Nové Audi A1 zřejmě nebude k dispozici s pohonem Quattro, ani za příplatek

Připravovaný nejmenší model Ingolstadtské automobilky zřejmě nebude unikátní pouze svou velkostí, ale i omezenými možnostmi, jak si jej koncový zákazník bude moci dopřát. Nejnověji se totiž objevila informace, že se Audi s cílem zredukovat hmotnost (a jistě i zlepšit cenovou dostupnost) rozhodla do tohoto modelu nedodávat systém pohonu všech Quattro v žádné jeho podobě. Zareaguje tak zřejmě i kvůli nižší poptávce po tomto pohonu v nižším segmentu. A jelikož Audi A1 má být model levný, zní to i celkem logicky, na druhou stranu však logicky zní i protiargument, že kdo Quattro opravdu chce, nemá problém přihodit k ceně vozu pár tisíc a u vozu značky Audi by z podstaty k dispozici být měl. Tím spíše pak, když chce Audi nabídnout i ostrou verzi S1.

Spekulace se šíří i ohledem převodovky, která bude k dispozici pouze jedna a tou má být sedmistupňový S-Tronic. Kde je pravda, se dovzíme zřejmě až před ženevským autosalonem, kde se má tento prcek se čtyřmi kruhy na přídi představit veřejnosti.
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Audi A1 má disponovat širokou paletou agregtů, později se přidá i verze S1 s přeplňovaným 1,4 TSI
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 76 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků