Nové Audi A3 na českém trhu: ceny a výbava

18 komentářů

Nick
6. května • 7:28

Mne se to taky nezda. Staci se podivat na dosavadni politiku u stare A3: cenovy rozdil mezi benzinem a dieslem se stejnyma kw je cca 100 000!!!! Takze bych se priklanel spis k te 1.9 za tu cenu

Luděk
5. května • 13:33

Zajímalo by mne, kdo si při této cenové politice koupí benzinovou verzi s motorem 2.0 FSI, když je stejně objemné TDI o 15 tis levnější a nabízí podstatně lepší provozní náklady při jen málo menším výkonu ale podstatně lepším točivém momentu. Snad jen fanda do benzináků, nebo Švýcaři. Opravdu postrádám jakoukoli výhodu motoru FSI oproti TDI (no, pro Švýcary je volba jasná, ale pro zbytek Evropy??).

Michal
5. května • 15:17

Proč pro Švýcary?

xxx
5. května • 15:31

asi kvuli PR

xX
5. května • 16:58

Protoze maj levnejsi benzin nez naftu, jelikoz je na ne uvalena stejna spotrebni dan (ne jako u nas a i jinde v evrope) a pak protoze benzinovej motor je co se tyce vibraci a hlucnosti proste lepsi.

Podle svycarsko naprosto jasne ukazuje proc si lidi kupujou naftaky - zdaleka ne protoze jsou to skvely motory (jak se nam snazi tvrdit majitele tdi a dci a buhviceho vseho), ale protoze ta nafta je u nas proste levnejsi .... Ve svycarsky je tomu naopak a naftovyho osobaka tam potkas horkotezko.

Petr Broža
7. května • 9:37

Nafťáky o stejném výkonu mají ovšem navíc nižší spotřebu, s čímž je nutné také počítat.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
xX
7. května • 10:26

Ale na druhou stranu je jejich porizovaci cena o cca 40-50 tis. drazsi, takze pokud benzin by stal dejme tomu 20 Kc a nafta 25 Kc a benzinak ma prumernou spotrebu 7.5 a naftak 6, tak je jasne ze se ten naftak zaplati az po hooodne velkym mnozstvi kilometru, takze se beznym uzivatelum nevyplaci. Navic je obrovsky rozdil mezi zvukem (nebo spis hlukem) normalniho dvoulitru (nemluve o 6tivalci) a 1.9 TDI - podle me je to porad auto a traktor ...

Mimochodem, tuhle jsem sel po prechodu a slysel jsem takovy podivny zvuk, furt jsem nevedel co mi to pripomina, ale pak jsem si vzpomel - starou dobrou multikaru. No a pak se objevila Audi A6 s TDI, takze od ty doby VW group naftakum rikam multikary ).

Petr Broža
7. května • 15:35

K tomu zvuku - dieselové motory, zejména TDI, jsou opravdu dost "tvrdé", zejména v zimě a za studena těsně po startu. Rovněž se mi zdá, že později vytopí interiér, i přesto, že mají přídavný element topení.

Petr Broža
7. května • 15:27

To je sice fakt, nicméně pokud s autem hodláte najet třeba sto tisíc kilometrů, už je nafta výhodnější. Podle spotřeby, ceny nafty a benzínu a rozdílu ceny mezi auty lze rozdíl spočítat poměrně přesně.

Mimochodem, svoji roli může hrát i jiná hranice pojištění, např. Octavia 1,8T spadá do nižší sazby, zatímco Octavia 1,9TDI už do sazby vyšší. I s tím je třeba při koupi "nafťáku" počítat.

Funny
7. května • 22:19

A dovedeno pěkně po českoúřednicku ad absurdum se za Octavii RS platí o hodně menší povinné ručení než za Felicii 1,9D. Ať žije Kocourkov.

Petr Broža
8. května • 7:44

Bohužel, je to tak... Pro majitele Octavie ovšem bohudík.

Bodik
6. května • 23:09

Konečně někdo s mozkem a ne s naftou v hlavě. Díky za tento příspěvek.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Pee Kaa
7. května • 14:34

No jo, stačí jen trošku zapřemejšlet a hned je jasný, proč je to ve švýcarsku takhle. U nás ani v evropě by to "zatím" nešlo. A amerika? To je úplně o něčem jiným...

Petr K.

Petr Broža
5. května • 18:22

Stejně jako v Americe

Johan
5. května • 12:17

Co to je za motor? TDI 77kW? Ma to PD??

Michal
5. května • 15:16

Měl by...

Janvs
5. května • 8:30

opravil bych výkon TDi na 140 ks, nikoli kW

Tomáš Votruba
5. května • 8:38

Petr lační po výkonu, stane se, opraveno

Doporučujeme

Články odjinud