Nové A6 Avant jako náklaďák bez DPH

Současně s uvedením osobní verze A6 Avant přichází také verze N1, u kterých je možné uplatňovat odpočet DPH ve výši 19 % z ceny nového vozu. Díky možnosti odpočtu DPH základní cena Audi A6 Avant jen nepatrně přesahuje milionovou částku – A6 Avant N1, poháněné zážehovým šestiválcem o objemu 2,4 l o výkonu 130 kW/177 k, přijde bez DPH jen na 1 012 437 Kč – to představuje úsporu více než 192 tisíc korun. U nejdražšího modelu A6 Avant N1 4.2 quattro ale cenové zvýhodnění, dané odpočtem DPH, činí přes 330 tisíc korun.

Už v základní výbavě všech modelů A6 Avant N1 přitom nechybí ani takové prvky, jako jsou např. čelní, boční a průběžné hlavové airbagy, automatická dvouzónová klimatizace, rozšířený stabilizační systém ESP verze 8.1 s integrovaným brzdovým asistentem a propojený s protiblokovacím systémem brzd ABS, litá kola 7J x 16, dálkově ovládané centrální zamykání, autorádio Concert s přehrávačem CD disků nebo kompletní elektrické ovládání všech oken a vyhřívaných zrcátek.

Audi A6 Avant ve specifikaci N1 se na pohled nijak neliší od svých ryze osobních sourozenců, jediným zřetelnějším rozdílem jsou bezpečnostní černé fólie na zadních bočních oknech v nákladovém prostoru. V interiéru vozu samozřejmě nechybí bezpečnostní přepážka, oddělující prostor pro cestující od zavazadelníku.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků