Nové Audi A3 na českém trhu: ceny a výbava

Na českém trhu se začalo prodávat nové Audi A3, které má sportovnější kukuč, větší vnitřní prostor a nové motory. Podívejte se na základní výbavy jednotlivých verzí a ceny s motory, s nimiž se na trhu začalo nabízet.
Nové Audi A3 na českém trhu: ceny a výbava

Popis výbav

Novou „átrojku“ jsme představili již začátkem února. Nedávno se začala prodávat i v Česku. Následuje seznam výbav:

Attraction:

  • airbag řidiče a spolujezdce včetně bočních airbagů vpředu
  • bezpečnostní sloupek řízení výškově a podélně nastavitelný
  • brzdy s antiblokovacím systémem ABS, s elektronickým rozdělováním brzdné síly EBV
  • dálkové ovládání centrálního zamykání
  • dekorace matné
  • držák nápoků vpředu v palubní desce a vpředu na tunelové konzoli
  • easy entry – rozšířená funkce sklopení předních sedadel pro pohodlné nastupování dozadu
  • elektronická uzávěrka diferenciálu EDS
  • elektrické ovládání oken vpředu
  • imobilizér
  • kola ocelová, včetně plných krytů kol, velikost 6,5 J x 16, s pneumatikami 205/55 R 16
  • kryt zavazadlového prostoru
  • potahy sedadel látka Modul
  • protiprokluzové zařízení ASR
  • přední sedadla – manuálně podélně a výškově nastavitelná, nastavitelný sklon opěradla; u motorizace 1.6 (75 kW) je výškově nastavitelné pouze sedadlo řidiče
  • rádio Chorus s 8 reproduktory
  • rohožky vpředu a vzadu, velurové
  • servotronic, servořízení závislé na rychlosti jízdy
  • sklo s tepelnou ochranou, zeleně tónované
  • třetí opěrka hlavy vzadu včetně tříbodového samonavíjecího pásu na středním sedadle vzadu
  • vnější zpětná zrcátka elektricky nastavitelná, asférické na stranů řidiče
  • zadní opěradlo dělené a sklopné
  • zapalovač cigaret a popelník vpředu

Ambition (navíc oproti Attraction):

  • dekorace vysoce leštěné
  • informační systém řidiče
  • kola hliníková litá s pěti rameny, velikost 7,5 J x 17, s pneumatikami 225/45 R 17
  • mlhové světlomety
  • nástupní lišty s hliníkovými dekoracemi
  • potahy sedadel – látka Matrix
  • přední sedadla – manuální podélně a výškově nastavitelná, nastavitelný sklon opěradla
  • sluneční clona pro zadní okno, manuální
  • sportovní kožený tříramenný volant včetně hlavice řadicí páky, manžety řadicí páky a rukojeti ruční brzdy v kůži
  • sportovní podvozek
  • sportovní sedadla vpředu

Ambiente (navíc oproti Attraction):

  • dekorace z jantarového dřeva Vavona
  • kola hliníková litá se sedmi rameny, velikost 6,5Jx16, s pneumatikami 205/55 R 16
  • kožený čtyřamenný volant včetně hlavice řadicí páky, manžety řadicí páky a rukojeti ruční brzdy v kůži
  • paket odkládacích přihrádek
  • paket vnitřního osvětlení
  • potahy sedadel – látka Metrik
  • přední sedadla – manuálně podélně a výškově nastavitelná, nastavitelný sklon opěradla
  • střední loketní opěrka vpředu
  • světelný senzor včetně automaticky zaclonitelného vnitřního zpětného zrcátka
  • tempomat
  • ukazatel vnější teploty

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Audi A3 chce zejména ve žluté vypadat sportovně.

Motorizace

Audi A3 bylo představeno s následující pěticí motorů:

  • 1.6, výkon 75 kW/102 k, točivý moment 148 Nm
  • 2.0 FSI,výkon 110 kW/150 k, točivý moment 200 Nm
  • 3.2 V6, výkon 177 kW/241 k, točivý moment 320 Nm (k dispozici od konce roku 2003)
  • 1.9 TDI, výkon 77 kW/105 k, točivý moment 250 Nm
  • 2.0 TDI, výkon 103 kW/140 k, točivý moment 320 Nm

Na českém trhu se zatím objevily jen tři: 1,6, 2,0 FSI a 2,0 TDI.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Ačkoli zvenku moc radikální změny nenalezneme, uvnitř objevíme
například nové kruhové výdechy ventilace.

A jaké budou ceny?

Výbava Attraction:

  • 1,6 75 kW: 560 tisíc
  • 2,0 FSI 110 kW: 735 tisíc
  • 2,0 TDI 103 kW: 720 tisíc

Výbava Ambition:

  • 1,6 75 kW: 614 tisíc
  • 2,0 FSI 110 kW: 789 tisíc
  • 2,0 TDI 103 kW: 774 tisíc

Výbava Ambiente:

  • 1,6 75 kW: 611 tisíc
  • 2,0 FSI 110 kW: 786 tisíc
  • 2,0 TDI 103 kW: 771 tisíc
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků