Nové Audi A1 zřejmě nebude k dispozici s pohonem Quattro, ani za příplatek

Nové Audi A1 zřejmě nebude k dispozici s pohonem Quattro, ani za příplatek

Připravovaný nejmenší model Ingolstadtské automobilky zřejmě nebude unikátní pouze svou velkostí, ale i omezenými možnostmi, jak si jej koncový zákazník bude moci dopřát. Nejnověji se totiž objevila informace, že se Audi s cílem zredukovat hmotnost (a jistě i zlepšit cenovou dostupnost) rozhodla do tohoto modelu nedodávat systém pohonu všech Quattro v žádné jeho podobě. Zareaguje tak zřejmě i kvůli nižší poptávce po tomto pohonu v nižším segmentu. A jelikož Audi A1 má být model levný, zní to i celkem logicky, na druhou stranu však logicky zní i protiargument, že kdo Quattro opravdu chce, nemá problém přihodit k ceně vozu pár tisíc a u vozu značky Audi by z podstaty k dispozici být měl. Tím spíše pak, když chce Audi nabídnout i ostrou verzi S1.

Spekulace se šíří i ohledem převodovky, která bude k dispozici pouze jedna a tou má být sedmistupňový S-Tronic. Kde je pravda, se dovzíme zřejmě až před ženevským autosalonem, kde se má tento prcek se čtyřmi kruhy na přídi představit veřejnosti.
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Audi A1 má disponovat širokou paletou agregtů, později se přidá i verze S1 s přeplňovaným 1,4 TSI
Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 10 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků