Nové „Áčko“ od Mercedesu – první informace a fotografie

Na jaře 2004 představí Mercedes novou generaci svého kompaktního vozu třídy A. Do roku 2006 by chtěl na trh uvést celkem pět karosářských verzí: klasickou verzi, MPV, Coupé, Cabrio a Roadster. V roce 2004 budou nejprve představeny první dvě verze, v roce 2005 Coupé, z něhož pak bude vycházet Cabrio s Roadsterem. Nové „Áčko“ by se mělo nést v duchu většího prostoru a komfortu.

Z výbavy můžete zatím uvést pouze hlavové airbagy, navigační systém s barevným displejem (16:9) a integrovaný telefon. O největší zábavu se budou starat nové čtyřválce. Zážehové, s přímým vstřikováním, budou k dispozici s výkonem od 90 do 180 koní (!). Dieselové ve výkonových verzích 90, 110 a 130 koní. Zdá se, že nové „Áčko“ strávilo od roku 1997, kdy byla představena první generace, hodně času v posilovně. A sluší mu to.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek 

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

včera | Miro Mihálik | 34 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků