Nové akční modely Fabie: Attractive a Marathon

Škodovka si je bezesporu vědoma toho, že Fabia začíná na zahraniční konkurenci ztrácet, proto uvedla dva nové akční modely, které jsou cenově o pár desítek tisíc výhodnější.
Nové akční modely Fabie: Attractive a Marathon

Od srpna začne Škoda prodávat dva nové akční modely Fabie. První Attractive bude k dispozici ve všech karosářských verzích, Marathon pak jen pro kombi. I když na webu Škody není zatím žádná informace, již nyní si můžete oba akční modely poskládat v „Autě na přání“.

Výbava Fabie Combi Marathon

Barvy: červená corrida, černá magická a stříbrná diamantová
Interiér: nová červená potahová látka Starchip

Výbava navíc k výbavě Classic:

  • airbag řidiče a spolujezdce
  • elektrické ovládání oken vpředu
  • bez bočních nápisů a motorizace
  • výškově nastavitelné sedadlo řidiče
  • vnější zpětná zrcátka lakovaná v barvě vozu
  • zásuvka v zavazadlovém prostoru - 12V
  • ovládání víčka palivové nádrže z místa řidiče
  • centrální zamykání
  • radio Škoda MS 402 s kazetovým přehrávačem
  • výškově a sklonově seřiditelné opěrky hlavy vpředu
  • ABS (pro motory 1,4/50kW; 1,4/55kW; 1,9SDI/47kW)
  • 8 reproduktorů
  • zadní sedadlo dělené
  • multifunkční ukazatel (palubní počítač)
  • ukazatel vnější teploty

Motorizace a cena (vše s pětistupňovou manuální převodovkou):

  • 1.4 50 kW: 354 900 Kč
  • 1.4 55 kW: 386 900 Kč
  • 1.4 74 kW: 406 900 Kč
  • 1.9 SDI 47 kW: 416 900 Kč
  • 1.9 TDI 74 kW: 466 900 Kč

Výbava Fabie Attractive

Barvy: všechny současné metalízy + nová modrá admiral

Výbava navíc k výbavě Classic:

  • airbag řidiče a spolujezdce
  • elektrické ovládání oken vpředu
  • bez bočních nápisů a motorizace
  • výškově nastavitelné sedadlo řidiče
  • vnější zpětná zrcátka lakovaná v barvě vozu
  • varovná světla ve výplních předních dveří
  • odkládací schránky na výplních zadních dveří
  • ovládání víčka palivové nádrže z místa řidiče
  • stropní madla vpředu i vzadu, zadní s háčky
  • vkládané textilní koberce
  • radio Škoda MS 402 s kazetovým přehrávačem
  • výškově a sklonově seřiditelné opěrky hlavy vpředu
  • centrální zamykání s dálkovým ovládáním + sklopný klíček
  • chrompaket (vnitř. kliky, pojistky dveří, pojistka ruč. brzdy a madlo řad. páky s plaketkou)
  • ABS (pro motory 1,4/50kW; 1,4/55kW; 1,9SDI/47kW)
  • 8 reproduktorů
  • zadní sedadlo dělené
  • kola ocelová 14"
  • pneumatiky 185/60 R14
  • malý kožený paket
  • čelní sklo s šedým pruhem
  • multifunkční ukazatel
  • ukazatel vnější teploty
  • přední mlhové světlomety
  • spray na opravu pneumatik

Motorizace a cena (vše s pětistupňovou manuální převodovkou):

  • 1.2 HTP 40 kW: 322 900 Kč
  • 1.4 50 kW: 337 900 Kč
  • 1.4 55 kW: 369 900 Kč
  • 1.4 74 kW: 389 900 Kč
  • 1.9 SDI 47 kW: 399 900 Kč
  • 1.9 TDI 74 kW: 449 900 Kč

Uvedené ceny platí pro hatchback. Sedan je vždy o 15 tisíc dražší, kombi pak o 30 tisíc. Pro sedan a kombi není k dispozici motor 1,2 HTP 40 kW.

Oba modely jsou cenově výhodnější oproti běžným modelům o několik desítek tisíc. Fabia Attractive i Marathon tak snese srovnání s levnější zahraniční konkurencí, na kterou začala v poslední době docela ztrácet (např. takový Renault Clio je oproti běžné Fabii se srovnatelnou výbavou cenovou bombou).

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

včera | Milan Lažanský | 38 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků