Nové Audi A1 zřejmě nebude k dispozici s pohonem Quattro, ani za příplatek

Připravovaný nejmenší model Ingolstadtské automobilky zřejmě nebude unikátní pouze svou velkostí, ale i omezenými možnostmi, jak si jej koncový zákazník bude moci dopřát. Nejnověji se totiž objevila informace, že se Audi s cílem zredukovat hmotnost (a jistě i zlepšit cenovou dostupnost) rozhodla do tohoto modelu nedodávat systém pohonu všech Quattro v žádné jeho podobě. Zareaguje tak zřejmě i kvůli nižší poptávce po tomto pohonu v nižším segmentu. A jelikož Audi A1 má být model levný, zní to i celkem logicky, na druhou stranu však logicky zní i protiargument, že kdo Quattro opravdu chce, nemá problém přihodit k ceně vozu pár tisíc a u vozu značky Audi by z podstaty k dispozici být měl. Tím spíše pak, když chce Audi nabídnout i ostrou verzi S1.

Spekulace se šíří i ohledem převodovky, která bude k dispozici pouze jedna a tou má být sedmistupňový S-Tronic. Kde je pravda, se dovzíme zřejmě až před ženevským autosalonem, kde se má tento prcek se čtyřmi kruhy na přídi představit veřejnosti.
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Audi A1 má disponovat širokou paletou agregtů, později se přidá i verze S1 s přeplňovaným 1,4 TSI
TEST Renault Mégane Grandtour GT dCi: Ekonomická nerovnice

Renault Mégane Grandtour GT dCi

Úsporných vozů s vizáží ostrých verzí se na českém trhu najde spousta. Zkoušený Mégane GT dCi je jedním z nich, jedna věc nám na něm ale nesedí. A motor to není.

23.  11.  2017 | Jan Mička | 32 příspěvků
TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

21.  11.  2017 | Milan Lažanský | 12 příspěvků
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 17 příspěvků