Nové akční modely Fabie: Attractive a Marathon

Škodovka si je bezesporu vědoma toho, že Fabia začíná na zahraniční konkurenci ztrácet, proto uvedla dva nové akční modely, které jsou cenově o pár desítek tisíc výhodnější.
Nové akční modely Fabie: Attractive a Marathon

Od srpna začne Škoda prodávat dva nové akční modely Fabie. První Attractive bude k dispozici ve všech karosářských verzích, Marathon pak jen pro kombi. I když na webu Škody není zatím žádná informace, již nyní si můžete oba akční modely poskládat v „Autě na přání“.

Výbava Fabie Combi Marathon

Barvy: červená corrida, černá magická a stříbrná diamantová
Interiér: nová červená potahová látka Starchip

Výbava navíc k výbavě Classic:

  • airbag řidiče a spolujezdce
  • elektrické ovládání oken vpředu
  • bez bočních nápisů a motorizace
  • výškově nastavitelné sedadlo řidiče
  • vnější zpětná zrcátka lakovaná v barvě vozu
  • zásuvka v zavazadlovém prostoru - 12V
  • ovládání víčka palivové nádrže z místa řidiče
  • centrální zamykání
  • radio Škoda MS 402 s kazetovým přehrávačem
  • výškově a sklonově seřiditelné opěrky hlavy vpředu
  • ABS (pro motory 1,4/50kW; 1,4/55kW; 1,9SDI/47kW)
  • 8 reproduktorů
  • zadní sedadlo dělené
  • multifunkční ukazatel (palubní počítač)
  • ukazatel vnější teploty

Motorizace a cena (vše s pětistupňovou manuální převodovkou):

  • 1.4 50 kW: 354 900 Kč
  • 1.4 55 kW: 386 900 Kč
  • 1.4 74 kW: 406 900 Kč
  • 1.9 SDI 47 kW: 416 900 Kč
  • 1.9 TDI 74 kW: 466 900 Kč

Výbava Fabie Attractive

Barvy: všechny současné metalízy + nová modrá admiral

Výbava navíc k výbavě Classic:

  • airbag řidiče a spolujezdce
  • elektrické ovládání oken vpředu
  • bez bočních nápisů a motorizace
  • výškově nastavitelné sedadlo řidiče
  • vnější zpětná zrcátka lakovaná v barvě vozu
  • varovná světla ve výplních předních dveří
  • odkládací schránky na výplních zadních dveří
  • ovládání víčka palivové nádrže z místa řidiče
  • stropní madla vpředu i vzadu, zadní s háčky
  • vkládané textilní koberce
  • radio Škoda MS 402 s kazetovým přehrávačem
  • výškově a sklonově seřiditelné opěrky hlavy vpředu
  • centrální zamykání s dálkovým ovládáním + sklopný klíček
  • chrompaket (vnitř. kliky, pojistky dveří, pojistka ruč. brzdy a madlo řad. páky s plaketkou)
  • ABS (pro motory 1,4/50kW; 1,4/55kW; 1,9SDI/47kW)
  • 8 reproduktorů
  • zadní sedadlo dělené
  • kola ocelová 14"
  • pneumatiky 185/60 R14
  • malý kožený paket
  • čelní sklo s šedým pruhem
  • multifunkční ukazatel
  • ukazatel vnější teploty
  • přední mlhové světlomety
  • spray na opravu pneumatik

Motorizace a cena (vše s pětistupňovou manuální převodovkou):

  • 1.2 HTP 40 kW: 322 900 Kč
  • 1.4 50 kW: 337 900 Kč
  • 1.4 55 kW: 369 900 Kč
  • 1.4 74 kW: 389 900 Kč
  • 1.9 SDI 47 kW: 399 900 Kč
  • 1.9 TDI 74 kW: 449 900 Kč

Uvedené ceny platí pro hatchback. Sedan je vždy o 15 tisíc dražší, kombi pak o 30 tisíc. Pro sedan a kombi není k dispozici motor 1,2 HTP 40 kW.

Oba modely jsou cenově výhodnější oproti běžným modelům o několik desítek tisíc. Fabia Attractive i Marathon tak snese srovnání s levnější zahraniční konkurencí, na kterou začala v poslední době docela ztrácet (např. takový Renault Clio je oproti běžné Fabii se srovnatelnou výbavou cenovou bombou).

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 28 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků