Ford novinky naleznete na jednom miste> fordauto tecka sk
Hlavně by měl Ford vyvést výfuk přídavného topení až na konec auta a ne k němu dát 15 cm trubičku, kdy se pak zplodiny nasávají přes motorový prostor do kabiny a máte z auta plynovou komoru :-O. Dorazilo mě, když mi pak někdo říkal, že by to prý bylo drahé u auta, které stálo 750 tisíc. + 40 tis. za přídavné topení z výroby...
Ked je to bezpecne, tak je na mieste otazka, preco toto nemoze byt trvaly stav, a vyhli by sme sa nejakemu zasuvaciemu mechanizmu. 🤔
Presne tak, keď napríklad v prípade najnovšej Dacie Logan (aj keď to nieje terénne auto) môže výfuk končiť niekde pod nohami cestujúcich na zadných sedadlách, prečo to nemôže byť aj u iných áut? Čím dlhšie potrubie, tým väčšia tlaková strata a protitlak motora. Ako keby nestačilo, že motory čím ďalej tým viac dusia všakovaké filtre, katalyzátory, tlmiče..
Splodiny půjdou nejkratší cestou z pod auta a to je bokem.Při otevřených oknech...Dobrou chuť...Stejně jako brodivý vejfuk,který je prakticky u okýnka.Oni by to dělali už před válkou,kdyby se cestující nedusili....
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.