pripada bachrate, nakysnute - obrovsky predny previs ako nejaky stary Peugeot a giganticke predne svetla ako na Audi A8, negativny sklon plechov dveri ktory sa zrazu meni na pomaly tuningove prahy...

Odpovědět  |   | 
Karel  |  22. 04. 2020 11:21

To auto je zvenku neuvěřitelně hnusné. Prvotřídní kolotočárna.

Odpovědět  |   | 
Ralf  |  22. 04. 2020 13:31

Pak jseš asi jediný, Audi vždy bylo v designu TOP a své jen potvrzuje těmto nádherným sedanem. Každopádně nic proti tvému vkusu.

Odpovědět  |   | 
T-Rex  |  22. 04. 2020 13:50

Top design je Maserati, Alfa Romeo, občas i Fiat, Lexus. Audi jsou obecně líbivá, ale za Top design bych to skutečně nenazval.

Odpovědět  |   | 
EL2020  |  22. 04. 2020 15:08

Má pravdu, auto je obložené nánosem fejkového balastu, až je to směšné.

Odpovědět  |   | 
JK  |  22. 04. 2020 15:07

Design zase nikde. Co je na tom nového, kromě těch ošklivých blatníků? Audi jede souboj s BMW o designérské harakiri.

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  23. 04. 2020 13:35

Ty boční prolisy ve stylu Lady jsou trochu zvláštní, ale na rozdíl od Lady je mají alespoň správně a ne naopak .

Odpovědět  |   | 

ty boční prolisy jsou vzpomínkou na Audi quattro. Ladu metalex sem neplet

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Ford Kuga 2.5 PHEV: Velmi dobrý plug-in hybrid, jen šitý horkou jehlou

Ford Kuga 2.5 PHEV

Ford oddaloval vývoj nové generace hybridů pro evropské trhy jako ošetření bolavého zubu a na jednom z jeho nejnovějších přírůstků je chvatná práce bohužel tak trochu znát. Stojí ale kvůli tomu vrcholná benzín-elektrická verze nové Kugy nutně za starou belu? Pojďte se podívat.

včera | Miro Mihálik | 16 příspěvků
Minitest Piaggio MP3 300 HPE Sport: Tak trochu auto, tak trochu skútr, 100% cool

Piaggio MP3 300 HPE Sport

Rádi byste požívali výhod skútru, ale na jednu stopu nemáte řidičák nebo odvahu? Pak doporučujeme tříkolové Piaggio MP3, omlazené a s posíleným motorem.

5.  7.  2020 | Jiří Baborský | 9 příspěvků
S elektrickou Mazdou MX-30 poprvé v Česku: Když to musí být, ať je to takhle!

Mazda MX-30

Nenechejte se zmást německou espézetkou. Novou Mazdu MX-30 jsme poprvé zkoušeli na českých silnicích a doslova nás nadchla!

2.  7.  2020 | Jan Mička | 33 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila teprve nedávno. Našly se jasné důkazy

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila tep…

Produkce populární octavie první generace skončila již před deseti lety, přesto máme za to, že tento vůz může jít v klidu do důchodu až nyní. Teprve nedávno totiž utichly poslední nástroje vyrábějící důležité náhradní díly.

21.  6.  2020 | | 46 N/A
V Česku je na prodej vzácná Škoda 1000 MBX. Stojí jako dva vybavené Superby

V Česku je na prodej vzácná Škoda 1000 MBX.…

Dvoudveřová varianta klasického „embéčka“ je pořádnou vzácností. Dali byste ovšem za ni takřka dva miliony korun?

11.  6.  2020 | | 31 N/A
TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle bych si klidně koupil!

TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle…

I Dacia musela zdražovat. SUV Duster, které pořídíte i v tovární úpravě na LPG, si však stále drží velmi příznivou cenu. A víte co? Plynovou verzi bych si klidně sám koupil.

28.  6.  2020 | | 107 N/A
Nový Hyundai i30 poprvé naživo: Poctivá a cenově dostupná auta ještě existují!

Nový Hyundai i30 poprvé naživo: Poctivá a c…

Dneska je to samý displej, hybrid, asistent a kdoví co ještě. A také kvůli tomu rostou ceny nový aut. Ještě pořád ale můžete narazit na „normální“ cenově dostupné auto, na jehož ovládání nepotřebujete návod. A co víc, je z Česka.

25.  6.  2020 | | 86 N/A
Luxusní Hyundai Palisade teď koupíte i v Česku. Stojí méně než Škoda Kodiaq RS

Luxusní Hyundai Palisade teď koupíte i v Če…

Šestiválec, místo pro osm cestujících a šestnáct držáků na nápoje. Obří SUV od Hyundaie se s tím nemaže. Teď si ho můžete koupit i v Česku.

3.  7.  2020 | | 56 N/A