Nové AMG A 45 má být ještě výkonnější než nyní. Padne hranice 400 koní

Nová generace nekompromisně rychlého modelu AMG A 45 má dostat ještě vyšší výkon. Mluví se až o více než 298 kW.
Nové AMG A 45 má být ještě výkonnější než nyní. Padne hranice 400 koní

Mercedes připravuje novou generaci svého kompaktného hatchbacku typu A 45 AMG. Podle posledních informací dostane ještě výkonnější motor.

Pro portál Auto Express se o této novince rozpovídal šéf divize AMG Tobias Moers. Podle jeho vyjádření je už stávající motor na svém maximu. Chce proto přinést nový motor s ještě vyšším výkonem.

Mercedes-AMG chystá supersporťák, konkurenta Porsche a Bentley

Mercedes-AMG chystá supersporťák, konkurenta Porsche a Bentley

"Začali jsme pracovat na další generaci. Pro moje inženýry je to čistý kus papíru. Limitujícím faktorem je pro nás tepelné hospodářství v hlavě válce. Takže se stávajícím motorem se už nemůžeme posouvat vpřed," řekl Moers.

Poslední faceliftovaná verze vozu má výkon 280 kW. Šéf AMG divize v rozhovoru nevyloučil, že nová generace bude mít výkon vyšší než 298 kW, tedy přes 400 koňských sil.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

včera | Petr Schnagl | 7 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 68 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 58 příspěvků