Nové Audi A3 na českém trhu: ceny a výbava

Na českém trhu se začalo prodávat nové Audi A3, které má sportovnější kukuč, větší vnitřní prostor a nové motory. Podívejte se na základní výbavy jednotlivých verzí a ceny s motory, s nimiž se na trhu začalo nabízet.
Nové Audi A3 na českém trhu: ceny a výbava

Popis výbav

Novou „átrojku“ jsme představili již začátkem února. Nedávno se začala prodávat i v Česku. Následuje seznam výbav:

Attraction:

  • airbag řidiče a spolujezdce včetně bočních airbagů vpředu
  • bezpečnostní sloupek řízení výškově a podélně nastavitelný
  • brzdy s antiblokovacím systémem ABS, s elektronickým rozdělováním brzdné síly EBV
  • dálkové ovládání centrálního zamykání
  • dekorace matné
  • držák nápoků vpředu v palubní desce a vpředu na tunelové konzoli
  • easy entry – rozšířená funkce sklopení předních sedadel pro pohodlné nastupování dozadu
  • elektronická uzávěrka diferenciálu EDS
  • elektrické ovládání oken vpředu
  • imobilizér
  • kola ocelová, včetně plných krytů kol, velikost 6,5 J x 16, s pneumatikami 205/55 R 16
  • kryt zavazadlového prostoru
  • potahy sedadel látka Modul
  • protiprokluzové zařízení ASR
  • přední sedadla – manuálně podélně a výškově nastavitelná, nastavitelný sklon opěradla; u motorizace 1.6 (75 kW) je výškově nastavitelné pouze sedadlo řidiče
  • rádio Chorus s 8 reproduktory
  • rohožky vpředu a vzadu, velurové
  • servotronic, servořízení závislé na rychlosti jízdy
  • sklo s tepelnou ochranou, zeleně tónované
  • třetí opěrka hlavy vzadu včetně tříbodového samonavíjecího pásu na středním sedadle vzadu
  • vnější zpětná zrcátka elektricky nastavitelná, asférické na stranů řidiče
  • zadní opěradlo dělené a sklopné
  • zapalovač cigaret a popelník vpředu

Ambition (navíc oproti Attraction):

  • dekorace vysoce leštěné
  • informační systém řidiče
  • kola hliníková litá s pěti rameny, velikost 7,5 J x 17, s pneumatikami 225/45 R 17
  • mlhové světlomety
  • nástupní lišty s hliníkovými dekoracemi
  • potahy sedadel – látka Matrix
  • přední sedadla – manuální podélně a výškově nastavitelná, nastavitelný sklon opěradla
  • sluneční clona pro zadní okno, manuální
  • sportovní kožený tříramenný volant včetně hlavice řadicí páky, manžety řadicí páky a rukojeti ruční brzdy v kůži
  • sportovní podvozek
  • sportovní sedadla vpředu

Ambiente (navíc oproti Attraction):

  • dekorace z jantarového dřeva Vavona
  • kola hliníková litá se sedmi rameny, velikost 6,5Jx16, s pneumatikami 205/55 R 16
  • kožený čtyřamenný volant včetně hlavice řadicí páky, manžety řadicí páky a rukojeti ruční brzdy v kůži
  • paket odkládacích přihrádek
  • paket vnitřního osvětlení
  • potahy sedadel – látka Metrik
  • přední sedadla – manuálně podélně a výškově nastavitelná, nastavitelný sklon opěradla
  • střední loketní opěrka vpředu
  • světelný senzor včetně automaticky zaclonitelného vnitřního zpětného zrcátka
  • tempomat
  • ukazatel vnější teploty

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Audi A3 chce zejména ve žluté vypadat sportovně.

Motorizace

Audi A3 bylo představeno s následující pěticí motorů:

  • 1.6, výkon 75 kW/102 k, točivý moment 148 Nm
  • 2.0 FSI,výkon 110 kW/150 k, točivý moment 200 Nm
  • 3.2 V6, výkon 177 kW/241 k, točivý moment 320 Nm (k dispozici od konce roku 2003)
  • 1.9 TDI, výkon 77 kW/105 k, točivý moment 250 Nm
  • 2.0 TDI, výkon 103 kW/140 k, točivý moment 320 Nm

Na českém trhu se zatím objevily jen tři: 1,6, 2,0 FSI a 2,0 TDI.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Ačkoli zvenku moc radikální změny nenalezneme, uvnitř objevíme
například nové kruhové výdechy ventilace.

A jaké budou ceny?

Výbava Attraction:

  • 1,6 75 kW: 560 tisíc
  • 2,0 FSI 110 kW: 735 tisíc
  • 2,0 TDI 103 kW: 720 tisíc

Výbava Ambition:

  • 1,6 75 kW: 614 tisíc
  • 2,0 FSI 110 kW: 789 tisíc
  • 2,0 TDI 103 kW: 774 tisíc

Výbava Ambiente:

  • 1,6 75 kW: 611 tisíc
  • 2,0 FSI 110 kW: 786 tisíc
  • 2,0 TDI 103 kW: 771 tisíc
TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

včera | Jan Mička | 47 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků