Nová Toyota Yaris se představuje

30 komentářů

Jiří Kuruc
30. srpna • 13:28

Nemáte podrobnější informace, kdy bude tenhle krasavec na českém trhu?

TOm
10. září • 20:52

Spekulace jsou, ze v Evrope se bude prodavat od ledna 2006

Enzo
30. srpna • 7:49

Toyota se u nás moc neuchytí. Do dnešního standardu 4m ji chybí 25 cm a to je rozdíl třídy. Možná lidem co neplánují a ani nemají děti to nevadí.

Marek71
30. srpna • 12:57

To je tak, keď človek kupuje auto na taký účel, na ktorý nie je určené. Ľudia, čo majú dieťa, je jasné, že Yarisa nekúpia a o to ani výrobcovi nejde, nie je to rodinné auto. Rodinným autom by som sa neodvážil nazvať ani moju Almeru HB a nieto Yaris Je to proste druhé auto, do mesta, na nákupy, príp kratšie trasy pre jedného-dvoch ľudí, nič viac, nič menej. To, že u nás ( myslené v ČR aj v SR ) sa ako rodinné auto používa Fabia a podobne, to už je dané financiami...

Enzo
30. srpna • 13:35

1) Je to tak, že u nás si vydělává mnoho chudáků vydělává maximálně 30 000 Kč čistého a za tyto peníze se těžko kupuje něco dražšího. Takže jako druhé auto do rodiny je to dobré, ale to bych musel vydělávat alespoň 2x tolik 60 000.
2) Toto auto se již nemůže srovnávat s nynější Fábií, ale proti budoucí. Nová auta ve Fabia třídě značně povyrostla.

tomassi
31. srpna • 15:35

Nemas nahodou defekt v hlave?

tomassi
31. srpna • 15:36

To patrilo enzovi.

gogo
31. srpna • 14:53

No to je fakt hrozný, když je někdo takovej chudák, že vydělává jenom třicet táců měsíčně čistýho, bejt na jeho místě, tak si to du na fleku hodit.

Marek71
30. srpna • 19:26

1) Veď hovorím, že je to problém financií a že iba na chudobných trhoch može rolu rodinného auta zastávať auto z kategórie malých áut. Ale to nie je problém Yarisu, ale platov v ČR a nič to nemení na tom, že to auto je určené primárne ako druhé auto a všade inde sa aj ako druhé auto kupuje.
2) OK. Len neviem, či je ten trend dobrý, nevidím dovod, prečo by každá generácia jedného modelu mala byť večšia ako predchádzajúca. Keď chcem večšie auto, kúpim si vyššiu triedu, nie ?

Ondra
30. srpna • 11:06

yaris taky není prezentován jako rodinné auto, proto mají avensis, příp. corollu
do města, na nákupy, pro důchodce, mladé lidi....v pohodě

jiros
30. srpna • 10:58

Podle mě je důležitější rozvor! Na tuhle třídu bude docela velký, skoro bych řekl, kam se hrabe Fóbie Navíc bude Yaris poměrně vysoký, tak že místa tam bud celkem dost. Jako bonus dostaneš lehčí parkování ve městech - ideální auto do Prahy!

Ráďa
30. srpna • 1:30

Ale jo pěkná, motor 1.3 64kw a není co řešit   ...jen doufám, že ty budíky nebudou zas uprostřed

Jakub
31. srpna • 10:44

Ten interiér je fakkt naprosto odporný, jestliže zvenčí vypadá "zajímavě", tak jsem neveřil vlastním očím, když jsem to videl zevnitř. Horší jsem neviděl.

marek
30. srpna • 8:56

Na budiky uprostred jsem si osobne zvykl velmi rychle. Rychlost je krasne videt i perifernim videnim a nevnucuji se. A motor 1.0 se spotrebou i pod 5 (dokonce pod 4 litry) neni vubec spatny. Silnejsich aut s budiky klasicky je VETSINA, tak bych nechal yarisu co ho dela yarisem

rool50
30. srpna • 9:16

Co dělá yarise yarisem je motor, budíky uprostřed mu zákazníky jen ubírají. Např. mě, nehodlám si zvykat na něco, co je mi proti srsti

marek
30. srpna • 13:02

Jsem taky spis konzervativni, pri koupi jsem myslel, ze to tachometr uprostred bude velka moucha, ktera mi bude na aute vadit porad . Zmenil jsem nazor a ted myslim, ze je to z nekolika duvodu dokonce lepsi reseni.

Tomm
30. srpna • 14:28

Z jakých důvodů???

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
marek
31. srpna • 10:57

- neprekazi ve vyhledu mensim lidem (vetsi vidi na cestu dobre i kdyz hledaji na podlaze mobil
- nerozptyluje spolujezdce (krome ridice rychlost nikdo nevidi
- cisla jsou diky optice vzdalenejsi (netreba tolik preostrovat)
- podle digitalniho tachometru se lepe drzi presna rychlost (neni problem udrzovat v obci tech 56 (na dalnici 143) - pak poznate kolik ridicu jede zbytecne treba 47 nebo 62)
- to misto uprostred neni tak docela neprirozene (uprostred je i zpetne zrcatko, displej pocitace, radia...)

Tomm
30. srpna • 10:38

Naprostý souhlas, na takovou zrůdnost, jako jsou budíky uprostřed nehodlám přistupovat. Tím si mou přízeň ztratil i Scénic, který mi jinak moc vyhovoval. A není náhodou ten motor 1,0 50kW ta tříválcová zběsilost co je v Aygu??? Ten je totiž fakt hroznej, zlatá HTP.....

Tom
30. srpna • 10:50

 ... v Yarisu je čtyřválec, kam se hrabe HTP ...
Budiky uprostred - jde jen o zvyk, vyhoda oproti klasickemu umisteni - nemusis tak preostrovat, je to prehledne ...
 

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Tomm
30. srpna • 11:07

To jsem rád, že to není ten 3 válec. Ten se fakt Toyotě nepovedl... Byla by to vada na kráse jinak moc pěkného auta pro ženu. Chlapa si v tom nějak neumím představit . Každopádně na budíky uprostřed mě nepřesvědčíš. Pár tisíc kilometrů jsem s takovými auty najezdil a je to hnus nejhnusnější. Je to otázka osobního vkusu a respektuji jiný názor, ale tohle je věc, která mi faklt na autech vadí. Hlavně to prázdno za volantem a pak to nutné odvedení očí z přímého pohledu  

n.f.x.
30. srpna • 12:25

Já s Yarisem občas jezdím a ukazatele uprostřed nejsou vůbec špatné. Kdyby to byly klasické budíky, tak možná, ale je to displej a celkem bez problému si lze na to zvyknout. Digitální ukazatel rychlosti je i lepší než klasická ručička, ale každému vyhovuje něco jiného. Kdybych si vybral nějaké auto, tak digitální ukazatele uprostřed by rozhodně nebyly velkou překážkou při koupi. Je to jen zvyk.

ertacek
30. srpna • 12:37

klasicke budiky (stale veprostred) -s rucickami jsou v 1.5 T-sportu, bohuzel vypadaji dost lacine, ale jarda jede krasne...

Tomm
30. srpna • 12:35

Neřekl bych,že jde jen o zvyk. Podle mě spíš o vkus. Mě se to příčí stejně, jako kdyby se to auto vyrábělo pouze růžové... Rozhodně si nemyslím, že by digitální ukazatel byl lepší než analogový. U ručiček se dá odečítat hodnota pouhým periferním viděním u digitálu nikoliv, tam se musí číst. Ale jak jsem již napsal, respektuji názor, že se to někomu líbí. Ale podle mě je to jen módní trend, který nemá ani trochu praktického významu, jen se chce za každou cenu odlišit od standardu.

Michal Kára
30. srpna • 12:57

> U ručiček se dá odečítat hodnota pouhým periferním viděním u digitálu nikoliv,
> tam se musí číst.

No, jestli jedu 40 nebo 140 poznam i bez tacha Ale jestli jedu 50 nebo 60 se stejne musim kouknout poradne...

Michal

ted
30. srpna • 13:01

Ručička je opravdu ergonimičtější pro člověka, to je dokázáno.

Michal Kára
30. srpna • 13:43

I v pripadech, kdy je mozno ziskat hrubou predstavu o velicine bez pristroje?

Tomm
30. srpna • 14:37

Když na to nahlížíš takhle, tak to pak v autě nepotřebuješ ani analog a a ni digitál. To přece poznáš, že jedeš dopředu... Každopádně to, že se jedná jen a jen o určitý marketinkový tah, jak svůj produkt odlišit i za cenu horší přehlednosti a praktičnosti, dokládají všechny "seriózní " značky a top modely. Nikde se taková úchylnost neobjevuje (snad jen v R Espace - považuji je za top model dané značky).

Marek71
30. srpna • 19:18

A nebude to skor kvoli tomu, akých zákazníkov tieto autá majú osloviť ? Mám na mysli konzervatívnosť a nechuť na niečo iné, ako som zvyknutý.

PS: Nová Primera má budíky uprostred, išiel som v nej asi 200 km a zvykol som si na to.

ted
30. srpna • 13:01

překlep

Doporučujeme

Články odjinud