Nové Audi A3 na českém trhu: ceny a výbava

Na českém trhu se začalo prodávat nové Audi A3, které má sportovnější kukuč, větší vnitřní prostor a nové motory. Podívejte se na základní výbavy jednotlivých verzí a ceny s motory, s nimiž se na trhu začalo nabízet.
Nové Audi A3 na českém trhu: ceny a výbava

Popis výbav

Novou „átrojku“ jsme představili již začátkem února. Nedávno se začala prodávat i v Česku. Následuje seznam výbav:

Attraction:

  • airbag řidiče a spolujezdce včetně bočních airbagů vpředu
  • bezpečnostní sloupek řízení výškově a podélně nastavitelný
  • brzdy s antiblokovacím systémem ABS, s elektronickým rozdělováním brzdné síly EBV
  • dálkové ovládání centrálního zamykání
  • dekorace matné
  • držák nápoků vpředu v palubní desce a vpředu na tunelové konzoli
  • easy entry – rozšířená funkce sklopení předních sedadel pro pohodlné nastupování dozadu
  • elektronická uzávěrka diferenciálu EDS
  • elektrické ovládání oken vpředu
  • imobilizér
  • kola ocelová, včetně plných krytů kol, velikost 6,5 J x 16, s pneumatikami 205/55 R 16
  • kryt zavazadlového prostoru
  • potahy sedadel látka Modul
  • protiprokluzové zařízení ASR
  • přední sedadla – manuálně podélně a výškově nastavitelná, nastavitelný sklon opěradla; u motorizace 1.6 (75 kW) je výškově nastavitelné pouze sedadlo řidiče
  • rádio Chorus s 8 reproduktory
  • rohožky vpředu a vzadu, velurové
  • servotronic, servořízení závislé na rychlosti jízdy
  • sklo s tepelnou ochranou, zeleně tónované
  • třetí opěrka hlavy vzadu včetně tříbodového samonavíjecího pásu na středním sedadle vzadu
  • vnější zpětná zrcátka elektricky nastavitelná, asférické na stranů řidiče
  • zadní opěradlo dělené a sklopné
  • zapalovač cigaret a popelník vpředu

Ambition (navíc oproti Attraction):

  • dekorace vysoce leštěné
  • informační systém řidiče
  • kola hliníková litá s pěti rameny, velikost 7,5 J x 17, s pneumatikami 225/45 R 17
  • mlhové světlomety
  • nástupní lišty s hliníkovými dekoracemi
  • potahy sedadel – látka Matrix
  • přední sedadla – manuální podélně a výškově nastavitelná, nastavitelný sklon opěradla
  • sluneční clona pro zadní okno, manuální
  • sportovní kožený tříramenný volant včetně hlavice řadicí páky, manžety řadicí páky a rukojeti ruční brzdy v kůži
  • sportovní podvozek
  • sportovní sedadla vpředu

Ambiente (navíc oproti Attraction):

  • dekorace z jantarového dřeva Vavona
  • kola hliníková litá se sedmi rameny, velikost 6,5Jx16, s pneumatikami 205/55 R 16
  • kožený čtyřamenný volant včetně hlavice řadicí páky, manžety řadicí páky a rukojeti ruční brzdy v kůži
  • paket odkládacích přihrádek
  • paket vnitřního osvětlení
  • potahy sedadel – látka Metrik
  • přední sedadla – manuálně podélně a výškově nastavitelná, nastavitelný sklon opěradla
  • střední loketní opěrka vpředu
  • světelný senzor včetně automaticky zaclonitelného vnitřního zpětného zrcátka
  • tempomat
  • ukazatel vnější teploty

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Audi A3 chce zejména ve žluté vypadat sportovně.

Motorizace

Audi A3 bylo představeno s následující pěticí motorů:

  • 1.6, výkon 75 kW/102 k, točivý moment 148 Nm
  • 2.0 FSI,výkon 110 kW/150 k, točivý moment 200 Nm
  • 3.2 V6, výkon 177 kW/241 k, točivý moment 320 Nm (k dispozici od konce roku 2003)
  • 1.9 TDI, výkon 77 kW/105 k, točivý moment 250 Nm
  • 2.0 TDI, výkon 103 kW/140 k, točivý moment 320 Nm

Na českém trhu se zatím objevily jen tři: 1,6, 2,0 FSI a 2,0 TDI.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Ačkoli zvenku moc radikální změny nenalezneme, uvnitř objevíme
například nové kruhové výdechy ventilace.

A jaké budou ceny?

Výbava Attraction:

  • 1,6 75 kW: 560 tisíc
  • 2,0 FSI 110 kW: 735 tisíc
  • 2,0 TDI 103 kW: 720 tisíc

Výbava Ambition:

  • 1,6 75 kW: 614 tisíc
  • 2,0 FSI 110 kW: 789 tisíc
  • 2,0 TDI 103 kW: 774 tisíc

Výbava Ambiente:

  • 1,6 75 kW: 611 tisíc
  • 2,0 FSI 110 kW: 786 tisíc
  • 2,0 TDI 103 kW: 771 tisíc
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 28 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 12 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků