Nová Vectra dostane nové jméno: Insignia (druhé foto)

Opel představí nástupce Vectry v červenci na londýnské motorshow. Novinkou ale je, že se vůz nebude jmenovat Vectra. U Opelu se totiž rozhodli, že prodejní úspěchy lépe podpoří jméno Insignia.

Doposud jsme vám přinesli několik sad špionážních fotografií modelu a to včetně ostré verze OPC. Opel sám se nás ale rozhodl řádně napínat a po listopadové fotce zadních svítilen přichází v březnu s první fotografií přídě. Fotografie kol budou zřejmě následovat v červenci a kolem října bychom se mohli dočkat i snímku volantu...

V Evropě se Insignia u prodejců objeví v průběhu srpna. Vůz bude širší a vyšší než jeho předchůdce a bude postaven na nové platformě Epsilon II. To bude mít za následek především víc místa pro posádku uvnitř a také až tři verze karoserie – sedan, pětidveřový hatchback a kombi.

Opel přišel na trh s modelem Vectra v roce 1988 a následně se vůz dočkal třech generací. Doposud se prodala 5,5 miliónu těchto vozidel. Nástupce, model Insignia, se bude vyrábět v domácím závodě Opelu v Rüsselsheimu.

Klepněte pro větší obrázek
Druhá „oficiální fotografie” nové Insignie

Klepněte pro větší obrázek
První kousek

TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 17 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 207 příspěvků