Nové akční modely Focusu s výbavou až za sto tisíc zdarma

14 komentářů

Martin
26. září • 22:13

No osobne si myslim, ze Ford dela cenova zvyhodneni Focusu, aby se zvysil jeho prodej, protoze se potrebuji zbavit tohoto modelu. Ford totiz pripravuje Focus II a zacatkem roku 2004 by se mel objevit i na nasem trhu. Potom o model Focus l nebude zajem a Fordu by nepomohly ani podstatne vyhodnejsi akce.

Jinak kazda palubka ma neco do sebe, jak Oktavky, tak Focuse... mne osobne se libi Focus:o)

D.S.
19. srpna • 7:34

Autor asi vymýšlel výbavu pohledem z okna, Ultra má oproti Comfortu navíc POUZE klimatizaci, vše ostatní je ve standardní výbavě Comfortu, navíc radio s CD je u Comfortu i Ultra za příplatek.

A Ghia X má navíc jen automatickou klimatizaci s palubním počítačem a radio s CD (zde na něj autor zapomněl), ostatní je též standardem u běžné "neakční"  výbavy Ghia.

A pokud jde o palubku, mezi všemi dnešními Fordy je Focus jediný, který  mě interiérem nějak oslovuje, přitom extravagance je mi zcela cizí. Asi si každý vykládá pojem extravagance úplně jinak

limach
22. srpna • 7:57

Souhlas. Vnitřek Focusu je prostě nápaditý a útulný, což se rozhodně nedá říct o kokpitu Octávek nebo jiných od papá koncernu VW. Pan Broža by mohl být ve svých článcích jako redaktor (to je trochu jiná pozice než my v diskusi) poněkud více férový a méně do Oktávek zahleděný. Jeho kolega p.Zezulka, ačkoliv je jasně fandou italských aut a jedno (asi ) i vlastní bývá daleko spravedlivější a kromě obdivu se nezdráhá všímat si i chyb, kterých má každá značka jistě dost.Jen tak na okraj. Nedávno mě v Ostravě vezl taxík - Oktávka 1.4 - a když jsem se tak po ní rozhlédl, měl jsem pocit, že jedu v autě z počátku 80.let. Ta přístrojovka byla otřesná. Já vím, že v těch dražších verzích je o něco modernější, ale pořád to, podle mě, je dost nuda. Ale jak tak vidím dost lidem to asi vyhovuje. Jsem prostě jen ten opačný případ. Tolik můj názor.

Martin
22. srpna • 8:52

Souhlasim, p. Zezulka je ma bezpochyby rad italska auta /ja konecne taky), ale v testu na Stilo MW ukazal, ze to jde i ferove a ze neni problem se v testu nezabyvat tim co je OK, ale naopak tim co je spatne nebo co by mohlo byt lepsi. Tak by mel vypadat test a ne jak nejake opsani marketingovych blabolu automobilek.

Marek
17. srpna • 14:18

Jedina palubna doska ktora moze odradit od kupy nejakeho auta a nie len to je prave u modelov Octavia a Fabia K dieslovym motorom sa vsak hodi, potom to je uz komplet traktor

Jane
18. srpna • 9:12

Kluci,vite co to znamena,kdyz jsou tri teplousi za sebou?Prostredni ma narozeniny

ace2
17. srpna • 17:51

 sice nediplomaticky, ale fakt dobře řečeno.  Ty palubky jsou skutečně příšerný.

Petr Broža
18. srpna • 9:45

Palubní desku Octavie naopak považuji za jednu z těch povedených... Samozřejmě co člověk, to názor.

marko
19. srpna • 8:15

Jsem rád, že má pan redaktor dobrý vkus ohledně designu.

Marek
18. srpna • 19:34

Pan Broža, nexcem byt sprosty, ale odkedy mate Octaviu, nemozem sa zbavit domju, ze sa ju snazite obhajovat bohuzial, aj na nespravnych miestach, ved sa pozrime na palubovky konkurencnych aut, horsia je asi uz len v yarise, bleee

Drrrak.2
21. srpna • 9:31

Ja taky nechci byt sprosty a myslim, ze ani nejsem - "koktavky" prvni serie maji fakt naozaj osklivy design, ale nove generace techto aut jsou primo nadherne.

Ale k cemu to je > hadat se? To ne, proste kazdy clovek ma svuj vkus a je to to same jako s oblecenim > nikdy bych si neoblíknul dámskou minisukničku...   

 

Drrrak.2

martin
19. srpna • 17:47

Ano, pozrime sa na palubovky ostatnych aut. A v com su lepsie?
Kazdy ma iny vkus a je dost ludi, co nechcu extravaganciu a 100 tzv. odkladacich priestorov pod celnym sklom aby sa im v nom vsetko odrazalo.
A tym koncernove (vw) palubovky vyhovuju. Ak by ste kritizovali miesto vzadu ci jazdne vlastnosti, ci cenovu politiku Skody (ta je ale podivna aj pri ostatnych znackach), berem. Ale preto, ze Vy osobne oblubujete francuzsky ci taliansky styl, este nemusi byt ten vw-like zly.

m.
18. srpna • 10:34

Po facelifu - máte pravdu. Jako jedny z absolutně nejhorších jsou z němců designově Fordovské. Co se komu líbí na naprostý nesymetričnosti u Focusu, rádibyretro u Mondea ( ukazatel hodin ) atd...

ladin
18. srpna • 7:39

Jen mě trošku mrzí, že z té pravé Focusovské palubky nezbylo skoro nic v C-Maxu. Palubka ve Focusu je proste perfektni a mit dost penez jdu pro Focuse hned teď.

Doporučujeme

Články odjinud